متن خبر

سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به دستگاه‌های بیشتری می‌آورد

سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به دستگاه‌های بیشتری می‌آورد

شناسهٔ خبر: 452571 -




این شرکت امروز اعلام کرد که سامسونگ آپشن های Galaxy AI خود را از طریق به‌روزرسانی جدید One UL 6.1 که در اواخر ماه مارس ارائه می‌شود، به دستگاه‌های بیشتری می‌آورد. این ویژگی‌ها در سری گلکسی S23، S23 FE، Z Fold5 و Z Flip5 و همچنین Tab S9 Ultra، Tab S9+ و Tab S9 قرار دارند.

ویژگی های هوش مصنوعی برای اولین بار برای سری گلکسی اس 24 معرفی شد، اما به زودی برای کاربران بیشتر سامسونگ نیز در دسترس خواهد بود. از آنجایی که تقریباً هر شرکت فناوری در حال معرفی و گسترش آپشن های مبتنی بر هوش مصنوعی است، برای سامسونگ منطقی است که آپشن های خود را به طور گسترده‌تری در دسترس قرار دهد.

اعتبار تصویر: سامسونگ

با این به‌روزرسانی آینده، کاربران به ویژگی «دایره برای جستجو» گوگل دسترسی خواهند داشت، که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از حرکاتی مانند دایره کردن، برجسته کردن، خط زدن یا ضربه زدن، از هر کجای گوشی خود جستجو کنند. قابلیت دیگری به نام Live Translate ترجمه صوتی و متنی را برای تماس های تلفنی فراهم می کند. به‌علاوه، کاربران به ویژگی «مترجم» دسترسی خواهند داشت که ترجمه‌های متنی را برای مکالمات زنده ایجاد می‌کند.

کاربران همچنین به "Chat Assist" دسترسی خواهند داشت، که به شما امکان می دهد لحن خود را در پیام ها تنظیم کنید و متن ها را به 13 زبان از طریق صفحه کلید سامسونگ ترجمه کنید.

علاوه بر این، ویژگی جدید «دستیار یادداشت» به کاربران امکان می‌دهد خلاصه‌نویسی کنند و یادداشت‌ها را ترجمه کنند، در حالی که ویژگی «دستیار مرور» خلاصه‌ای سریع از مقالات خبری را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

در مورد قابلیت‌های ویرایش جدید، کاربران می‌توانند از ویرایش "تولید کننده" برای تغییر اندازه، تغییر مکان و تنظیم مجدد اشیاء در عکس‌ها استفاده کنند. به‌علاوه، ویژگی «ویرایش پیشنهاد» به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها را به سرعت تحلیل کنید، در حالی که ویژگی «آهسته حرکت فوری» فریم‌های اضافی برای ویدیوهای اسلوموشن ایجاد می‌کند تا لحظات را بهتر ثبت کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است