متن خبر

سامسونگ می‌گوید مشکل صفحه نمایش واضح گلکسی اس 24 در واقع مشکلی نیست

سامسونگ می‌گوید مشکل صفحه نمایش واضح گلکسی اس 24 در واقع مشکلی نیست

شناسهٔ خبر: 448058 -




بررسی سامسونگ گلکسی اس 24
Samsung Galaxy S24 (اعتبار تصویر: آینده)

از زمان عرضه سری گلکسی اس 24 سامسونگ ، شاهد نارضایتی بسیاری از صاحبان جدید گوشی‌ها بوده‌ایم مبنی بر اینکه حالت نمایشگر زنده به اندازه مدل‌های قبلی واضح نیست – اما طبق گفته سامسونگ ، این حالت به همین شکل عمل می‌کند. مورد نظر.

این از بیانیه‌ای است که به Teknofilo (از طریق Android Police ) داده شده است، که در آن سامسونگ اسپانیا او میگوید "برخی تغییرات در فناوری نمایشگر ایجاد شده است تا تجربه‌ای طبیعی‌تر از مشاهده را ارائه دهد" (طبق ترجمه گوگل ).

در ادامه بیانیه آمده است که «کاربران ممکن است متوجه تفاوت‌هایی در عمق رنگ در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی‌تر شوند»، اگرچه از دیدگاه سامسونگ، تنظیمات جدید رنگ و روشنایی «دقیق‌تر و راحت‌تر مشاهده می‌کنند».

اگر با حالت نمایش زنده آشنا نیستید، سال‌هاست که در گوشی‌های سامسونگ در دسترس است و به کاربران این امکان را می‌دهد که رنگ‌ها را تقویت کنند تا کمی بیشتر به جای واقعی‌تر و طبیعی بودن ظاهر شوند.

هیچ تعمیری در راه است

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: آینده)

بسیاری از پست‌ها در انجمن‌ها و Reddit ادعا کرده‌اند که حالت زنده بیشتر از حالت عادی پاک شده است، و کاربران تصاویری را ارسال می‌کنند که تفاوت مدل‌های S24 را در مقایسه با تلفن‌های قدیمی‌تر نشان می‌دهد.

چند روز پیش گزارش دادیم که سامسونگ مشکل را تصدیق کرده و در حال کار بر روی رفع آن است، زیرا یکی از نمایندگان پشتیبانی چت سامسونگ پیامی را ارسال کرده بود که او میگوید «به‌روزرسانی نرم‌افزار آینده» سرویس عادی را بازیابی می‌کند.

ظاهراً به آن نماینده چت اطلاعات غلط داده شده است - یا شاید سامسونگ نظر خود را تغییر داده است. اکنون به نظر می رسد که پیکربندی فعلی همان پیکربندی است که سامسونگ قرار است از آن استفاده کند.

البته اگر افراد زیادی از آن شکایت کنند، همیشه این احتمال وجود دارد که در آینده اصلاح شود، زیرا این چیزی است که از طریق نرم افزار قابل تنظیم است. مثل همیشه، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است