متن خبر

سامسونگ مدیسون استارتاپ فرانسوی سونیو هوش مصنوعی را با قیمت 92.7 میلیون دلار خریداری می کند

سامسونگ مدیسون استارتاپ فرانسوی سونیو هوش مصنوعی را با قیمت 92.7 میلیون دلار خریداری می کند

شناسهٔ خبر: 469997 -




سامسونگ مدیسون، واحد تجهیزات پزشکی سامسونگ الکترونیک که در توسعه دستگاه‌های تصویربرداری تشخیصی تخصص دارد، روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد سونیو، یک استارت‌آپ مستقر در پاریس که نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای گردش‌های کاری اولتراسوند تولید می‌کند، با قیمت حدود 92.7 میلیون دلار (126 میلیارد وان وون) خریداری کند. ).

هدف دستیار هوش مصنوعی این استارتاپ فرانسوی کمک به متخصصان زنان و زایمان در ارزیابی و مستندسازی معاینات سونوگرافی است و همچنین مجوز قانونی را در ایالات متحده (FDA 510(k)) برای Sonio Detect دریافت کرده است، محصولی که از الگوریتم های یادگیری عمیق استفاده می کند. برای بهبود کیفیت تصویر اسکن اولتراسوند در زمان واقعی.

سامسونگ مدیسون بيان کرد نرم‌افزار سونیو به آن کمک می‌کند تا گردش‌های کاری تصویربرداری مبتنی بر هوش مصنوعی بهتر را به بازار بیاورد. سامسونگ الکترونیک که 68.45 درصد از سهام واحد تجهیزات پزشکی را در اختیار دارد، مدیسون را به قیمت 22 میلیون دلار در سال 2011 خریداری کرد.

سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد که پس از خرید، سونیو یک شرکت مستقل باقی می ماند و به رشد تجاری و ارائه محصولات و خدمات در فرانسه ادامه می دهد.

سونیو که در سال 2020 توسط Cecile Brosset (مدیرعامل) و Remi Besson (CSO) تأسیس شد، اخیراً 14 میلیون دلار در سری A به رهبری Cross Border Impact Ventures در آگوست 2023 تضمین کرد. طبق گفته این شرکت در مجموع 27.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است. Tracxn و سرمایه گذاران آن عبارتند از Elaia، Bpifrance French Tech Seed، OneRagtime و چند سرمایه گذار فرشته.

یونگ کوان کیم، مدیر عامل سامسونگ مدیسون گفت: «سامسونگ مدیسون از طریق خرید سونیو، به وعده خود برای بهبود کیفیت زندگی مردم با فناوری ادامه خواهد داد. همکاری با سونیو بهترین فناوری هوش مصنوعی اولتراسوند و قابلیت های گزارش دهی را گرد هم می آورد تا تغییری پارادایم در معاینه سونوگرافی پیش از تولد ایجاد کند.

Brosset، مدیرعامل سونیو گفت: "تجارت جهانی سونوگرافی سامسونگ مدیسون همراه با هوش مصنوعی پیشرفته سونیو فرصت رشد هیجان انگیزی را برای هر دو طرف ایجاد می کند." ما در مدیسون سامسونگ یک شریک قابل اعتماد و شگفت انگیز برای پیگیری و تسریع نقشه راه و ماموریت خود پیدا کرده ایم. علاوه بر همکاری نزدیک با سامسونگ مدیسون، به عنوان یک شرکت مستقل، سونیو به پیشرفت فناوری گزارش‌دهی پزشکی و نرم‌افزارهای تشخیصی در سطح جهانی، از جمله برای مناطق محروم در مراقبت‌های بهداشتی، ادامه خواهد داد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است