متن خبر

سرمایه گذاری خطرپذیر چگونه می تواند از افت نقدینگی سه ساله جان سالم به در ببرد؟

سرمایه گذاری خطرپذیر چگونه می تواند از افت نقدینگی سه ساله جان سالم به در ببرد؟

شناسهٔ خبر: 446107 -




از اینجا یا هر جا که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید.

سلام، و به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این برنامه مصاحبه ما است، جایی که با افراد جالب و آگاه می نشینیم و عمیقاً در موضوعات مورد علاقه آنها غوطه ور می شویم. برای نسخه ویژه آخر هفته، از Gené Teare دعوت کردیم تا به پادکست بازگردد. شنوندگان دیرینه به یاد خواهند آورد که ما یکی دو بار برای گپ زدن با داده های سرمایه خطرپذیر ژنه داشتیم، و او دوباره این هفته همین کار را انجام می دهد!

بله، ما به تحلیل نتایج سرمایه گذاری خطرپذیر سه ماهه چهارم 2023 و آنچه در سال جاری در راه است، بازگشته ایم. برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها، در اینجا آرشیو نویسنده Gené's Crunchbase News است، و در اینجا چند پست وجود دارد که من در مورد یک سری موضوعات منتشر کرده‌ام.

در این نمایش ما به مراحل، بخش‌ها - از جمله هوش مصنوعی و وب 3 - و نقاط ضعف و قوت نگاه کردیم. Gené در این نمایش لذت بخش بود، و ما او را امسال با توجه به تمرکز بیشتر در سال 2024 خواهیم داشت.

سهام روز دوشنبه بازگشته است، پس چند روز دیگر شما را می بینیم!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، پس در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد کریپتو دارد، نمایشی که با بنیانگذاران و موارد دیگر مصاحبه می کند!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است