متن خبر

زوم از هوش مصنوعی برای برچسب‌های نام هوشمند استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد همه افراد را در تماس تشخیص دهید

زوم از هوش مصنوعی برای برچسب‌های نام هوشمند استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد همه افراد را در تماس تشخیص دهید

شناسهٔ خبر: 720646 -




برچسب‌های اسم هوشمند Zoom Rooms
(اعتبار تصویر: زوم)

Zoom اعلام کرده است که برچسب‌های نام مبتنی بر هوش مصنوعی برای Zoom Rooms در دسترس است که به گفته آن شرکت‌کنندگان مجازی شناسایی مشارکت‌کنندگان را آسان‌تر می‌کند.

با راه‌اندازی برچسب‌های نام دیجیتال، این شرکت کنفرانس ویدیویی امیدوار است که به نگرانی‌های فراگیری پیرامون تنظیمات کار هیبریدی مدرن رسیدگی کند و حس اتصال را مهار کند.

این سیستم مبتنی بر یک سیستم تشخیص خودکار انتخابی است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند، با این حال کاربرانی که نگران حریم خصوصی خود با راه‌حل دیجیتال هستند، می‌توانند به صورت دستی برچسب‌های نام خود را اضافه کنند.

با اجرای این گزینه، Zoom امیدوار است که لحظات ناخوشایندی را که شرکت‌کنندگان از نام یکدیگر مطمئن نیستند، با همپوشانی برچسب‌ها بر روی افراد حذف کند، حتی زمانی که در یک فید ویدیویی مانند از طریق یک دوربین در یک فضای اداری مشترک ظاهر می‌شوند.

این سازنده نرم‌افزار مستقر در کالیفرنیا گفت: «این نوآوری به‌ویژه زمانی مفید است که تیم‌ها برای اولین بار ملاقات می‌کنند یا زمانی که جلسات شامل طرف‌های خارجی می‌شود، زیرا به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا به سرعت با هم ارتباط برقرار کنند و همکاری کنند.»

یک سرپرست، برچسب‌های نام هوشمند را فعال می‌کند، اما افراد باید پس از آن ثبت‌نام کرده و با این ویژگی موافقت کنند.

گفت ن برچسب‌های نام هوشمند در پاسخ به اکثریت قریب به اتفاق (95٪) از رهبران کسب‌وکار بیان می‌کند که سازمانشان در دو سال گذشته انعطاف‌پذیرتر شده است و از هر پنج نفر (82%) چهار نفر دیگر برای افزایش انعطاف‌پذیری در آینده برنامه‌ریزی می‌کنند. دو سال

با افتخار اعلام می کنیم که Zoom Rooms بیش از دو میلیون مجوز دارد، برچسب های هوشمند احتمالاً تأثیر عمیقی خواهند داشت، حتی اگر در بیشتر موارد مورد توجه قرار نگیرند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است