متن خبر

سازنده لپ‌تاپ‌های ۶ صفحه‌ای بسیار زنده است – Megapac L3 Acme Portable، نیروگاه اصلی موبایل شش‌نمایشگر است و هنوز در فروش است، شرمنده است که هنوز از فناوری‌های قدیمی پردازنده دوگانه AMD و Intel استفاده می‌کند.

سازنده لپ‌تاپ‌های ۶ صفحه‌ای بسیار زنده است – Megapac L3 Acme Portable، نیروگاه اصلی موبایل شش‌نمایشگر است و هنوز در فروش است، شرمنده است که هنوز از فناوری‌های قدیمی پردازنده دوگانه AMD و Intel استفاده می‌کند.

شناسهٔ خبر: 469212 -




Acme Portable Megapac L3
(اعتبار تصویر: Acme Portable)

وقتی MediaWorkstation ناپدید شد و لپ‌تاپ شش صفحه‌نمایش وحشی a-X2P خود را با خود برد، اشک ریختن سخت بود.

لپ‌تاپ ایستگاه کاری این شرکت با دو پردازنده AMD EPYC Genoa Zen 4، دو پردازنده گرافیکی با اندازه کامل، حداکثر 3 ترابایت رم DDR5، یک SSD تقویت‌کننده M.2 NVMe و پنج درایو ذخیره‌سازی وعده داده بود که یک نیروگاه باورنکردنی و مضحک باشد.

اما اگر هنوز آرزوی داشتن یک لپ تاپ با چند صفحه نمایش متصل به آن را دارید، خبر خوبی داریم.

انتخاب رزولوشن صفحه نمایش

Megapac L3 Acme Portable، جانشین FlexPAC III این شرکت، برای خرید در دسترس است و فقط – فقط! – دارای سه نمایشگر 24 اینچی است که می توان آن را با لوازم جانبی صفحه نمایش سه گانه ML3 این شرکت ترکیب کرد و در مجموع شش صفحه نمایش را به نمایش گذاشت.

اگر متوجه شباهت‌هایی بین این سیستم و هیولای متوقف‌شده a-X2P می‌شوید، به این دلیل است که MediaWorkstation زمانی یک فروشنده برای Acme Portable بود و به دنبال این بود که محدودیت‌هایی را که می‌توان با این پلتفرم به دست آورد را کنار گذاشت.

نمایشگرهای 3x 23.8 اینچی Megapac L3 دارای رزولوشن‌های انتخابی هستند - UHD (3840x2160) با روشنایی تا 800 نیت، Full HD (1920x1080) تا 1000 نیت یا WUXGA (1920x1200 با رزولوشن تمام nits) صفحه لمسی.

این پردازنده از یک CPU تک/دوگانه Intel Xeon، Intel Core، AMD Ryzen یا AMD EPYC با حداکثر 1 ترابایت رم DDR4 و حداکثر 150 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. هفت اسلات توسعه وجود دارد و دارای منبع تغذیه سوئیچینگ خودکار 850 واتی است، اگرچه PSUهای 1000 وات یا 1200 وات موجود است.

ابعاد سه صفحه نمایش Megapac L3 16.39 اینچ ارتفاع، 22.96 اینچ عرض و 11.98 اینچ عمق، با وزن 52.82 پوند است. این دستگاه دارای صفحه کلید 105 کلیدی با پد لمسی یکپارچه، محفظه حمل و نقل رول دار است و می تواند بر اساس مشخصات نظامی سفارشی شود.

هیچ قیمتی در وب سایت در دسترس نیست، اما اگر Megapac L3 را با سه یا شش صفحه می‌خواهید، می‌توانید در مورد نیازهای خود با آنها تماس بگیرید .

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است