متن خبر

سامسونگ احتمالاً دوربین اصلی گلکسی S25 و S26 را ارتقا نمی‌دهد

سامسونگ احتمالاً دوربین اصلی گلکسی S25 و S26 را ارتقا نمی‌دهد

شناسهٔ خبر: 761164 -




سامسونگ در مورد ارتقای سخت‌افزار و دوربین گوشی‌های پرچمدار خود بسیار محافظه‌کار است. به نظر می‌رسد که در گلکسی S25 و حتی S26 نیز نباید انتظار ارتقای دوربین اصلی را داشته باشیم.

منبع موثقی به نام Ice Universe در پاسخ به پستی که دوربین گلکسی S24 را با آیفون 16 مقایسه کرده بود، مدعی شده است که گلکسی S25 و گلکسی S26 همچنان از دوربین اصلی گلکسی S24 استفاده خواهند کرد.

گلکسی S24 و S24 پلاس دارای همان دوربین اصلی (1/1.56 اینچ، با اندازه پیکسل یک میکرون) هستند که در گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس وجود دارد. اکنون ادعا شده است که گلکسی S25 و S26 نیز از دوربین اصلی نسل‌های قبل استفاده می‌کنند.

در همین حال، رقبایی مانند پیکسل 9 گوگل، وان پلاس 12 و شیائومی 14، همگی سنسورهای دوربین اصلی بزرگ‌تر و بهتر ارائه می‌دهند. این پیشرفت در دوربین، ثبت عکس‌های روشن‌تر و واضح‌تر در شرایط نوری مختلف و در شب را امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین بهتر همچنین راه را برای پیشرفت‌هایی مانند پرتره‌های بهتر و ویدیوهای با کیفیت‌تر در نور کم باز می‌کند. علاوه‌براین، یک سنسور بزرگ‌تر به سامسونگ اجازه می‌دهد تا مشکلات تأخیر شاتر را برطرف کند، اگرچه به نظر می‌رسد این مشکل بیشتر در گوشی‌های اولترا سامسونگ باشد.

احتمال وجود همان دوربین 50 مگاپیکسلی در گلکسی S25

این اولین‌بار نیست که می‌شنویم گلکسی اس 25 همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مدل‌های قبلی را خواهد داشت. با‌این‌حال، شنیدن این موضوع که گلکسی S26 نیز دوربین جدیدی نخواهد داشت، ناامیدکننده است. پس ممکن است مجبور باشیم تا سال 2027 منتظر بمانیم تا گوشی پرچمدار پایه گلکسی به یک ارتقای معنادار در دوربین اصلی دست یابد.

البته این موارد در حد حدس‌وگمان است و شاید سامسونگ دوربین اصلی گوشی‌های پرچمدار استاندارد خود را در نسل‌های پیش رو بهبود ببخشد.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است