متن خبر

ساعات اداری VC: چگونه داده ها می توانند به بهبود سرمایه گذاری تأثیر اجتماعی کمک کنند

ساعات اداری VC: چگونه داده ها می توانند به بهبود سرمایه گذاری تأثیر اجتماعی کمک کنند

شناسهٔ خبر: 438833 -




ارین هارکلس مور همیشه به ریاضیات علاقه داشت. پس او به وال استریت رفت. او به یاد می آورد: «از جهاتی مست کننده و فوق العاده سریع بود. او ظاهراً از آن زندگی نیز لذت می‌برد، از آنجایی که تقریباً دو دهه در آنجا کار می‌کرد قبل از اینکه مشاور سرمایه‌گذاری در کمبریج آسوشیتز شود.

سپس، سه سال پیش، Melinda French Gates's Pivotal Ventures تماس گرفت و از Harkless Moore خواست تا استراتژی سرمایه گذاری شرکت را هدایت کند. هارکلس مور به TechCrunch گفت: «من به معنای واقعی کلمه خودم را نیشگون گرفتم. من به دنبال فرصتی بودم که سرمایه‌گذاری در مدیران صندوق‌ها، صندوق‌های تحت رهبری زنان، وجوه تحت رهبری متنوع را در مراحل اولیه گرد هم آورد و با این مأموریت تأثیرگذاری همسو شود.»

صندوق مشارکتی، سازمان مشارکتی بشردوستانه، Pivotal Ventures در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و از کمک های مالی، مشارکت، استراتژی های حمایت و سرمایه گذاری برای حمایت از بنیانگذاران و غیرانتفاعی استفاده می کند. با تعهد ۱ میلیارد دلاری فرنچ گیتس، این شرکت از رویکردی مبتنی بر داده ها برای سرمایه گذاری استفاده کرده است، با هدف اصلی قرار دادن زنان بیشتر، به ویژه زنان رنگین پوست، در نقش های تصمیم گیری. این شامل سرمایه گذاری در مراقبت برای اجازه دادن به زنان برای دستیابی به تعادل بهتر بین کار و زندگی، حمایت از مرخصی خانوادگی با حقوق فدرال، تشویق زنان بیشتر به تحصیل در زمینه کارآفرینی و حمایت از زنان در ادارات دولتی است.

به گفته PitchBook، تاکنون از پلتفرم سرمایه گذاری Ellevest، شرکت خدمات مراقبتی OndeCare و پلت فرم مشاوره بهداشتی Tia حمایت کرده است. Harkless Moore بیان کرد که اقتصاد مراقبت تمرکز بزرگی برای Pivotal است. "این یک بازار ۶۴۸ میلیارد دلاری است و برای نوآوری آماده است. " Pivotal همچنین یک شریک محدود در صندوق‌هایی مانند Magnify Ventures و Leadout Capital است و برای کمک به مقیاس این صندوق‌های نوظهور پشتیبانی می‌کند.

برای اینکه نگاهی عمیق‌تر به استراتژی بلندمدت Pivotal داشته باشیم، اخیراً با Harkless Moore درباره اهداف آن، اینکه چگونه داده‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری تاثیرات اجتماعی را بهبود بخشند و چگونه انتظار دارد که فناوری در جایی که دولت شکست می‌خورد کمک کند، صحبت کردیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است