متن خبر

ساختار داده ها و الگوریتم ها را در 48 ساعت بیاموزید

ساختار داده ها و الگوریتم ها را در 48 ساعت بیاموزید

شناسهٔ خبر: 452260 -




در حوزه توسعه نرم‌افزار، تسلط بر ساختارهای داده و الگوریتم‌ها می‌تواند گامی حیاتی برای تضمین شغل رویایی شما باشد.

ما به تازگی دوره‌ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم که شما را به دانشی برای برتری در مصاحبه‌های کدنویسی و حل مشکلات مجهز می‌کند. ساختارهای داده و الگوریتم های مهمی را که برای توسعه کد کارآمد باید بدانید، یاد خواهید گرفت. دینش واریانی این دوره را ایجاد کرده است. او یک مهندس ابر باتجربه در گوگل است.

تحلیل اجمالی دوره

این دوره به گونه ای طراحی شده است که وسعت و عمق موضوعات لازم برای آماده سازی موقعیت، کدگذاری مصاحبه ها و افزایش قابلیت های تفکر منطقی را پوشش دهد. این دوره با تمرکز بر برنامه های کاربردی دنیای واقعی، تضمین می کند که یادگیرندگان نه تنها کد را حفظ می کنند، بلکه اصول پشت راه حل ها را واقعاً درک می کنند. این شما را از طریق الگوریتم‌های جاوا و مشکلات ساختار داده مختلف راهنمایی می‌کند، همراه با تجسم‌های گام به گام برای تقویت یادگیری واقعی.

جاوا که به دلیل تطبیق پذیری و کاربرد گسترده اش شناخته شده است، زبان اصلی مورد استفاده در این دوره است. با این حال، دانش‌آموزانی که پیش‌زمینه زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مانند جاوا اسکریپت، پایتون، سی شارپ، سی پلاس پلاس یا سی را دارند نیز می‌توانند به راحتی مفاهیم تدریس شده را درک کنند. این دوره به طور منحصر به فردی از اسلایدهای متحرک برای نشان دادن اجرای الگوریتم ها و ساختارهای داده مختلف استفاده می کند و موضوعات پیچیده را در دسترس و جذاب می کند.

آنچه شما یاد خواهید گرفت

این دوره جامع طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد تا شما را برای مصاحبه های فنی و چالش های توسعه نرم افزار آماده کند، از جمله:

تجزیه و تحلیل الگوریتم : درک کارایی و مقیاس پذیری الگوریتم ها.

ساختارهای داده : فرو رفتن در آرایه‌ها، ماتریس‌ها، فهرست ‌های پیوندی (تک، دوتایی و دایره‌ای)، پشته‌ها، صف‌ها، درخت‌های باینری، درخت‌های جستجوی دودویی، نمودارها، صف‌های اولویت، پشته‌ها و ساختار داده‌های Trie.

مفاهیم اصلی : کاوش بازگشت، جستجو، مرتب‌سازی، رشته‌ها و برنامه‌نویسی پویا.

هر بخش برای پاسخگویی به سؤالات و سناریوهای رایج مصاحبه ساخته شده است، و اطمینان حاصل می کند که یادگیرندگان به خوبی برای سؤالاتی که ممکن است در یک محیط مصاحبه واقعی با آنها روبرو شوند، آماده شده اند.

چرا این دوره را انتخاب کنید؟

حل مسئله در دنیای واقعی : بیاموزید که چگونه به مسائل پیچیده با راه حل های بهینه نزدیک شوید و آنها را حل کنید.

یادگیری بصری : اسلایدهای متحرک و تجسم های گام به گام یادگیری را تعاملی و موثر می کند.

پوشش جامع : از مباحث پایه تا پیشرفته، این دوره همه چیز را پوشش می دهد.

تطبیق پذیری زبان : در حالی که جاوا استفاده می شود، مفاهیم در زبان های برنامه نویسی مختلف قابل اجرا هستند.

آماده سازی مصاحبه : به طور خاص برای مقابله با رایج ترین چالش های مصاحبه در صنعت فناوری اطلاعات طراحی شده است.

نتیجه

چه قصد دارید یک شغل مهندسی نرم افزار پیدا کنید یا به سادگی می خواهید درک خود را از ساختارهای داده و الگوریتم ها عمیق تر کنید، این دوره برای شما مناسب است. دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org (تماشا ۴۸ ساعته) تماشا کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است