متن خبر

ساخت اپلیکیشن های هوشمند با هوش مصنوعی Mistral

ساخت اپلیکیشن های هوشمند با هوش مصنوعی Mistral

شناسهٔ خبر: 570896 -




LLM های منبع باز می توانند به شما کمک کنند بدون نیاز به پرداخت هزینه برای هر تماس API برنامه های هوشمند ایجاد کنید.

ما به تازگی دوره ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org منتشر کردیم که به شما یاد می دهد چگونه از مدل های منبع باز Mistral AI برای ایجاد برنامه های هوشمند استفاده کنید.

این دوره آموزشی که با همکاری Mistral AI و Scrimba ایجاد شده است، شما را از طریق ایجاد برنامه های هوشمند، از تکمیل چت ساده گرفته تا موارد استفاده پیشرفته مانند Retrieval-Augmented Generation (RAG) و فراخوانی تابع راهنمایی می کند. پر بورگن این دوره را توسعه داد.

تحلیل اجمالی دوره

این دوره با مقدمه ای بر مدل های منبع باز میسترال، از جمله Mistral 7B و Mistral 8x7B، قبل از پیشرفت به مدل های تجاری آنها آغاز می شود. با استفاده از مجموعه کامل ابزارهای Mistral's La Plateforme، تجربه عملی کسب خواهید کرد.

در 25 درس تعاملی، برنامه‌هایی از تکمیل چت ساده تا عملکردهای پیچیده مانند RAG و فراخوانی تابع ایجاد خواهید کرد. کد دوره در صفحه دوره Scrimba برای هر درس موجود است و اطمینان حاصل می کند که می توانید آن را دنبال کرده و تمرین کنید.

در بخش بازیابی دانش، شما یاد خواهید گرفت که اسناد متنی را با LangChain تقسیم کنید، آنها را به جاسازی تبدیل کنید، آنها را در یک پایگاه داده برداری ذخیره کنید، و بازیابی را انجام دهید. این فرآیند برای ساخت برنامه‌هایی ضروری است که می‌توانند اطلاعات را به طور موثر درک کرده و بازیابی کنند.

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه Mistral را برای دسترسی به عملکردهای درون برنامه خود فعال کنید و به مدل ها اجازه دهید تصمیم بگیرند که چه زمانی آنها را فراخوانی کنند. این توانایی تعاملات کاربر را تغییر می‌دهد و به جای کلیک کردن، تجربه‌های مکالمه را ممکن می‌سازد.

در پایان دوره، با استفاده از Ollama برای اجرای استنتاج بر روی رایانه خود کاوش خواهید کرد و آن را به ستون فقرات هر برنامه هوش مصنوعی که به صورت محلی توسعه می دهید تبدیل می کنید. این مهارت عملی برای استقرار برنامه های هوش مصنوعی در تنظیمات شخصی یا در مقیاس کوچک بسیار مهم است.

در اینجا فهرست ی از موضوعات کلیدی تحت پوشش این دوره آمده است:

La Plateforme

Chat Completions API

جریان

Mistral 7B و 8x7B

مدل های تجاری میسترال

جاسازی ها و بردارها

راه اندازی پایگاه داده برداری

جستجوی معنایی

تکه تکه شدن با LangChain

Retrieval-Augmented Generation (RAG)

عوامل هوش مصنوعی و فراخوانی عملکرد

استفاده از Olama برای اجرای مدل محلی

نتیجه

این دوره برای هر کسی که به دنبال یک مقدمه سریع و در عین حال جامع با هوش مصنوعی Mistral است عالی است. با مثال های عملی و درس های عملی، به خوبی برای ساخت و استقرار برنامه های کاربردی هوشمند مجهز خواهید شد.

دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org (تماشای 1.5 ساعته) تماشا کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است