متن خبر

سرمایه گذاری خطرپذیر دروازه های فناوری دفاعی را باز می کند

سرمایه گذاری خطرپذیر دروازه های فناوری دفاعی را باز می کند

شناسهٔ خبر: 439138 -




دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

رئیس سابق من متیو پانزارینو چندی پیش نوشت : "زمانی که عرصه ای فقط برای VC های مخالف، miltech [یا فناوری دفاعی] رونق می گیرد و اشتهای بخش دولتی برای برون سپاری تحقیق و توسعه به جمعیت VC وجود دارد." من متوجه این موضوع در TechCrunch Disrupt و در اخبار اخیر شدم. - آنا

فن آوری دفاع دیگر یک نه سخت نیست

شرکت دفاعی Anduril زمانی به عنوان «جنجال‌برانگیزترین استارت‌آپ فناوری» توصیف شد. اما این مانع از آن نشد که در دسامبر گذشته سرمایه ۱.۴۸ میلیارد دلاری سری E را جمع آوری کند، که احتمالاً به ولگردی و قانونی خرید اخیرش دامن زده است. آخرین قرارداد آن، تصاحب Blue Force Technologies، شرکت طراحی و مهندسی پشت جت جنگنده بدون سرنشین Fury است.

اگرچه اندوریل چیزی بیش از یک نقطه مقابل است. این نماد روندی است که در آن فناوری دفاعی و دلارهای سرمایه گذاری خطرپذیر دیگر مخالف نیستند. همانطور که همکار من در TechCrunch آریا علمالهدایی اشاره کرد:

«موفقیت اندوریل در تضاد با دیدگاه طولانی مدتی است که فناوری دفاعی برای دلارهای مخاطره‌آمیز مناسب نیست. چنین داستان‌های موفقیت‌آمیزی، همراه با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی و تغییر دریا در داخل پنتاگون، به این معنی است که استارت‌آپ‌های بیشتری نسبت به قبل به طور فعال به دنبال کار بر روی فناوری در تلاقی امنیت ملی و تجاری هستند - و سرمایه‌گذاران بیشتری مایل به تامین مالی آنها هستند. "

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است