متن خبر

ساندار پیچای به کارکنان گوگل هشدار داد که اخراج های بیشتری در راه است

ساندار پیچای به کارکنان گوگل هشدار داد که اخراج های بیشتری در راه است

شناسهٔ خبر: 443780 -




ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، پس از اخراج بیش از 1000 کارگر در چندین بخش در هفته گذشته و اخراج 100 شغل در یوتیوب، یادداشتی را برای کارکنان خود ارسال کرد و هشدار داد که پیش بینی می شود امسال اخراج های بیشتری وجود داشته باشد.

در یادداشت پیچای آمده است که طبق گزارش The Verge، شرکت باید برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود "انتخاب های سختی" داشته باشد.

مدیر عامل شرکت بيان کرد که کاهش‌های امسال به اندازه کاهش مشاغل در سال گذشته نخواهد بود، جایی که شرکت 12000 نفر یا 6 درصد از نیروی کار خود را رها کرد.

"این حذف نقش در مقیاس کاهش سال گذشته نیست، و همه تیم ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. اما می‌دانم که دیدن تاثیرگذاری همکاران و تیم‌ها بسیار دشوار است. » او در ایمیلی به کارکنان گفت.

بسیاری از این تغییرات قبلاً اعلام شده‌اند، اگرچه برخی از تیم‌ها به تصمیم‌گیری در مورد تخصیص منابع خاص در طول سال در صورت نیاز ادامه خواهند داد و برخی از نقش‌ها ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.»

اخراج گوگل در هفته گذشته چندین تیم از جمله سخت افزار، مهندسی، تبلیغات و خدمات را تحت تاثیر قرار داد و بیش از 1000 کارمند اخراج شدند. در آن زمان، این شرکت همچنین به TechCrunch تایید کرد که جیمز پارک و اریک فریدمن، بنیانگذاران Fitbit، سازمان را ترک می کنند.

روز چهارشنبه، گوگل 100 کارمند یوتیوب را به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد اخراج کرد.

برای اینکه بهترین موقعیت را برای این فرصت‌ها داشته باشیم، در نیمه دوم سال 2023، تعدادی از تیم‌های ما تغییراتی ایجاد کردند تا کارآمدتر شوند و بهتر کار کنند و منابع خود را با بزرگترین اولویت‌های محصول خود هماهنگ کنند. سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای در پاسخ به اخراج‌های یوتیوب گفت: برخی از تیم‌ها به انجام این نوع تغییرات سازمانی، که شامل حذف برخی نقش‌ها در سطح جهانی است، ادامه می‌دهند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است