متن خبر

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 برنده واقعی المپیک پاریس است – در اینجا دلیل آن است

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 برنده واقعی المپیک پاریس است – در اینجا دلیل آن است

شناسهٔ خبر: 691407 -




(از سمت چپ) دارنده مدال نقره ربکا آندراده <a href= از تیم برزیل، دارنده مدال طلا سیمون بایلز از تیم و دارنده مدال برنز سونیسا لی از تیم ایالات متحده آمریکا برای سلفی پیروزی خود در طول مراسم مدال فینال همه جانبه زنان ژیمناستیک هنری ژست می گیرند. (عکس از سامسونگ / گتی ایماژ" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ohUaoL4fo3iXrj7peYx9tJ.jpg">
(اعتبار تصویر: سامسونگ / گتی ایماژ)

باورش سخت است، اما بازی های المپیک 2024 پاریس در 11 اوت بسته می شود و پارالمپیک در 8 سپتامبر به پایان می رسد. با آنها

همانند بازی‌های المپیک قبلی، سامسونگ اسپانسر است و به هر ورزشکار المپیکی و پارالمپیک نسخه ویژه‌ای از جدیدترین گوشی تاشو خود را هدیه می‌دهد. این به درستی Samsung Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition نام دارد که همراه با یک چمدان Flip نسخه ویژه چرمی عرضه می شود. همچنین اجرای بسیار محدودی است که تنها حدود 17000 عدد از آن ساخته شده است.

احتمال زیادی وجود دارد که جعبه گشایی آن را در شبکه های اجتماعی دیده باشید، به خصوص اگر در المپیک TikTok هستید. اگر بازی‌ها را تماشا کرده‌اید، در کنار استعداد فوق‌العاده هر ورزشکار، یک ویژگی مشترک بین تمام کسانی که برنز، نقره یا طلا می‌گیرند، وجود دارد. عکس سلفی پیروزی با یک گوشی کوچک و مربعی زرد رنگ - Samsung Galaxy Z Flip 6 .

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition بسیار شبیه همان چیزی است که من و شما می توانیم بخریم، و می توانید بررسی دقیق Z Flip 6 ما را بخوانید. این همان سایه زرد است که در دسترس همه است، با برخی گرافیک های سفارشی در پشت - یعنی آرم های المپیک و پارالمپیک، از آنجایی که سامسونگ یک حامی رسمی است.

در دستگاه، همان Samsung OneUI را در بالای اندروید و بسیاری از برنامه های از پیش بارگذاری شده که در دهکده المپیک مفید خواهند بود، خواهید یافت. همچنین دارای یک صفحه بوت سفارشی با یادداشتی از سامسونگ به پارالمپیایی ها و المپیکی ها است. این کیس یک کاغذ دیواری سفارشی را در جلو نمایش می‌دهد و رنگی زیبا و محافظتی بین ترکیب پلاستیک و چرم ارائه می‌دهد. در زیر می‌توانید جعبه‌گشایی گلکسی Z Flip 6 Olympic Edition را تماشا کنید.

جدای از آن، این همان گلکسی زد فلیپ 6 است، با صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی و صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی، که هر دو از نوع AMOLED برای تجربه تماشای پر جنب و جوش هستند. در مورد دوربین ها، دو لنز در جلو برای گرفتن عکس سلفی با مدال المپیک یا گرفتن عکس در یک روز معمولی مفید هستند. لنزهای 50 مگاپیکسلی واید و 12 مگاپیکسلی فوق عریض هر دو از صفحه نمایش پوششی به عنوان منظره یاب آسان استفاده می کنند.

در بالا می‌توانید چند عکس تبلیغاتی از ورزشکارانی را ببینید که از Samsung Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition روی سکو برای گرفتن سلفی در یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های جهان استفاده می‌کنند. اگر مایل به دیدن نسخه المپیک این گوشی تاشو هستید یا یکی از آنها را دارید و المپیکی یا پارالمپیایی نیستید، تعدادی از آنها در سایت های فروش مجدد مانند eBay ظاهر شده اند.

همانطور که من این را می نویسم، تعداد انگشت شماری را در eBay می بینم - برخی کاملاً جدید در جعبه و برخی دیگر کمی استفاده شده - با قیمت کمتر از 1500 دلار (USD)، اما بسیاری از آنها با قیمت بالاتری پیشنهاد دارند. در اینجا می توانید نتایج جستجوی گوشی را مشاهده کنید . برخی حتی برای شروع، سیم کارت الکترونیکی همراه با داده را صدا می زنند.

البته، اگر می‌خواهید خودتان یک سلفی پیروزی بگیرید، می‌توانید یک گلکسی Z Flip 6 استاندارد تهیه کنید که دارای بسیاری از آپشن های مشابه منهای لوگوی پارالمپیک یا المپیک و بدون نسخه محدود است. از طرف سامسونگ، Galaxy Z Flip 6 از 1099 دلار شروع می شود، اما مانند همیشه، چندین تبلیغات و تخفیف در دسترس است.

@techradar ♬ مراسم افتتاحیه المپیک ★ ارکستر - رویای یک پروانه

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از زمانی که وبلاگ فناوری خود را راه اندازی کرد، از ۱۴ سالگی درباره فناوری می نوشت. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است