متن خبر

سامسونگ بالاخره سال‌ها پس از رقبای خود کارت‌های microSD 1 ترابایتی را روانه بازار کرد – کارت‌های Pro Plus و Evo Select با 10 سال گارانتی عرضه می‌شوند اما به طرز شگفت‌انگیزی گران هستند.

سامسونگ بالاخره سال‌ها پس از رقبای خود کارت‌های microSD 1 ترابایتی را روانه بازار کرد – کارت‌های Pro Plus و Evo Select با 10 سال گارانتی عرضه می‌شوند اما به طرز شگفت‌انگیزی گران هستند.

شناسهٔ خبر: 672922 -




سامسونگ
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ یک میکرو اس‌دی جدید را معرفی کرده است که برای این شرکت چیزی ناشناخته انجام می‌دهد: حاوی 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی.

در حالی که رقبای آن مدت‌هاست کارت‌های microSD 1 ترابایتی ارائه می‌کنند، سامسونگ این کار را نکرده است و Pro Plus و Evo Select اکنون به دنبال رقابت در بین بهترین کارت‌های microSD هستند.

این شرکت او میگوید این کارت‌ها از فناوری نسل هشتمی سامسونگ V-NAND (V8) استفاده می‌کنند و این به افزایش عملکرد و ظرفیت کارت‌ها کمک می‌کند. از آنجایی که این ویژگی‌ها کاملاً حرفه‌ای‌ها، مانند عکاسان و سایر سازندگان را هدف قرار می‌دهند، این ویژگی‌ها اهمیت دارند.

حافظه های SSD 1 ترابایتی سامسونگ

سامسونگ قبلاً محصولات 1 ترابایتی داشت، اما آن ها SSD و SSD های قابل حمل بودند. این شرکت تخمین می زند که 1 ترابایت برای 400000 تصویر 4K UHD یا بیش از 45 بازی کنسول کافی است، که هر دوی آنها احتمالا نیازهای شما را برآورده می کنند.

از نظر فنی، Pro Plus و Evo Select مناسب به نظر می رسند. سرعت انتقال اولی تا 180 مگابایت بر ثانیه است و دارای درجه سرعت UHS 3 برای ضبط ویدیوی 4K UHD با کیفیت بالا. رتبه بندی کلاس ویدیویی V30 همچنین به این معنی است که انتقال فایل سریع است.

Evo Select می‌تواند فایل‌ها را با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد و به نظر می‌رسد بیشتر برای استفاده روزمره به جای کارهای کاملا حرفه‌ای هدف قرار می‌گیرد.

سامسونگ می گوید در هر دو کارت میکرو اس دی نیز یک کنترلر جدید وجود دارد که با استفاده از فناوری پردازش 28 نانومتری آن ساخته شده است که نسبت به 55 نانومتر در سری قبلی سامسونگ کاهش یافته است.

دوام برای هر کسی که فضای ذخیره سازی حافظه را در اطراف خود حمل می کند یک نگرانی است - از آنجایی که آسیب می تواند به راحتی برای یک پروژه فاجعه بار باشد - و سامسونگ کارت ها را تا حد زیادی آزمایش کرده است، از جمله آب، دمای بالا، اشعه ایکس و میدان های مغناطیسی (وحشتناک).

سامسونگ

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

بازی خود را شروع کنید

علاوه بر عکاسان حرفه ای، یکی از بهترین کاربردها برای میکرو اس دی، کنسول های بازی مانند نینتندو سوییچ هستند. قبلاً اشاره کردیم که یک کارت microSD 1 ترابایتی می‌تواند تا 45 بازی را ذخیره کند (اگر هر کدام حدود 20 گیگابایت باشد) و این بدان معناست که می‌توانید بسیاری از بهترین بازی‌های سوییچ را ذخیره کنید.

Pro Plus و Evo Select همچنین با گوشی های هوشمند اندروید، سایر کنسول های بازی، تبلت ها، لپ تاپ ها و بسیاری از دستگاه ها سازگار هستند.

هر دو مدل دارای گزینه های 128، 256 و 512 گیگابایتی در کنار 1 ترابایت هستند و Evo Select دارای یک گزینه 64 گیگابایتی در انتهای پایینی است. قیمت ها از 24.99 تا 153.99 دلار برای Pro Plus و 12.99 تا 131.99 دلار برای Evo Select متغیر است.

این قیمت‌های بالاتر برای مدل 1 ترابایتی، Evo Select و Pro Plus را بالاتر از رقبایی مانند Silicon Power A1 قرار می‌دهد که حدود 62 دلار برای کارت 1 ترابایتی فروخته می‌شود، و کارت microSD Lexar Play که قیمت آن حدود 73 دلار است.

با این حال، سامسونگ یک برند بسیار قابل اعتماد است و برخی از نوآوری‌های فناوری وجود دارد که ممکن است ارزش پرداخت را داشته باشد. به علاوه، پنج سال گارانتی دریافت می کنید.

اطلاعات بیشتر از TECHRADAR PRO

Max Slater-Robins نزدیک به یک دهه است که در مورد فناوری در رسانه های مختلف می نویسد و ظهور غول های فناوری، روندها در شرکت های سازمانی و SaaS و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد. او که اصالتا اهل سافولک است، در حال حاضر در لندن زندگی می کند و دوست دارد یک شب خوب و پیاده روی در حومه شهر داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است