متن خبر

ساخته شده توسط Google – 7 چیز که دیدیم و آموختیم، از جمله Pixel 9 Pro Fold، Pixel Watch 3، Pixel Buds Pro 2 و موارد دیگر

ساخته شده توسط Google – 7 چیز که دیدیم و آموختیم، از جمله Pixel 9 Pro Fold، Pixel Watch 3، Pixel Buds Pro 2 و موارد دیگر

شناسهٔ خبر: 693739 -




یک تصویر تقسیم شده شامل Google Pixel Watch، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro Fold
(اعتبار تصویر: Google / Future)

اولین رویداد Made by Google در سال مملو از اعلان‌ها بود، با مجموعه کاملی از محصولات پیکسل، آپشن های جدید Google Gemini و مجموعه‌ای از ابزارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای همراهی با سخت‌افزار جدید.

برای یک حساب بیت به ضرب از این نمایشگاه، به وبلاگ زنده رویداد Made By Google ما نگاهی بیندازید. اما هفت اعلان بزرگی که در طول نمایشگاه توجه جمعی ما را به خود جلب کرد، در ادامه بخوانید.

1. The Fold می رود Pro

تصویری <a href= از دو نفر که از Google Pixel 9 Pro Fold استفاده می کنند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk-1200-80.png 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MAYaNeDMniksYSAW7nYEJk.png">

(اعتبار تصویر: گوگل)

Google Pixel 9 Pro Fold به جای ایجاد یک دنباله ساده برای Pixel Fold، همانطور که از نامش پیداست، برداشتی تاشو از Pixel 9 Pro است. این بدان معناست که مجموعه دوربین های قدرتمند نسخه غیر تاشو را به همراه ترکیبی از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی دریافت می کند و آنها را در یک بسته تلفن تاشو مرتب قرار می دهد.

پس تراشه‌های تنسور G4، 16 گیگابایت رم و نمایشگر تاشو 8 اینچی OLED Super Actua Flex را خواهید داشت. آپشن های هوش مصنوعی و طراحی نازک‌تر و سبک‌تر را اضافه کنید و به گوشی تاشوی نگاه می‌کنید که دارای برش‌های حرفه‌ای مناسب است.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

2. ساعت پیکسل بزرگتر و هوشمندتر می شود

Google Pixel Watch 3، 41 میلی متر و 45 میلی متر

(اعتبار تصویر: آینده/لنس اولانوف)

Google Pixel Watch 3 یک به‌روزرسانی به‌طور شگفت‌آور جامع است که از نظر بصری چشمگیرترین ارتقای این دسته را شامل می‌شود – یک گزینه جدید با اندازه بزرگتر. مدل جدید 45 میلی‌متری Pixel Watch 3 XL دارای صفحه‌نمایش روشن‌تر از همیشه است – 40 درصد بزرگ‌تر از صفحه نمایش پیکسل واچ 2 است – اما بسیاری از آپشن های جدید زیر شیشه نیز وجود دارد.

باتری 35 درصد بزرگتر در XL عمر باتری یک روزه را حتی با صفحه نمایش قدرتمندتر و فعال بودن صفحه نمایش همیشه روشن نگه می دارد، در حالی که از جنبه سلامتی، تشخیص از دست دادن نبض می تواند تشخیص دهد که آیا قلب شما از کار می ایستد و پیامی ارسال می کند. به خدمات اورژانسی مجموعه ای از ابزارهای آموزشی Fitbit جدید نیز وجود دارد، از جمله امتیاز آمادگی روزانه اصلاح شده و اطلاعات دویدن بهبودیافته. Pixel Watch 3 مطمئناً در حال تبدیل شدن به بهترین پوشیدنی گوگل است.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

3. گوشی تاشو نمی خواهید؟ پیکسل 9 پرو XL شد

می توان استدلال کرد که Google Pixel 9 Pro دارای صفحه نمایش بسیار بزرگی است، اما شاید شما معتقد باشید که بزرگتر واقعا بهتر است: Google Pixel 9 Pro XL را وارد کنید. اضافه شده جدید به خط تلفن پیکسل، هسته پیکسل 9 پرو را به خود اختصاص داده و صفحه نمایش را تا 6.8 اینچ و باتری را به 4700 میلی آمپر ساعت افزایش می دهد. و بس.

به این ترتیب، یک تلفن پیکسل پرو جدید با صفحه نمایشی که تنها 0.1 اینچ بزرگتر از صفحه نمایش پیکسل 8 پرو است، دریافت می کنید. این مقدار زیادی نیست، اما زمانی که یک تلفن را به صورت افقی در دست گرفته اید و نتفلیکس را روی آن تماشا می کنید، کمی فضا می تواند بسیار کمک کند. اما جنبه دیگر این است که Pixel 9 Pro اکنون دارای یک صفحه نمایش کوچکتر 6.2 اینچی است که استفاده از یک دست را برای افرادی که خواهان آپشن های حرفه‌ای هستند، اما نه یک تلفن بزرگ، آسان‌تر می‌کند. و برای کسانی که این کار را انجام می دهند، XL این شکاف را پر می کند.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

4. Google Pixel Buds Pro 2 کوچک شده است، اما اکنون می تواند دو برابر نویز را لغو کند.

Google Pixel Buds Pro 2

(اعتبار تصویر: گوگل)

حذف نویز فعال که «دو برابر قوی‌تر» از مدل قدیمی‌تر است ادعای بزرگی است، اما این چیزی است که گوگل او میگوید به لطف تراشه Tensor A1 که در Pixel Buds Pro 2 قرار گرفته است، به آن دست یافته است. این اولین باری است که گوگل تراشه خود را در هدفون خود قرار می دهد و ظاهراً صدا را 90 برابر سریعتر از سرعت صدا پردازش می کند - به این معنی که الگوریتم ANC آن می تواند تا سه میلیون با محیط شما سازگار شود (و نویزهای اضافی را حذف کند). بار در ثانیه

طبق گفته گوگل، آنها همچنین "کوچکترین هدفون های ممتاز در بازار" هستند - و مطمئناً با وزن 4.7 گرم و 27٪ کوچکتر از مجموعه خروجی، آنها واقعاً بیژو هستند.
علاوه بر حالت شفافیت، کاهش فشار داخل گوش فعال و ویژگی جدید تشخیص مکالمه (می‌تواند تشخیص دهد که شما در حال صحبت هستید و به طور خودکار به حالت شفافیت تغییر می‌کند) همچنین یک نوک گوش اضافی نیز دریافت می‌کنید تا در مجموع چهار عدد بسازید. در نهایت، با رونوشت‌هایی که برای ارجاع بعداً در تلفن Google شما ذخیره می‌شوند، برای درونی‌ترین پرسش‌های خود وارد Google Gemini می‌شوید.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

5. Pixel 9 و Pixel 9 Pro چیزهای بیشتری از آنچه به چشم می آید وجود دارد

گوگل پیکسل 9 پرو

(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

Google Pixel 9 و Pixel 9 Pro قابل پیش‌بینی‌ترین گوشی‌های پیکسل 9 بودند که در رویداد Google Made by Google معرفی شدند، اما هر دو مدل نسبت به مدل‌های قبلی خود تغییرات ارزشمندی را به همراه دارند. به طور خلاصه، Google Pixel 9 دارای همان دوربین های 50 مگاپیکسلی اصلی و 48 مگاپیکسلی فوق عریض پیکسل 9 پرو است، همچنین طراحی بادوام تر، صفحه نمایش روشن تر و چیپست قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی خود دارد.

در همین حال، Pixel 9 Pro دارای 16 گیگابایت رم است تا ترفندهای Google Gemini را تقویت کند، بدون اینکه به بهبود عملکرد دوربین و طراحی مشابه، اما نه مشابه پیکسل 9 استاندارد اشاره کنیم. بله، این ارتقاها صدا دارند. تکراری (حداقل روی کاغذ)، اما به طور خاص گوگل پیکسل 9 پرو، تقریباً مطمئناً یکی از بهترین تلفن های هوش مصنوعی سال را ثابت خواهد کرد.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

6. Gemini Live به نوعی شما را تشویق می کند که نسبت به هوش مصنوعی بی ادب باشید

هوش مصنوعی گوگل جمینی

(اعتبار تصویر: گوگل)

احتمالاً همه ما لحظه‌هایی را داشته‌ایم که به سمت سیری حرکت کرده‌ایم یا با الکسا مخالفت کرده‌ایم، و به نظر می‌رسد گوگل می‌داند که یک کشش ذاتی در برخورد با دستیارهای مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد. پس با Gemini Live، عملکردی از دستیار Gemini که برای پاسخگویی به زبان های معمولی و ارائه گونه گویی و طوفان فکری طراحی شده است، می توانید دستیار را قطع کنید و موضوعات را در اواسط مکالمه تغییر دهید.

اکنون این به اندازه فحاشی‌های ناپسند در دستیار مجازی برای شنیدن نادرست دستور نیست، اما مودبانه‌ترین راه برای انجام مکالمه نیز نیست. با این حال، چنین رویکردی به این معنی است که استفاده از چت ربات‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند طبیعی‌تر به نظر برسد، نه اینکه انگار فقط با یک ماشین بی‌روح صحبت می‌کنید – حتی اگر اینطور باشید.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

7. و Gemini می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد...

نمایش تست سیری، بیکسبی و جمینی

(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

Gemini Live تعامل صوتی هوش مصنوعی را به یک سطح کاملاً جدید ارتقا می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا با تلفن خود در مورد موضوعات پیچیده صحبت کنید، درست مثل اینکه با یک شخص واقعی صحبت می‌کنید (که همانطور که در بالا مشخص کردیم، شما اینطور نیستید).

سپس آپشن های چندوجهی جدید وجود دارد - Gemini می‌تواند عکسی را که گرفته‌اید تجزیه و تحلیل کند و از اطلاعات موجود در آن برای پاسخ دادن به سؤالات استفاده کند، در حالی که ویژگی Screenshots تصاویر شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به شما در یافتن اطلاعات در آنها کمک کند. Gemini همچنین با برنامه‌های Google ادغام می‌شود، پس اگر اجازه دهید می‌تواند در صندوق ورودی و تقویم شما جستجو کند تا جزئیات زندگی شما را بداند. Pixel Studio از هوش مصنوعی Gemini برای تولید تصاویر روی تلفن استفاده می‌کند - شما فقط برخی از اعلان‌های هوش مصنوعی را تایپ کرده و اجازه دهید Gemini بقیه کارها را انجام دهد.

یکی دیگر از آپشن های مرتبط با تصویر هوش مصنوعی Add Me است که می‌تواند تصویر جداگانه‌ای از شما را در عکس دوستانتان بیاندازد، پس دیگر نیازی نیست گوشی گران قیمت خود را برای گرفتن عکس گروهی به یک غریبه بدهید. Google همچنین Call Notes را اضافه کرده است که از Gemini برای ضبط مکالمات تلفنی شما و تولید رونوشت استفاده می‌کند و Gemini اکنون یک ابزار تحقیقاتی مناسب است که اسناد Google Docs را با هر موضوعی که می‌خواهید در آن تحقیق کنید ایجاد می‌کند.

اگر یک شخص واقعی را می شناسید که اینقدر مفید است، پس شما خوش شانس هستید.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar
ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره اش و بینی برای بازارهای مواد غذایی پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است