متن خبر

سازنده تبلت های چینی بی سر و صدا از تبلتی پرده برداری کرد که دارای ویژگی مورد توجهی است که هیچ فروشنده تبلت دیگری جرأت عرضه آن را ندارد – صفحه نمایش 4K که حتی اپل، گوگل یا سامسونگ نمی توانند با آن مطابقت کنند.

سازنده تبلت های چینی بی سر و صدا از تبلتی پرده برداری کرد که دارای ویژگی مورد توجهی است که هیچ فروشنده تبلت دیگری جرأت عرضه آن را ندارد – صفحه نمایش 4K که حتی اپل، گوگل یا سامسونگ نمی توانند با آن مطابقت کنند.

شناسهٔ خبر: 459605 -




تبلت Doogee T30 Max
(اعتبار تصویر: Doogee)

Doogee از تبلتی ارزان قیمت با امتیاز فروش شگفت انگیز رونمایی کرده است. Doogee T30 Max، نسخه جدید و ارتقا یافته تبلت های سری T30 این شرکت، دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی IPS 4K است. بله 4K

این یک دستاورد چشمگیر برای هر تبلتی است، چه رسد به اینکه یک تبلت با قیمت 329 دلار (یا 296 دلار با استفاده از کد کوپن تخفیف 10 درصدی موجود در وب سایت) به فروش می رسد. برای مقایسه، iPad Pro اپل دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر (12.9 اینچ) و وضوح 2732 x 2048 پیکسل یا 2.7K است. ما اخیراً در مورد تبلت LAVIE Tab T14 شرکت NEC گزارش دادیم که گفتیم «احتمالاً بالاترین رزولوشن را در یک تبلت دارد» و حتی این تبلت فقط 3000 x 1876 (QHD+) را مدیریت می کند و نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد.

Doogee T30 Max دارای نسبت صفحه نمایش 87.5 درصدی است و نسبتاً نازک است و تنها 7.9 میلی متر است. برای مقایسه مجدد، آیپد پرو 6.4 میلی متر ضخامت دارد.

اندروید 14

تبلت جدید Doogee بر روی اندروید 14 اجرا می شود و از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو G99 پشتیبانی می کند. این شامل دو پردازنده Arm Cortex-A76 با کارایی بالا با کلاک تا 2.2 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی کلاس Arm Mali G57 است. این تبلت با حداکثر 20 گیگابایت رم DDR4X (8 گیگابایت به علاوه 12 گیگابایت رم پیشرفته) و 512 گیگابایت حافظه داخلی (به علاوه تا 2 ترابایت گسترش) ارائه می شود.

Doogee T30 Max دارای باتری 10800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

یک دوربین دوگانه هوش مصنوعی (50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) و یک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین از قفل چهره و تشخیص اثر انگشت جانبی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، دستگاه گواهی نور آبی TÜV SÜD را دریافت کرده و مطابق با استانداردهای صوتی با وضوح بالا تعریف شده توسط انجمن صوتی ژاپن است. همچنین از یک قلم خازنی فعال سطح 4096 و یک رابط پلاگین اتصال برای اتصال صفحه کلید مغناطیسی پشتیبانی می کند.

Doogee T30 Max در یک پوسته یک تکه قالب‌گیری تزریقی نانو با بافت چرمی در پشت قرار گرفته و در رنگ‌های مشکی، خاکی و سبز عرضه می‌شود. اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و انتظار داریم که ارسال از اول آوریل برای همه مناطق به جز اتحادیه اروپا/بریتانیا آغاز شود، جایی که خریداران باید تا 30 آوریل منتظر بمانند.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است