متن خبر

سازنده «تجارت بدون سر» منبع باز، Saleor دور 8 میلیون دلاری را به رهبری Target Global و Zalando بسته است.

سازنده «تجارت بدون سر» منبع باز، Saleor دور 8 میلیون دلاری را به رهبری Target Global و Zalando بسته است.

شناسهٔ خبر: 448489 -




Saleor - یک استارت‌آپ مستقر در لهستان و ایالات متحده که یک پلتفرم تجارت الکترونیکی منبع باز بدون هد را توسعه می‌دهد که توسعه‌دهندگان سپس از آن برای ایجاد فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌کنند - یک دور توسعه‌دهی 8 میلیون دلاری Seed به رهبری Target Global (سرمایه‌گذارانی که قبلا از شرکت هایی مانند Revolut و Auto1) و غول تجارت الکترونیک Zalando پشتیبانی می کند. همچنین SNR VC Kevin Mahaffey، Cherry Ventures و TQ Ventures شرکت کردند.

Saleor's API برای تجارت الکترونیک، کارهای سنگین را برای خرید آنلاین انجام می دهد در حالی که توسعه دهندگان یک صفحه نمایش سفارشی تولید می کنند.

ما آخرین بار زمانی که Saleor 2.5 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرد، آن را پوشش دادیم.https://techcrunch.com/2021/03/18/saleor/
از شرکت Cherry Ventures برلین، با مشارکت فرشتگان مختلف.

دور Seed-extension قابل توجه است، زیرا واضح است که منبع باز در تجارت الکترونیکی که معمولاً راه حل های اختصاصی فراوان است، در حال افزایش است. Saleor با سایر ابزارهای تجارت الکترونیک سنتی مانند Builder.io، Bigcommerce و Elastic Path و فروشندگان قدیمی مانند Salesforce رقابت می کند.

در بیانیه ای، لینا چونگ، شریک Target Global، بيان کرد که این شرکت جذب "جامعه منبع باز پررونق Saleor" و "ارائه SaaS قوی" شده است.

Saleor که در سال 2020 تأسیس شد، اما از سال 2013 به عنوان یک پروژه وجود دارد، یک پلتفرم تجارت الکترونیک منبع باز، بدون هد و قابل ترکیب است. این در ابتدا توسط آژانس وب موسسان Mirek Mencel و Patryk Zawadzki شروع شد که سپس آن را به عنوان استارتاپ خود معرفی کردند. امروزه این پلتفرم توسط برندهایی مانند Lush و Breitling استفاده می شود.

Zalando، یک مقصد تجارت الکترونیک پیشرو در اروپا برای مد و سبک زندگی، بيان کرد که "بر اساس کشش Saleor با مارک های جهانی" سرمایه گذاری کرده است.

Jan Bartels، SVP B2B در Zalando، در بیانیه‌ای گفت: «ما با چشم‌انداز، پیشنهاد و تخصص Saleor تناسب بسیار خوبی می‌بینیم، که همچنین می‌تواند به ما در گسترش بیشتر قابلیت‌هایمان کمک کند.»

من با یکی از بنیانگذاران Mirek Mencel صحبت کردم که گفت: "هر کس باید برای تجربه ای که به مشتریان خود ارائه می دهد بهینه شود. و این در دنیای امروزی که انتظارات در حال افزایش است، بی اهمیت است، پس Saleor این امکان را فراهم می کند.

او نحوه جذب منبع باز در دنیای تجارت الکترونیک را توضیح داد: «وقتی من و پاتریک به عنوان توسعه‌دهندگان متن‌باز ملاقات کردیم، به خود گفتیم که با تجارت الکترونیک کار نمی‌کنیم، زیرا به عنوان توسعه‌دهنده از آن متنفریم.»

ما این را ناکارآمد و برنامه‌ریزی کردیم و برندها در سال 2009 چیزهایی را درخواست کردند که نرم‌افزار قادر به انجام آنها نبود. پس از انجام چند پروژه بزرگ با هم، متوجه شدیم که این یک جایگاه بزرگ است. ما این پلتفرم را به‌عنوان منبع باز منتشر کردیم و تصمیم گرفتیم ببینیم که آیا کسب‌وکار احتمالی پس از آن وجود دارد یا خیر. در سال 2020 متوجه شدیم که این یک تجارت شگفت‌انگیز نیز خواهد بود، زیرا برندها نیز جوامعی را در اطراف محصولات می‌خواهند، به همان شیوه‌ای که جامعه منبع باز کار می‌کند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است