متن خبر

زولا می خواهد صنعت عروسی را وارد قرن بیست و یکم کند

زولا می خواهد صنعت عروسی را وارد قرن بیست و یکم کند

شناسهٔ خبر: 452280 -




به Found بازگردید، جایی که داستان های پشت سر استارت آپ ها را دریافت می کنیم.

این هفته بکا و دام توسط شان-لین ما، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل زولا، یک پلتفرم آنلاین برای برنامه ریزی عروسی و ثبت هدیه، به آنها ملحق می شود. ما در مورد اینکه چرا پس از تلاش برای خرید هدیه برای یکی از دوستان و فهمیدن این که دفاتر ثبت عروسی هنوز در گذشته زندگی می کنند، تصمیم به راه اندازی کسب و کار گرفت. ما همچنین در مورد:

چگونه این شرکت به مشتریان خود گوش داده و برای ارائه ویژگی های جدید مورد نظر مشتریان خود تکامل یافته است.

نحوه عبور زولا از طریق همه گیری، که به طور کامل صنعت عروسی را مختل کرد.

چگونه می توان هوش مصنوعی را در فرآیند عروسی گنجاند؟

چرا ما همیشه دوست داشت یک کارآفرین باشد.

در مرحله بعد، بکا و دام به برخی از سوالاتی که پس از گفتگو باقی ماندند، از جمله اینکه چگونه زولا از یک میدان رقابتی رو به رشد متمایز می شود یا چگونه جنجال های آن را در گذشته مدیریت می کرد، مانند زمانی که از شرکت خواسته شد مکان های مزارع تخته سنگ را حذف کند، می پردازند. از بازارش میزبانان همچنین به تاریخچه جمع آوری کمک مالی شرکت و اینکه آیا آنها از یک یادداشت تشکر تولید شده توسط هوش مصنوعی آزرده می شوند یا خیر، وارد شدند.

برای شنیدن داستان های بیشتر از بنیانگذاران هر هفته در Found مشترک شوید.

با ما در ارتباط باشید:

    در توییتر

    در اینستاگرام

    از طریق ایمیل: found@techcrunch.com

این متن کامل است که برای وضوح ویرایش شده است.

Becca Szkutak: سلام، و به پادکست Found، TechCrunch خوش آمدید که داستان‌های پشت سر استارت‌آپ‌هایی را برای شما به ارمغان می‌آورد که در حال ساخت آن‌ها هستند. این من میزبان شما هستم، بکا اسکوتاک، و مانند همیشه، مرموز، دوست داشتنی، دومینیک-مادوری دیویس به من ملحق شده است. هی، دام، اوضاع چطوره؟

دومینیک-مادوری دیویس: من در آنجا آویزان هستم. تو چطور؟

BS: احساس می‌کنم که من هم در آنجا هستم. اما چیزی که شاید ما را به سمت آن بکشاند قسمت شگفت انگیز امروزی است که برای شما خوانندگان عزیز داریم. پس اگر شما نیز احساس می کنید که فقط در آنجا هستید، شاید این روز شما را روشن کند. شاید نکند. چه کسی می داند؟ امروز ما در شان-لین ما، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سایت ثبت عروسی و برنامه ریزی زولا هستیم.

DMD: بله، ما یک گفتگوی شگفت انگیز با او داشتیم. و مثل همیشه، قبل از رسیدن به قسمت، دو حقیقت و یک دروغ را انجام می دهیم. پس با دقت گوش کن ببین در مورد چی دروغ میگم. بسیار خوب، پس شان توانست بعد از یک مکالمه یک دور اولیه را مطرح کند. درسته یا نه؟ ایده زولا ناشی از نیاز به یک رجیستری هدیه قابل استفاده بود. یا اینکه بکا هفته قبل از زولا استفاده کرده درسته یا نه؟ با ما همراه باشید، باید اپیزود را گوش کنید. و پس از آن، مثل همیشه، قصد داریم فاش کنیم که دروغ چه بوده است.

BS: این یکی بسیار سرگرم کننده است. پس حتماً به آن گوش دهید، و ما شما را در مرحله اول بازگردانیم.

شان-لین ما: بکا، چطوری؟

بی اس: حالم خوب است. از حضور شما در برنامه خوشحالم

SLM: از اینکه من را دارید بسیار متشکرم. طرفدار غلاف.

بی اس: خیلی هم به موقع. . . ما در یک ثانیه به این موضوع می پردازیم. اما من در واقع به عروسی می روم. نه این شنبه اما شنبه آینده و دوستم همه چیز را روی زولا تنظیم کردند. پس فکر می‌کنم احتمالاً مکان مناسبی برای غواصی است. چرا با توضیح کمی درباره شرکت شروع نمی‌کنید؟

SLM: مطمئنا. خوب، هدف ما خدمت به زوج های تازه نامزد شده است. از همان روز اول، آنها در طول سفر برنامه ریزی عروسی خود نامزد می کنند، هر کاری که شما باید در روز عروسی انجام دهید. و بعد از آن وارد اولین سالهای زندگی تازه ازدواج کرده بودند. پس هدف ما این است که آن فروشگاه یک مرحله ای باشیم که در آن بتوانید هر کاری را که برای آن روز بزرگ نیاز دارید انجام دهید.

BS: و البته، چون می‌دانم که عروسی‌ها به وضوح چیزی هستند که برای آنها معنای فرهنگی زیادی دارد. این لزوما یک تجربه جهانی نیست. اما همه یا به عروسی می روند یا خودشان ازدواج می کنند. از بسیاری جهات آن احساس جهانی را دارد که برخی چیزها ندارند. چگونه به راه اندازی یک کسب و کار در اطراف آن علاقه مند شدید؟

SLM: خب، خیلی شبیه تو، بکا. من آن دورانی را در زندگی ام داشتم که احساس می کردم همه دوستانم دقیقاً در یک زمان ازدواج می کنند. به نظر می رسد شما آن سال را دارید که در آن هر آخر هفته را به یک عروسی متفاوت می گذرانید. سال فوق‌العاده‌ای است، اما همچنین بسیار پرهزینه و پر استرس است. و به عنوان بخشی از آن، می دانید، با رفتن به عروسی های بسیاری از دوستان، در نهایت هدایای زیادی از دفتر ثبت عروسی آنها خریداری می کنید. پس من آن سال را در سال 2013 داشتم. آن سالی بود که زولا را شروع کردیم. من خودم را در دفتر ثبت عروسی دوستم یافتم. و سابقه من این بود که در تجارت الکترونیکی و ساخت محصولات تجارت الکترونیکی کار کرده بودم. و من در این وب سایت های ثبت عروسی بودم. و من فکر می کردم اینها تنها برخی از بدترین تجربه های خرید آنلاین هستند که تا به حال دیده ام. در آن زمان دفاتر ثبت عروسی واقعاً تحت تسلط فروشگاه‌های بزرگ سنتی بود و وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های موبایل واقعاً نقطه قوت یا تمرکز آنها نبودند. و پس من با هم بنیانگذارم، نوبو [ناکاگوچی] صحبت می کردم که او نیز در زمینه خرید محصولات کار می کرد. و من گفتم، این وحشتناک است. ما می توانیم کار بسیار بهتری انجام دهیم. و دوستان ما که ازدواج می کنند واقعاً لیاقت خیلی بهتر از این را دارند. این یک نوع توهین است، نوبو. او ازدواج کرده است؛ او ازدواج کرده است از طرف زن و شوهر از این موضوع شاکی بود. او می گفت، بله، این بود. [این] تقریباً باعث جدایی نامزدش قبل از ازدواج آنها شد. خیلی وحشتناک بود آنها بر سر آن دعواهای زیادی داشتند. و پس ما فکر کردیم که افراد مناسبی برای کار روی این موضوع داریم و می توانیم بهتر انجام دهیم. و این آغاز زولا بود.

بی اس: رفتن از آن مرحله ایده با درک مشکل، کشف نقطه درد، فکر کردن به اینکه چطور می توانید به آن حمله کنید، چگونه بود؟ در واقع ساختن شرکت چگونه بود؟ چون می‌دانم که زولا در حال حاضر خیلی بیشتر از چیزی شبیه به سمت رجیستری انجام می‌دهد. پس سفر گرفتن آن ایده و تبدیل آن به آنچه همه ما قصد داریم چگونه بوده است؟ من این هفته را برای خرید کادو عروسی ادامه خواهم داد، زیرا این زمان را فراموش نمی کنم.

SLM: واقعاً با [ما فکر کردیم] شروع شد. . . این یک ایده جالب است. اما بیایید مطمئن شویم که در واقع ایده خوبی است و زمانی که در مواقع ضروری ارزش دارد. و پس ما فقط سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم افرادی را پیدا کنیم که اخیراً ازدواج کرده یا درگیر برنامه‌ریزی عروسی خود بوده‌اند، و در نهایت به بسیاری از کافی‌شاپ‌ها رفتیم و قهوه‌های انفرادی، ناهار، صبحانه می‌خورید، از مردم می‌پرسید: «به ما بگویید در مورد عروسی خود چگونه فکر می‌کنید. تو برای چی هیجان داری؟ در مورد چه چیزی استرس دارید؟ از چه چیز استفاده میکنی؟ خوب و بد را بگویید.» و از طریق این گفتگوهای قهوه، استرس و اضطراب زیادی پیدا کردیم و همه همین را گفتند: «من قبلاً این کار را نکرده بودم. این اولین بار است که ازدواج می کنم. من نمی دانم چه کار باید کرد. اما من یک مهلت دارم، و فقط کمک کنید، لطفا به من کمک کنید و به من بگویید که باید چه کار کنم." و پس [ما فکر کردیم]. . . ما می‌توانیم دفتر ثبت عروسی را دوباره تصور کنیم [و] به این ایده بزرگتر تبدیل شد که می‌توانیم به زوج‌ها در کل سفر برنامه‌ریزی عروسی کمک کنیم. می توانیم با رجیستری شروع کنیم. اما خود این صنعت به قدری قدیمی است که واقعاً باید به همان شکلی که هر صنعت دیگری با فناوری بوده است، مختل شود. و پس از طریق آن مکالمات کاربر، ما به نوعی تأیید کردیم که این یک نیاز است، این یک نقطه دردناک است. و به آرامی شروع به طراحی یک نمونه اولیه برای محصولی بهتر کردیم. ما این جلسات طوفان فکری طراحی را با هم در اتاق نشیمن، روی میز قهوه من، روی زمین شروع کردیم. و این طرح‌ها را روی تکه‌های کاغذ ترسیم می‌کردیم، آنچه که فکر می‌کردیم تجربه کاربری بهتری باشد، و سپس آن‌ها را در یک نمونه اولیه آنلاین قرار می‌دادیم، به همان زوج‌ها و دوستان برمی‌گشتیم و می‌گفتیم: «خوب، بر اساس آن مکالمه، شما چی فکر میکنید؟ آیا این همان چیزی است که در ذهن داشتید؟ آیا می خواهید از این استفاده کنید؟» و در طول این مدت چند ماهه، [ما] چیزی را طراحی کردیم که اساس زولا امروز است.

DMD: صحبت در مورد اختلال در صنعت. استقبال از خرده فروشان جعبه بزرگ چگونه بود؟ چه کسی تازه وارد آنجا شد و تمام کار خود را انجام داد؟ استقبال در صنعت چگونه بود؟

SLM: بله، فکر می‌کنم ما خوش شانس بودیم که کمی زیر رادار پرواز می‌کردیم، زیرا خرده‌فروشان جعبه‌های بزرگ اتفاقات زیادی داشتند، و آنها مختل می‌شدند، و شما افرادی را داشتید که از فروشگاه‌های بزرگ سنتی مهاجرت می‌کردند. [و رفتن] آنلاین. . . ما توانستیم این تجارت را به نوعی زیر دماغ آنها بسازیم. فکر می‌کنم چند سال بعد، ما واقعاً شروع به یافتن تناسب محصول با بازار و شناخت برند کردیم. برخی از این فروشگاه های بزرگ برای همکاری با ما به ما مراجعه کردند. و ما همچنین علاقه مند بودیم که چگونه محصولاتی را از فروشگاه هایی ارائه کنیم که زوج های ما می خواهند، اما آنها لزوما نمی خواهند که ما سه رجیستری مختلف در سه فروشگاه مختلف ایجاد کنیم، فقط برای یک عروسی. آنها ترجیح می دهند همه اینها را در یک رجیستری داشته باشند. و ما هم می‌توانیم آن مکان باشیم، اما همچنان با آن فروشگاه‌ها برای ارائه محصولاتشان شریک شویم. و امروز ما با برخی از فروشگاه های بزرگ شراکت داریم که محصولات آنها فقط در فروشگاه آنها و همچنین Zola فروخته می شود.

DMD: و به نظر می رسد این یک ایده آشکارا شگفت انگیز است که به یک نیاز واقعا مبرم کمک می کند. آیا در ابتدا شروع به بوت استرپ کردن این کردید؟ یا بلافاصله سراغ سرمایه گذاران رفتید و این را مطرح کردید؟

SLM: خوب، هر بنیان‌گذاری که با آنها صحبت کرده‌ام، همیشه داستان جمع‌آوری کمک مالی بسیار منحصر به فردی داشته است. و داستان ما در مورد اینکه چگونه در ابتدا بودجه اولیه خود را به دست آوردیم تفاوتی ندارد و بسیار متفاوت است. پس اتفاقی که افتاد کوین رایان بود، که یک کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور نیویورکی است که در طول سال‌ها کسب‌وکارهای موفق بسیاری از جمله Gilt Groupe ایجاد کرده است. در روزهای اولیه پیوست و آن را در سمت محصول ساخت. . . پس همه با هم درباره این ایده برای یک شرکت عروسی جدید صحبت می‌کردیم - من و نوبو با کوین درباره چیزهایی که شنیده بودیم، علاقه‌مند به انجام دادن صحبت می‌کردیم. و او به ما گفت: "من این را دوست دارم. من همیشه دوست داشتم در عروسی ها کاری انجام دهم. من دوست دارم با شما کار کنم. من بودجه بذر را به شما می دهم. و بیایید شروع کنیم.» وقتی این را به مردم می گویم، آنها می گویند: «وای، خیلی راحت بود. شما دانه خود را در یک ثانیه گرد کردید. ای کاش من هم می توانستم این کار را انجام دهم.» و چیزی که همیشه می‌گویم این است: «نه، من و نوبو چهار سال، روز، شب، آخر هفته، 24 ساعت هفته، 7 روز هفته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا ثابت کنیم که آنقدر خوب بودیم که بتوانیم کسی را داشته باشیم که بگوید، «باشه. من در یک ثانیه روی شما سرمایه گذاری خواهم کرد. و پس [این] هم شانس و هم کار سخت بود. اما اینگونه بود که ما سرمایه اولیه را داشتیم تا واقعاً بتوانیم در ساخت اولین محصول، ساختن MVP و ارائه آن به جهان سرمایه گذاری کنیم.

BS: و فکر کردن به اینکه شما بچه ها چه زمانی شروع به کار کردید، خیلی چیزها از آن زمان تغییر کرده است، زیرا می دانم که حتی صحبت کردن در مورد آنچه شما به آن اشاره کردید، جرقه این ایده را ایجاد کرد که این خرده فروشان جعبه بزرگ حتی هنوز واقعاً برای معاملات تجارت الکترونیکی روان طراحی نشده اند. چه رسد به ثبت عروسی. این نوع چیزها همه تا این لحظه به روز شده اند. به علاوه این دسته به طور کلی شلوغ تر شده است. من می‌دانم که چند استارت‌آپ دیگر با پشتوانه سرمایه‌گذاری وجود دارند که تلاش می‌کنند تا ثبت نام عروسی و وب‌سایت‌های عروسی را انجام دهند - همه کمی متفاوت هستند، اما همه سعی می‌کنند همان مشکلاتی را که شما بچه‌ها برای آن پیش‌بینی کرده‌اید، حل کنند. سوار شدن به اون موج و نگه داشتن زولا چه حالی داشته . . . به عنوان بازیگر اصلی در این رده؟ چگونه توانسته است تغییراتی را که از زمان راه اندازی شما در این فضا رخ داده است، انجام دهد؟

SLM: بله، پس زمینه من و هم بنیانگذارم واقعاً حول محور طراحی محصول و محصول است. و به طور طبیعی، ما معتقدیم که بهترین محصول همیشه در بازار برنده است. و چیزی که ما به آن بسیار افتخار می کنیم این است که حتی اگر محصول ثبت عروسی ما در حال حاضر 10 سال است که در جهان وجود دارد، هیچ بازیکن دیگری وجود ندارد که همان چیزهایی را که ما در اولین محصول خود انجام می دهیم ارائه دهد و همه بتوانند آن را ببینند و به طور بالقوه می تواند همین کار را انجام دهد. اما به دلایلی، آنها فقط نمی توانند. ما به شما اجازه می دهیم محصولات را از هر کجا اضافه کنید، از جمله فروشگاه Zola، که می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید ارسال کنید. ما رجیستری خود را به طور کامل در وب سایت های عروسی در فهرست مهمانان، دعوت نامه ها و کاغذ خود ادغام می کنیم. همه چیزهایی که ما ساخته ایم به گونه ای ساخته شده اند که نوعی اکوسیستم یکپارچه از محصولات است. فکر می‌کنم اگر بخواهید به هر محصول موجود در یک فضای برنده نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در هیچ کجا به جز زولا اینطور نیست. و پس من فکر می کنم راهی که ما جلوتر مانده ایم از طریق توسعه محصول است. ما هر روز به این فکر می کنیم که چه چیزی می تواند زندگی این زوج را آسان تر و بهتر کند. ما فقط روز به روز، آجر به آجر به آن اضافه می کنیم، تا اینکه 10 سال بعد، این اکوسیستم محصولات را مشاهده می کنیم که هم از نظر وسعت گسترده هستند، اما هر محصول به خودی خود بهترین در کلاس است. و هر محصول با مجموعه متفاوتی از رقبا رقابت می کند اما در آن دسته برنده است. و هیچ کس مانند ما این محصولات را به هم متصل نمی کند.

BS: برای اینکه برای لحظه ای به سمت محصول بچسبم، کنجکاو هستم که چطور تصمیم گرفتید با ثبت عروسی به ایده اصلی اضافه کنید. گفت ن چه محصولاتی منطقی بود، داشتن کدام چیزها خوب بود، اما شاید مشتریان ما نیازی به داشتن آن نداشته باشند؟ من می دانم چیزی که در این فضا دیده ام این است که چگونه برخی از شرکت ها اکنون حمام نوزاد را انجام می دهند. می توانید یک رجیستری برای حمام نوزاد انجام دهید یا می توانید Lyft خود را برای بعد از عروسی از طریق پلت فرم رزرو کنید. پس مردم در شاخه های مختلف می روند. من قطعاً کنجکاو هستم که چطور تصمیم گرفتید که چه زمانی و در کجا این محصولات مختلف را تولید کنید؟

SLM: این یک سوال جالب است. از آنجا که در سال‌های اولیه، ما سعی می‌کردیم روی این موضوع متمرکز بمانیم، فقط بیایید مطمئن شویم که واقعاً کجا می‌توانیم برنده شویم و آن را در اولین محصول خود درست کنیم. و پس ما در آن محصول ثبت عروسی ماندیم و فقط آن را 24/7 به مدت چهار سال انجام دادیم. اما تقریباً از همان روز اول که متوجه شدیم مدام از مردم می‌شنویم که می‌گویند، من زولا را از رجیستری خود دوست دارم. اگه بتونم یه سری جزئیات در مورد عروسیم اضافه کنم. من همچنین می توانم آن را به عنوان وب سایت عروسی خود بسازم. هر دو با هم هستند و بعد کارم تمام می شود. میشه لطفا اینکارو بکنید؟ و ما عمداً به نوعی گفتیم، نه، ما در حال حاضر این کار را انجام نمی دهیم. بعد از چهار سال شنیدن این حرف که گفتیم، خوب، وقت آن است که بتوانیم این کار را انجام دهیم. پس ما وب‌سایت عروسی را راه‌اندازی کردیم، و بلافاصله از دروازه خارج شد. و پس ما به نوعی فکر کردیم، خوب، شاید نباید سالها منتظر بمانیم تا به صحبت های زوج ها و آنچه که آنها به ما می گویند گوش دهیم. فکر می‌کنم وقتی آن وب‌سایت عروسی را راه‌اندازی کردیم، خیلی سریع شنیدیم، بسیار خوب، من عاشق طرحی هستم که برای آن وب‌سایت انتخاب کردم. آیا می‌توانم فقط تاریخ‌های ذخیره و دعوتنامه‌هایم را در همان طرح چاپ کنم، زیرا شما از قبل فهرست مهمان مدیر فهرست مهمان را دارید. پس اگر بتوانم همه آن را چاپ کنم، بفرستم که عالی خواهد بود. پس ما این کار را در واقع انجام دادیم، ما این کار را خیلی سریع بعد از وب سایت عروسی انجام دادیم. و به طور مشابه با گوش دادن به زوج‌هایی که از نظر افرادی که می‌خواهند از آن استفاده کنند موفقیت‌آمیز بودند. و این منجر به این شد که محصول بعدی ما از زوج‌ها می‌گفتند، خوب، شما همه این زوج‌های مسن‌تر را دارید، احتمالاً می‌دانید که آنها کجا مراسم عروسی خود را رزرو کرده‌اند، کدام مکان را می‌شناسید، باید در نظر بگیرم؟ افرادی مثل من کدام عکاسان را دوست دارند، دوستانم از کدام عکاسان استفاده کردند؟ و به این ترتیب احتمالاً به یکی از بزرگترین راه‌اندازی‌های ما منجر شد، که محل برگزاری و بازار فروشندگان ما است که در آن زوج‌ها می‌توانند مکان‌هایی را پیدا کنند که می‌خواهند با هم ازدواج کنند یا فروشنده‌هایی را برای روز عروسی خود از عکاس، غذاخوری، سالن دی‌جی و و آن بازار آنجا واقعاً توسط زوج‌ها مطلع شده است و ما می‌بینیم که زوج‌ها کجا هستند همه زوج‌هایی که ازدواج کرده‌اند، آیا ازدواج کرده‌اند و سپس چگونه می‌توانیم برویم و آن‌ها را به زولا ببریم تا زوج‌های دیگر بتوانند ببینند و پیدا کنند. جایی که می خواهند سریعتر ازدواج کنند.

دام دیویس
و این بسیار جالب است، زیرا همانطور که شما آشکارا در مورد تطبیق با زمان صحبت می کنید و دوست دارید محصول واقعاً سریع حرکت کنید. اما من به یاد دارم که چند سال پیش چیزی در مورد رنگ تغییر وجود داشت از این نظر که کسی می خواست عروسی خود را کجا برگزار کند و اینکه چگونه بسیاری از شما عجیب و غریب اجتماعی-سیاسی را می شناسید که ممکن است این روزها در عروسی ها به وجود بیاید. و پس ، من می‌خواستم در مورد اینکه چگونه می‌توانید به عنوان یک شرکت، وقتی کسی می‌خواهد در مکانی بسیار عجیب و غریب که نباید در آن ازدواج می‌کرد، ازدواج کند، صحبت کنم؟ چگونه به عنوان یک شرکت به آن پیمایش می کنید و می گویید، اوه، ما از کاربران خود این کار را نمی کنیم؟ یا قرار است از آنها بخواهیم که این کار را انجام دهند، یا می‌خواهیم چگونه این کار را انجام دهند؟

شان-لین ما
پس ، می دانید، بدیهی است که ما نمی توانیم به کاربران یا زوج هایمان بگوییم که در روز عروسی خود چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. زیرا، می دانید، ما نمی توانیم همه را کنترل کنیم. اما کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که می‌توانیم براساس قول فروشنده تصمیم بگیریم چه کسی را می‌خواهیم در بازار فروشنده Zola بپذیریم. پس ، هر فروشنده ای که در Zola ظاهر می شود، باید برای این وعده های فروشنده ثبت نام کند. و آنچه در این موارد گنجانده شده است این است که فروشندگان نباید بر اساس نژاد، مذهب، گرایش جنسی زوج‌ها تبعیض قائل نشوند، همه این ابعاد که، صراحتاً، توهین‌آمیز، آزاردهنده و اشتباه هستند. و پس ، اگر قرار بود کسی در این ابعاد علیه یک زوج تبعیض قائل شود، ما آنها را در مورد زولا نخواهیم داشت. و پس این برای ما برای تیم ما مهم بوده است، برای زوج های ما مهم است. و ما مفتخریم که توانستیم این را بگوییم.

بکا اسکوتاک
شاید اگر بخواهید کمی بیشتر در مورد آن صحبت کنید. من کنجکاو هستم، زیرا این یک سیاست عالی به نظر می رسد، داشتن نوعی از افراد این تعهد را مطرح می کنند تا بتوانند از سایت و تبلیغات به این طریق استفاده کنند و با زوج های بالقوه ارتباط برقرار کنند. آیا این نوعی واکنش به اتفاقی بود که اتفاق افتاد؟ یا این چیزی بود که شما بچه ها از ابتدا در آن پختید؟ یا به نوعی؟ چگونه به وجود آمد؟ چون می‌دانم، قطعاً با Dom موافقم، این چیزی است که من احساس می‌کنم شاید 10 سال پیش در مورد آن صحبت نمی‌کردیم، اما اکنون واضح است که وقتی در مورد عروسی صحبت می‌کنیم، بخش بزرگ‌تری از گفتگو است. نوعی تصمیم گیری درست در مورد رویدادها به طور کلی، فقط بر اساس نوع حرکت کشور، آنچه در Zeitgeist درباره آن صحبت می کنیم و مواردی از این دست. پس این تصمیم چگونه گرفته شد؟

شان-لین ما
من فکر می‌کنم که بسیار منعکس‌کننده فرهنگ و ارزش‌های زولا از روز اول است، که بسیار آگاهانه نوبو بود. و من گفتم، حتی قبل از اینکه ما یک طرح واحد از زولا را راه اندازی کنیم، این است که ما قصد داریم همه زوج ها را شامل شود. و یک چیزی که واقعا ما را آزرده کرد این بود که بسیاری از سایت های عروسی دیگری که ما به آنها نگاه می کردیم به طور خودکار تصور می کردند که عروس و داماد در حال ازدواج هستند، مانند زمانی که فرم را برای ثبت نام پر می کنید، پیش فرض این است که نام عروس با نام داماد. و البته این هیچ معنایی ندارد. و پس برای ما، وقتی می‌گویم، خیلی بدیهی به نظر می‌رسد، اما 10 سال پیش، کاری که هیچ‌کس دیگری از روز اول انجام نمی‌داد، این بود، فرض نکنیم چه کسی ازدواج می‌کند، فقط نام بپرسیم. و آنها می توانند به ما بگویند که آنها چه کسانی هستند. و سپس تصاویری که در وب سایت نشان می دهیم، مانند، می دانید، ما قبلاً یک سیلوئت را نشان می دادیم. و اگر ازدواج داماد و داماد بود، شبح داماد و داماد را نشان می داد. و من نمی‌توانم تعداد ایمیل‌ها و تماس‌هایی را که از زوج‌ها دریافت کردیم، به شما بگویم، خیلی متشکرم که تصور نمی‌کنید این موضوع عروس و داماد است، درست است. و پس ، می دانید، ما سعی کردیم از همان ابتدا این ارزش فراگیر را در کل تجربه کاربر ببافیم و در هر محصولی که راه اندازی کردیم به این کار ادامه دهیم. و پس هر آنچه را که راه اندازی کردیم، می دانید، من گفتم، بازار فروشنده، این یک مکالمه طبیعی است که در آنجا مطرح می شود که ما می گوییم، خوب، بیایید مطمئن شویم که در طراحی این محصول جدید علیه کسی تبعیض قائل نمی شویم. .

بکا اسکوتاک
و به نوعی در مورد آن نیز بسط می‌دهیم، زیرا حتی نمی‌گوییم، وارد شدن به آن سمت، جایی که ما در مورد تبعیض و مواردی از این قبیل صحبت می‌کنیم. اما مانند عروسی ها بسیار گسترده است. منظورم این است که من در تعدادی از عروسی ها حضور داشته ام. من به عروسی در حیاط یک بار در نیواورلئان رفته‌ام، در یک عروسی در یک باشگاه بسیار شیک در نانتاکت، ماساچوست، مانند بسیاری از سنت‌های فرهنگی مختلف، سنت‌های تجاری سنتی، بسیار زیاد است. چگونه می‌توانید محصولی را طراحی کنید که با هر نوع زوج بالقوه‌ای که از درب بیرون می‌آیند مناسب باشد، فقط بر اساس هر چیز دیگری که در جریان است؟ چون می‌دانم هرکسی که در آن‌ها بوده‌ام، هر دو از جهاتی احساس مشابهی داشته‌اند، اما همچنین احساس بسیار بسیار متفاوتی داشته‌اند.

شان-لین ما
آره پس این کار دیگری بود که ما در اوایل یکی از محصولاتمان سعی کردیم انجام دهیم، که یک چک فهرست است که همه دوست دارند، من نمی دانم از کجا باید شروع کنم، لطفا به من کمک کنید. و پس می دانید، ما یک چک فهرست عروسی داریم که در آن می گوییم، خوب، در اینجا چیزهایی است که باید در مورد آنها فکر کنید، در مورد محل برگزاری فکر کنید، کجا می خواهید ازدواج کنید؟ و چه کسی را می خواهید دعوت کنید؟ و به نظر شما بهتر است، مثل اینکه می‌توانست به راحتی به یک پیش‌فرض متناسب با همه باشد. اما نه، فرهنگ های بسیار متفاوتی با سنت های بسیار متفاوت وجود دارد که بسته به نوع عروسی که می خواهید برگزار کنید، چک فهرست شما تغییر می کند. و پس ما آن را در محصول قرار می دهیم. پس اگر از نوع خاصی از فرهنگ هستید، فعالیت‌های موجود در چک فهرست ، ما بر اساس آن تغییراتی را انجام دادیم، می‌دانید، به عنوان مثال، یک عروسی هندی دارای مراسم‌های مختلفی است و پس ما آن را به نوعی در برنامه‌ریزی و جدول زمانی چک فهرست پس چیزی که من می گویم این است که شما درست می گویید، عروسی و تجربه هر کس متفاوت است. و این واقعاً به آنها بستگی دارد، ما به نوعی می گوییم که شما این کار را انجام می دهید. و پس آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که یک پلت فرم بسیار انعطاف پذیر ارائه دهیم که در آن افراد می توانند هر یک از طرح هایی را که ما داریم انتخاب کنند، مثلاً برای وب سایت عروسی خود، یا دعوت نامه های خود، یا می توانند طرح خود را آپلود کنند، شما همیشه می توانید عروسی را شخصی سازی کنید تا واقعا منعکس شود. شما خوب، که چیزی است، باز هم، ما واقعاً در طول 10 سال گذشته به عنوان یک تغییر بزرگ دیده‌ایم، امیدواریم که ما نیز بخشی از آن میزانی بوده‌ایم که مردم می‌خواهند روز عروسی خود را شخصی‌سازی کنند.

بکا اسکوتاک
اطلاعات بیشتر از این گفتگو درست پس از یک استراحت سریع.

دام دیویس
و من خیلی کنجکاو هستم، دوست دارم این را بپرسم، بیماری همه گیر چه بوده است، مانند زمانی که صنعت عروسی فقط من حتی نمی دانم، مثلاً از نظر افرادی که مجبور به لغو در آن زمان بودند، منفجر شد،

شان-لین ما
این یکی از داغ ترین دوره های زمانی بود، به طور بالقوه داغ ترین دوران حرفه ای من. و همانطور که ممکن است حدس بزنید، همه عروسی خود را از نظر تاریخ یا زمان به عقب انداخته اند. هفته شما، سرباز خیلی زودهنگام در آن هفته اول قرنطینه در کشور، همه داشتند تاریخ عروسی خود را به اواخر سال برمی‌گرداندند. پس از آنجایی که می‌توانستیم این اتفاق را ببینیم، می‌دانستیم خوب است، این زمان بسیار سختی برای شرکت و صنعت خواهد بود. و ما شروع کردیم به دو چیز فکر کنیم. یکی این است که برای حمایت از زوج‌هایی که آشکارا از اینکه مجبور شده‌اند کاری را به تعویق بیاندازند که احتمالاً قبلاً روی آن سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، چه از نظر عاطفی و چه از نظر نقدی، ناراحت هستند، حمایت کنیم، اما پس از آن به چه چیزی نیاز داریم. برای ایمن سازی کسب و کار باید انجام داد؟ و برای برنامه ریزی برای هر سناریویی که ممکن است اتفاق بیفتد، چه کاری باید انجام دهیم؟ و من فکر می‌کنم، صادقانه بگویم، یکی از سخت‌ترین چیزها در آن دوره زمانی، جدا از اینکه می‌دانید، بگذارید کنار بگذاریم که همه نگران بودند که این همه‌گیری برای من و خانواده‌ام چه معنایی دارد؟ از منظر زولا، ما به این فکر می‌کردیم که چه کسی می‌داند عروسی‌ها چه زمانی برمی‌گردند، زیرا چه کسی می‌داند این همه‌گیری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. و البته، ما می‌توانیم سناریوهایی را روی کاغذ بیاوریم که سه ماه طول بکشد، هر شش ماه گذشته نبوده است، چه می‌شود، اگر نه ماه طول بکشد، آن‌وقت هیچ‌کس نمی‌دانست. حالا که چند سال بعد اینجا نشسته‌ایم، حالا در سال 2024، اتفاقی که افتاد این بود که دیدیم، حتی اگر همه‌گیری ممکن بود تا پایان سال 2020 تمام نشده باشد، مردم دوباره شروع به ازدواج کردند. پس چیزی که ما فکر می‌کردیم سالی بدون عروسی خواهد بود، در بخش آخری که مردم تصمیم گرفتند، واقعاً قوی بود، می‌دانی، من ازدواج خواهم کرد. و پس بازگشت از نظر صنعت عروسی سریعتر از آنچه من حدس می‌زنم کسی پیش‌بینی می‌کرد اتفاق افتاد. واقعاً در اواخر عروسی بود که دوباره جمع شد. و سپس 2021، 2022، سال های بزرگ برای صنعت عروسی. من فکر می کنم بسیاری از مردم ازدواج خود را به تعویق می اندازند و سپس ممکن است عروسی خود را مطرح کنند. پس سال 2022 بزرگترین سال در دهه های اخیر از نظر تعداد عروسی در ایالات متحده بود. اما بله، من نمی خواهم سال 2020 را دوباره زنده کنم.

بکا اسکوتاک
و من کنجکاو هستم که از این تجربه بیرون بیایم، که البته منظورم این است که هر کسب و کاری با آن موانع روبرو می شود، به آن قله ها می رسد، آن چاله ها، مثل اینکه همیشه نمی توانید برای همه چیز برنامه ریزی کنید. اما چه چیزی را که دوست دارید از گذراندن این همه گیری حذف کنید، چه چیزی است که می توانید به اجرای آن ادامه دهید؟ و زولا، نه به این زودی که شما را از تکرار چنین چیزی محافظت کند؟ اما در پایان روز، چگونه به پیشبرد کسب‌وکار کمک می‌کند که شما آن تجربه را تجربه کرده‌اید و به نوعی توانسته‌اید از چنین چالشی عبور کنید؟

شان-لین ما
من فکر می کنم چیزی که به ما آموخت این است که سرعت بسیار مهم است. و اینکه شما به محض اینکه دیدیم مردم شروع به تغییر تاریخ عروسی خود کردند، متوجه شدید. و ما می‌دانستیم که چه پیامدهایی برای زوج‌ها و کسب‌وکار خواهد داشت، می‌توانستیم خیلی سریع از نظر خوب عمل کنیم و به این فکر کنیم که زوج‌ها به چه ویژگی‌ها و محصولاتی نیاز دارند تا چگونه از آنها حمایت کنیم. پس ما این ویژگی را در وب‌سایت‌های عروسی مردم راه‌اندازی کردیم که در آن می‌توانستند پیامی را به مهمانان خود ارسال کنند که چگونه عروسی خود را به تعویق می‌اندازند یا اینکه چه برنامه‌ای انجام می‌دهند، ما یک ویژگی عروسی مجازی راه‌اندازی کردیم که به هر کسی که سفارش داده بود اجازه می‌دهیم. ذخیره تاریخ یا دعوت نامه ای از طرف ما، به آنها کارت های تاریخ را رایگان تغییر دادیم. و به این ترتیب که این پاسخ سریع واقعاً بسیار مورد استقبال زوج‌ها قرار گرفت و من فکر می‌کنم از نظر وفاداری که زوج‌های زولا به زولا دارند، به‌ویژه از آن زمان که از این دنیا خارج است، به نوعی جبران شده است. از دیدگاه کسب و کار من فکر می کنم خیلی سریع دیدیم خوب، ما باید از هم اکنون برنامه ریزی را شروع کنیم. و اگر این بیماری همه گیر ادامه یابد، در تمام این دوره های زمانی مختلف چه کاری انجام می دهیم، و چگونه می خواهید از آن عبور کنید؟ پس اقدامات سریعی که ما برای حمایت از زوج‌ها در این کسب‌وکار انجام دادیم، به نوعی باعث می‌شود فکر کنید، بسیار خوب، اگر ما زندگی می‌کردیم، می‌توانستیم با هر چیزی زندگی کنیم، زیرا می‌دانیم که چگونه می‌توانیم واکنش نشان دهیم، واقعاً به ما بستگی دارد. و شما به من افتخار می کنم که تیم با آن برخورد کرد. زیرا در زمانی که به وضوح مردم می‌توانستند منجمد شوند، هیچ‌کس یخ ن کرد. هیچ کس وحشت نکرد، همه می گفتند، خوب، ما باید آنچه را که درست است انجام دهیم. و بیایید آن را انجام دهیم.

دام دیویس
و تعویض دنده فقط کمی. من می خواهم در مورد سفر کارآفرینی و نوع رشد شما بیشتر بدانم، آیا همیشه می خواستید یک بنیانگذار باشید؟ آیا می‌دانستید زمانی که یک تجارت عروسی دارید، این روند چگونه بوده است؟

شان-لین ما
من یک حشره بودم و هنوز هم هستم. اما وقتی بزرگ شدم، می‌دانی، من همیشه آرزو داشتم بخشی از چیزی باشم، صنعتی که دنیا را تغییر می‌داد، چیزی که در آن افرادی که از چیزی شبیه من شروع کردند، از ناکجاآباد آمدند. و می دانید، من در استرالیا بزرگ شدم. پس ، می دانید، این کشور دوست داشتنی است، اما بسیار دور است، و شما واقعا احساس می کنید که از عمل بسیار دور هستید. پس وقتی بزرگ شدم، پوسترهایی از کارآفرینانی که آنها را تحسین می‌کردم، مانند جری یانگ، بنیانگذار یاهو، روی دیوار اتاق خوابم داشتم. و پس بله، من همیشه می خواستم کاری را که اکنون انجام می دهم انجام دهم. پس من در این راه بسیار خوش شانس هستم. اما فکر نمی‌کنم هرگز فکر نمی‌کردم که در عروسی‌ها این اتفاق بیفتد، زیرا، می‌دانید، من هرگز در مورد عروسی خودم خواب خاصی نمی‌بینم، من ازدواج نکرده‌ام. پس فقط چیزی است که ستاره ها در آن قرار گرفته اند. و این ترکیبی از بازاری بود که به نظرم واقعا جالب و سرگرم کننده و شاد بود. و به نظر می رسد مهارت و تجربه من با آن مطابقت دارد. و این فرصت عظیم و هیجان انگیز وجود داشت که به دنبال آن بروم و واقعاً به دوستانم خدمت کنم. و حالا ما اینجا هستیم.

بکا اسکوتاک
و شخصاً برای شما چگونه بوده است؟ چون میدونم یه مدت تو یاهو هم کار کردی. و البته، دام، من یاهو را به عنوان کارمندان یاهو از نظر فنی دوست دارم. شما از یاهو شروع کردید. و سپس شما در Gilt بودید، که قطعاً در مرحله استارت‌آپ بیشتر بود، مانند آن مرحله مقیاس‌بندی، و سپس راه‌اندازی شرکت خودتان. این سفر چگونه بوده است؟ برای شما؟ من شخصاً می‌دانم که موسس بودن، کارآفرین بودن دقیقاً آسان‌ترین شغل روی کره زمین نیست، و چگونه توانسته‌اید با آن شغل در کسب‌وکاری که چالش‌ها و پیشرفت‌های زیادی داشته است، سازگار شوید. و افت، از زمانی که شما بچه ها شروع کرده اید؟

شان-لین ما
می دانید، من فکر می کنم سال هایی که در یاهو و Gilt گذراندم بهترین تجربه ممکن در زمینه تجارت برای راه اندازی شرکت خودم بود. و من بنیانگذاران بالقوه زیادی دارم که به سراغ من می آیند و می گویند، می دانید، من به راه اندازی یک تجارت فکر می کنم. اما من چنین تجربه ای ندارم. آیا من نیاز به کسب چنین تجربه ای دارم؟ میتونم همین الان شروع کنم و البته همیشه به خود فرد بستگی دارد. اما برای من هرگز احساس آمادگی نکردم. من شخصاً احساس می‌کردم که می‌خواهم تجربه کسب کنم و از افرادی یاد بگیرم که می‌توانند به من بیاموزند چگونه کاری را انجام دهم که در کلاس بهترین است. پس در یاهو، چیزی که یاد گرفتم این بود که چگونه می توانم محصولاتی را بسازم که در کلاس بهترین هستند، از بهترین محصولات در کلاس، مردم، زمانی که شروع به دیدن آن رهبران بزرگ محصول کردم که به شرکت های دیگر رفتند. آن موقع بود که شروع کردم به فکر کردن که شاید زمان آن رسیده است که به Gilt بروم، یاد گرفتم که در تمام این عملکردهای راه اندازی مختلف چه چیزی در کلاس به نظر می رسد. سپس این به من کمک کرد تا بفهمم چه نوع ویژگی هایی در رهبران در جایی که در نهایت تبدیل به زولا شد، چه می خواهم. پس برای مثال، شما در معرض قرار می گیرید. حتی اگر در یک عملکرد خاص کار می‌کنید، در یک استارت‌آپ با چیزهای زیادی مواجه می‌شوید. پس من یاد گرفتم، اوه، مردم تجارت چه کارهایی می‌خواهند برای تامین مالی، حسابداری، حقوقی، استعدادها و کارکنان منابع انسانی انجام دهند، و باید کمی از همه چیز را انجام دهم. و سپس فرصت راه‌اندازی و راه‌اندازی واحد کسب‌وکار خود را در آن شبکه ایمنی یک کسب‌وکار بزرگ‌تر داشتم، که در نگاهی به گذشته، بهترین روش برای ایجاد یک استارت‌آپ خودم بود. پس توصیه‌ای که من همیشه به مردم می‌کنم این است که افرادی را دنبال کنید که فکر می‌کنید می‌توانید از آنها بیاموزید، و مهم نیست که شرکت یا صنعت چیست، اگر واقعاً الهام گرفته‌اید و فکر می‌کنید می‌توانید از آنها بیاموزید و می‌خواهید برای این افراد کار کنید. از این نظر که چگونه آن را در استارتاپ آینده خود اعمال می کنید، بسیار سود خواهید برد. در غیر این صورت، می توانید آن را به همان روشی که خودتان در استارتاپ خود یاد می گیرید، یاد بگیرید. مردم هم این کار را می کنند. گاهی اوقات عالی عمل می کند. گاهی اوقات نتیجه نمی دهد. و برای من، من واقعاً در موقعیت مالی نبودم که بتوانم یک استارتاپ راه اندازی کنم و از عهده شکست آن برآیم. و دلایل بسیار زیادی که چرا آن سفر را انجام دادم. اما یک لحظه هم پشیمان نیستم. من خیلی خوشحالم که انجام دادم. و من امیدوارم و چیز دیگری که نوبو و من ، بنیانگذار من و من هنگام شروع زولا در مورد آن صحبت کردیم این است که امیدواریم آن تجربه را به افرادی که در زولا کار می کنند ، ارائه دهیم ، امیدواریم که یک روز بعد از سالها ، بسیاری از کار با ما ، آنها ، آنها سپس ادامه می یابد و استارتاپ خود را شروع می کند و بهتر خواهد بود زیرا آنها با ما کار کردند و ما توانستیم امیدوار باشیم چیزی را به آنها منتقل کنیم.

Becca Szkutak
و فکر کردن به خصوص با صحبت کردن در مورد آنچه شما آموخته اید و اینکه چگونه این نوع بر نحوه شروع کار تأثیر می گذارد. اگر یک چیز وجود داشت و شما نمی توانید چیزی نگویید. چه چیزی اگر بتوانید به عقب برگردید و در مورد شروع کار شروع به کار جدید بودن برای بنیانگذار شوید ، یک چیز چیست؟ چه چیزی را تغییر می دهید؟

Shan-Lyn MA
من واقعاً آرزو می کنم اگر عملکرد مالی و حسابداری و مهارت خیلی زودتر از آنچه که انجام می دادم ، اولویت بندی کنم. می دانید ، من فکر می کنم در بسیاری از استارتاپ های مرحله اولیه ، شما به نوعی در حال اجرا هستید تا محصول را راه اندازی کنید ، سپس محصول را به دست کاربران یا زوجین برای ما بدست آورید و سپس به نوعی درآمد کسب کنید تا بتوانید هزینه خود را ادامه دهید. و شما همه این 101 اولویت را دارید. و برای من ، هرگز آن را در صدر فهرست قرار نداد تا اطمینان حاصل شود که کتاب ها در کلاس بهترین هستند. و پس ، بله ، ما یک حسابدار داشتیم ، یک حسابدار پاره وقت ، مانند بسیاری از استارتاپ ها ، اما تا زمانی که ما شروع به جمع آوری دور جدی تر بودجه نکردیم که فهمیدم ، اوه ، نه ، ما در واقع به یک تیم خانه عالی نیاز داریم امور مالی و حسابداری. و ای کاش خیلی زودتر آن تیم را ساخته بودیم ، زیرا منجر به شبهای طولانی و بی خوابی و آخر هفته شد و سعی داشتیم همه را در یک جدول زمانی بسیار متراکم جمع کنیم ، که می دانید ، به صورت گذشته نگر ، فقط استرس غیر ضروری بود هم خودم و هم تیم خیلی بیشتر از آنچه باید داشته باشم

Becca Szkutak
من قطعاً کنجکاو هستم ، شما بچه ها اکنون فقط کمی بیش از 10 سال در تجارت هستید ، 10 سال آینده چگونه است؟ من در مورد محصولات IT می دانم ، شما این جنبه های مختلف را به تجارت اضافه کرده اید ، اما نوع آن از کجا می رود؟

Shan-Lyn MA
می دانید ، وقتی یک چیز متوجه می شویم این است که ما واقعاً یک شرکت مدرن صحنه زندگی هستیم. پس صحبت در مورد اینکه کجا به زوجین قصد داریم از ما بخواهیم از بزرگترین ما برای گسترش در مرحله بعدی بپرسیم. نکته دیگری که من از سال اول زولا تقریباً شنیده ام این است که آیا می توانید اکنون به من در ثبت نام کودک کمک کنید. پس من فکر می کنم ما قبلاً کمی در مورد کودک صحبت کردیم. اما به مدت 10 سال ، ما دوباره گفتیم ، نه ، ما هنوز نمی توانیم این کار را انجام دهیم. این زمان مناسب برای ما نیست. و سپس سال گذشته ، با بسته شدن Byebye. عزیزم ، ما فکر کردیم ، خوب ، اگر زمان انجام این کار وجود داشته باشد ، این زمان است پس ما Zola Baby را راه اندازی کردیم ، اکنون تعداد زیادی از افراد را می بینیم که در طی چند سال گذشته از همه عروسی های خود استفاده می کنند از ما استفاده می کنند برای کودک و فکر می کنم این یک نوع دیگر از مرحله زندگی یا مقوله ای است که در آن هیچ رهبر بازار فن آوری مشخص وجود ندارد. و پس این یک مرحله هیجان انگیز است زیرا ما همچنان در عروسی ها و تعداد کارهایی که درست از آن روز اول از لبه گرفتن انجام می دهیم ، گسترش می دهیم. و سپس ما نیز به بیرون گسترش می یابیم. اکنون ، روز اول که یاد گرفتید که ممکن است بچه دار شوید. به غیر از این ، من همچنان از AI هیجان زده می شوم ، همانطور که کل جهان است. ما به نوعی با این فناوری بازی می کنیم تا ببینیم چگونه می توانیم از آن برای پشتیبانی از زوجین به گونه ای استفاده کنیم که آنها واقعاً مفید باشند. ما به تازگی یک ابزار هوش مصنوعی را راه اندازی کرده ایم که به زوجین کمک می کند تا در آنجا از یادداشت ها تشکر کنیم ، که یکی از مهمترین چیزهایی است که زوجین از نظر چقدر دردناک بودن مانند 75 تا 200 از آن شکایت می کنند. از یادداشت ها و استفاده کامل استفاده می کنید. درست. پس ما آن را در برنامه تلفن همراه خود راه اندازی کردیم. و ما ادامه خواهیم داد که فکر می کنم چیزهای بیشتری مانند آن را برای کمک به خاموش کردن بار کار انجام دهیم. این غیر ضروری است. متأسفانه ، کاش می توانستم بگویم این طور نیست. اما متأسفانه ، زنان هنوز هم سهم ناعادلانه ای از کارهای برنامه ریزی عروسی را انجام می دهند. و پس ، بله ، ما اشتیاق داریم که به این امر کمک کنیم که هر دو عادلانه تر شوند ، اما ممکن است آن بار را نیز روشن کنیم.

Becca Szkutak
من فکر می کنم این مکان خوبی برای بسته بندی است زیرا ما تقریباً به موقع درست هستیم. اما من عاشق فکر یک هوش مصنوعی هستم. با تشکر از شما ، شما این را گفتید. و من شروع به فکر کردن در مورد آن کردم. و من دوست دارم ، آنها واقعاً مانند هستند ، سلام ، متشکرم که به عروسی آمدید. با تشکر از شما برای هدیه ، مانند عشق به ویرایش های زوج. مثل درست است مثل این است که من انتظار چیزی صمیمانه را ندارم زیرا می دانم چه تعداد باید انجام دهند. پس در واقع یک مورد عالی برای AI ایجاد می کند. یکی ، سپس سام آلتمن باید به آن نگاه کند. این تنها چیزی است که می خواهم بگویم.

Shan-Lyn MA
خوب ، ما فهرست مهمان شما را داریم که ، می دانید ، ما به شما کمک کردیم تا در کنار هم قرار بگیرید و ما طرح هایی را که برای دعوت خود انتخاب کرده اید ، داریم. پس تصور کنید که می توانید از ابزار AI استفاده کنید تا نت را در آنجا انجام دهید ، آن را کمی ویرایش کنید ، و سپس می توانیم آن را مستقیماً در کارت تشکر از شما برای شما چاپ کنیم. و شما تمام شد.

Becca Szkutak
ما عاشق یک مورد استفاده عملی برای هوش مصنوعی هستیم. اما خیلی ممنون که در این نمایش حضور پیدا کردید. این واقعاً سرگرم کننده بوده است. پس ممنون که وقت گذاشتید

Shan-Lyn MA
متشکرم. عالی بود. قدرش را بدان

Becca Szkutak
و این گفتگوی ما با شان با دو حقیقت و دروغی بود که در این زمان می خواهم از آن استفاده کنم زیرا متأسفانه دروغ چیزی بود که من به طور تصادفی گفتم. پس کمی از فرمت متفاوت از دو حقیقت معمول ما و یک دروغ. وقتی اشاره کردم که دوستم آخر هفته آینده ازدواج می کند ، وی سایتی در زولا داشت. من عروسی او را با یکی از بسیاری از مواردی که سال گذشته به آن رفتم گیج می کردم. سایت او روی گره است. من سال گذشته به چند عروسی در زولا رفتم. از هوا پشیمان می شوم. من آن روز صبح به تازگی از پرواز چشم قرمز پیاده شده بودم. بهانه ای نیست اما دلیل شنوندگان شما تصمیم گرفتیم که آن را حفظ کنیم ، برخلاف اینکه بگوییم قطع کردن آن این است که ما فکر می کنیم گفتگوی جالبی در مورد رقابت ایجاد می کند. مطمئن. خوب ، وقتی این حرف را گفتم مغز من به نوعی سرخ شده بود. ما کمی در مورد رقابت بین برخی از سکوهای مختلف مانند جوی ، زولا و گره ای از شان سؤال کردیم و فکر می کنم آنها کمی شبیه به شین هستند که به خصوص به عنوان یک مهمان که من شخصاً می شناسم ، واقعاً متوجه نشده ام. تفاوت بین سیستم عامل ها. من نمی دانم شما در مورد آن چه فکر کرده اید ، دام.

دوم دیویس
من ، اوه ، خدای من ، فقط در یک عروسی بوده ام. و اخیراً بود. و پس من قبلاً هرگز از هیچ یک از این سیستم عامل های عروسی استفاده نکرده ام. اما منظورم این است که ، مبتنی بر فقط یک نخبگان ساده ، نمی بینم که واقعاً روز متفاوت می تواند واقعاً باشد ، منظورم این است که وقتی عملکردهای خدمات مانند یکسان هستند ، اساساً ، درست است؟

Becca Szkutak
از آنجا که مانند تئوری ، مردم همان چیزها را می خواهند. و همه ما در مورد همان چیز پیرامون همان رویداد صحبت می کنیم. من کنجکاو بودم. و من قطعاً خودم را با اشکال زدن به دوست خود در این باره ، که به معنای واقعی کلمه در یک هفته برای عروسی خود آماده می شود ، در آنجا قرار داده ام. اما من از او پرسیدم ، مانند ، چرا از گره بیش از زولا یا برخی از گزینه های دیگر استفاده کردید؟ و او بيان کرد ، عمدتا کلمه دهان. مانند آنها فقط افراد دیگری را که از آن استفاده کرده بودند می شناختند. و مانند کمی از قیمت گذاری ها وجود داشت ، اما به نظر نمی رسید که این نوع چیزی باشد که تصمیم را در پایان روز به وجود آورد. اما منظور من این است که اگر یک بازیکن وجود داشته باشد ، کمی صنعت عجیب به نظر می رسد ، پس من واقعاً فکر نمی کنم که در این فضا رقابت نسبتاً خوبی داشته باشد ، واقعاً به اندازه برخی از صنایع دیگر اهمیت دارد.

دوم دیویس
نه ، من فکر نمی کنم اصلاً مهم باشد. من فکر می کنم باید تعداد بیشتری وجود داشته باشد. منظورم این است که چند شرکت عروسی مانند این وجود دارد؟ چون من اغلب در مورد آن نمی شنوم. اما من همچنین هیچ یک از دوستانم ازدواج نمی کنند ، مرد. اینجا سخت است پس من دوست دارم ، نه ، من مثل این که کاملاً از این دنیای عروسی جدا شده ام. چه تعداد از آنجا وجود دارد زیرا احساس می کنم از زولا شنیده ام. اما اکنون که به فکر برگشتم ، فکر می کنم از گره نیز شنیده ام.

Becca Szkutak
بله ، تنها مورد دیگری که من از آن می دانم شادی است ، که یکی دیگر از سرمایه گذاری های پشتیبان است. و من از آنها می دانم زیرا من چند سال پیش یکی از دور بودجه آنها را پوشانده ام. اما باز هم ، مانند حتی با آنها برای گپ زدن با آنها ، برخی از پاسخ های آنها مانند نحوه متفاوت بودن ، نوع یا مشابه آنچه شان در مورد قادر به داشتن فقط اگر مشتری سعی کند از آنها استفاده کند ، که او ذکر کرده بود ، است. چند بار ، و آنها مانند هستند ، ما این ویژگی را قصد داریم ، که شما قبلاً آن را ندارید. و او مانند ، اوه ، ما یاد گرفتیم که سریعاً ساخت آن را بسازیم ، مانند ساخت این محصولاتی که مشتریان ما مانند یک لبه رقابتی از آنها درخواست می کنند. و به نظر می رسد که همه آنها این کار را می کنند. اما من حدس می زنم اگر شما چیزهای مختلفی را از مشتریان مختلف خود می شنوید ، آنها به پایان می رسند ، تفاوت های کمی متفاوت در انتهای پشت

دوم دیویس
بله ، فکر می کنم نمی دانم چند روش مختلف برای برنامه ریزی عروسی وجود دارد. من فکر می کنم اصول اولیه یکسان است. درست. اما من یک بار دیگر نمی دانستم ، نمی دانم. اما نظر شما در مورد هوش مصنوعی چیست؟ با تشکر از یادداشت ها فکر می کنم همین است. منظور من این است که آیا یادداشت تشکر از شما مهم است یا یادداشت هدیه شخصی است یا نه؟ مسأله مهمیست؟

Becca Szkutak
شخصاً ، یکی ، من یک یادداشت متشکرم ، استن. من هنوز آنها را برای تولد خود و مواردی از این دست برای اعضای خانواده بزرگتر خود می نویسم زیرا می دانم که آنها دوست دارند آنها را بدست آورند ، حتی اگر می دانم مردم همیشه مانند ژنرال Z شوخی می کنند حتی نمی دانند کارت تشکر چیست. من یک یادداشت تشکر از شما را دوست دارم اما برای عروسی ها نیز فکر می کنم و فکر می کنم شما می دانید ، من واقعاً از این متنفر نیستم زیرا می دانم که آنها مجبورند تعداد زیادی از آنها را انجام دهند. و من همچنین احساس می کنم که حضور من مانند هیچ کس برنامه ریزی می کند ، عروسی های آنها ، به طوری که من شما می دانم ، مثل اینکه می دانم مانند یک مانع چقدر بزرگ است که این نوع کارها را انجام دهم. می دانید ، من به یاد دارم که چند سال پیش مثل یک مسابقه پول جمع می کنم ، و من دوست داشتم ، می خواهم یادداشت های تشکر را برای همه کسانی که مانند 50 دلار اهدا کرده اند یا چیزی شبیه به آن ارسال می کنم ، ارسال کنم. و من برای نوشتن آنها نشستم و شخصی دیوانه وار نبودم اما بعد از 25 سالگی مثل اوه خدای من این را لعنتی کردم مثل این که من این ساعت ها طول می کشد فقط دوست دارم مانند یک مقدار قابل توجه کوچکتر مانند اکثر عروسی ها انجام دهم. پس ممکن است من از شما تشکر کنم.

دوم دیویس
نه ، منظورم این است که دست من به فکر آن است. من قطعاً مانند یک نقطه تعجب تشکر خواهم بود ، زیرا به هر حال مردم چه چیزی را دست نویس می کردند؟ یا آیا آنها از نوعی کلمه مایکروسافت استفاده می کردند یا مثل اینکه من آن را از این نکته تشکر می کنم که از عروسی که به نظر من دست نخورده به نظر نمی رسید ، از آن تشکر می کنم. به نظر می رسید مانند آن تصور می شد که فونت واضح از دستگاه فونت یا چیز دیگری است. بله ، شاید این مانند صنعت یادداشت های شخصی باشد.

Becca Szkutak
هیچ نظری ندارم. بزرگ تشکر از شما

دوم دیویس
بزرگ متشکرم بدون صنعت سام آلتمن می آید. باشه. اما من حدس می زنم که این راهی است که هوش مصنوعی صنعت عروسی را مختل می کند. بله ، هوش مصنوعی همه جا است.

Becca Szkutak
واقعا هست. اما من فکر می کنم یکی دیگر از مواردی که در مورد این گفتگو برای من برجسته بود ، برخی از صحبت هایی است که ما در مورد شمول بودن داشتیم ، که می دانم به نظر می رسد که زولا واقعاً به خود افتخار می کند که چقدر فراگیر بوده اند تا آنجا که از سایت خود اطمینان حاصل می کنند برای زوج های جنسی یکسان و همچنین دقیقاً مانند ترتیبات مختلف عروسی از عروس و داماد سنتی تنظیم شده است. اما قطعاً موارد دیگری در تاریخ آنها وجود دارد که ارزش آن را دارد.

دوم دیویس
وقتی وقتی به آن اشاره کردم صحبت می کردم ، مثل اینکه بعضی از افراد در جاهایی که نباید آنها ازدواج کنند ، ازدواج می کنند. این یک ضربه مستقیم برای افرادی بود که در مزارع برده ازدواج می کنند. و این مقاله وال استریت ژورنال که نشان می دهد مردم اکنون در زندان ها ازدواج می کنند. این رفتار عجیب است ، همه ، من فقط باید آن را صدا کنم. پس چند سال پیش اختلاف نظر وجود داشت ، یا بحث برانگیز نبود. این فقط این سازمان مدافع به نام Color of Change بود ، به اعتقاد من ، یادداشتی را برای همه بازیکنان بزرگ عروسی ، از جمله گره ، ارسال کرد ، فقط می گویم ، سلام ، مردم در مزارع برده ازدواج می کنند. عجیب است آیا می توانید به آنها بگویید که متوقف شوند؟ و می دانید ، بازیکنان بزرگ گفتند ، بله ، حق با شم است. عجیبه. پس آنها متوقف شده اند و من فکر می کنم اتفاقی که با زولا افتاد ، این بود که در ابتدا آنها مانند این بودند ، اوه ، این سیاست ما را نقض نمی کند ، و سپس آنها برگشتند و آنها مانند این بودند ، در واقع ، ما شروع به کار می کنیم با رنگ تغییر بهتر است که فراگیرتر و همه چیز باشد. و به همین ترتیب این اتفاقی بود که چند سال پیش افتاد. و من آن را مطرح کردم ، زیرا نمی دانم ، واقعاً جالب است. مانند ، چگونه شما به عنوان یک سکوی ، عروسی ها روزهای جادویی برای مردم است؟ و چگونه می توانید با افرادی مانند این گفته ، مرزهایی را ایجاد کنید ، مانند سلام ، شما نمی توانید در آلکاتراز ازدواج کنید؟ مثل ، این مجنون است. می دانید ، اما در عین حال ، شما می خواهید مشتریان خود را خوشحال کنید ، اما او به هیچ وجه به آن پرداخته نشده است.

Becca Szkutak
نه ، نه ، قطعاً مانند یکی از آن موقعیت هایی که مانند آن است ، استدلال فرعی ، جایی که افراد دوست دارند ، خوب است ، خوب ، ما یک بستر گفتار آزاد هستیم. و مانند ، هر کسی می تواند هر آنچه را که می خواهد در اینجا بنویسد. ما نمی توانیم پلیس را دوست داشته باشیم. و سپس کاربران مانند هستند ، خوب ، پس شما می خواهید چیزهای بدی در آنجا داشته باشید. همانطور که شما باید دوست داشته باشید ، و من مطمئن هستم ، شما به کل توافق های آنها با فروشندگان روی سکو اشاره کردید که به نظر می رسد که قبل از آن وجود داشته است. اما این فقط این بود که آنها نسبت به هیچ زوجینی که می خواستند به طور بالقوه در آنجا ازدواج کنند ، تبعیض قائل نمی شوند ، که من می دانم ، این مسئله به نظر نمی رسد که مسئله باشد. بدیهی است ، این مسئله زمانی نیست که او بيان کرد ، مطمئناً این مسئله را نقض نمی کند. اما مانند ، ما می توانیم کمی بزرگ تر به نظر برسیم.

دوم دیویس
این خیلی خنده دار بود وقتی بيان کرد که من دوست دارم ، نه ، این مسئله نبود. مسئله همیشه ازدواج نمی کرد. کجا بود

Becca Szkutak
نه ، اما منظورم این است که من از یک طرف این کار را انجام می دهم ، شما استدلال او را به جایی می رساند ، حتی اگر آنها را از بازار خارج کنید ، مثل کسی است ، احتمالاً سایت های عروسی در آنجا وجود دارد. در حال حاضر ما در Save Plantations ازدواج می کنیم ، آنها فقط فروشنده را از طریق بازار پیدا نکردند. پس مثل این است که او نکته خوبی را در جایی که شبیه به آن باشد ، فقط می توانند این کار را انجام دهند. اما آنها قطعاً حداقل می توانند تصدیق کنند ، مانند آنچه می توانند انجام دهند.

دوم دیویس
من حدس می زنم قطعاً من حدس می زنم این فقط یک گفتگوی جالب است ، از نظر نقشی که شرکت ها و بنیانگذاران در شکل دادن به جامعه ایفا می کنند. من فکر نمی کنم مردم باید در زندان ها ازدواج کنند. نه ، این چیزی نیست که من به کسی کمک کنم. اگر شما یک برنامه ریز عروسی هستید و کسی در تلاش است تا در ریکرز ازدواج کند ، متوقف شود ، مثل گفتن ، نه ، فقط بگویید نه. پس من حدس می زنم که ، من حدس می زنم این جایی است که سرمایه داری با جامعه و ارزش ها و همه چیز در هم می پیوندد و نوع آن خط برای یک شرکت و یک بنیانگذار برای پیاده روی آن خط است ، به خصوص

Becca Szkutak
با وجود بازار مانند یک بازار ، زیرا من مطمئن هستم ، صحبت کردن با بازار دیگر جالب است. و بدیهی است ، این کاملاً یک بازار نیست. اما آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم مربوط به بازار است که آنها دارند ، اما مانند ، من مطمئن هستم که شما این استدلال را زیاد می کنید. اما این مانند ، خوب ، مردم می توانند انتخاب کنند که چه کسی می خواهند با آنها کار کنند. مانند ، آنها فقط بستر اتصال مردم هستند. پس مثل این است ، من نمی دانم ، می توانم مردم را در حال بحث و گفتگو ببینم. این تأیید داشتن چیزهایی مانند آن در سایت نیست. من شخصاً با آن موافق نیستم. اما ام ، من قطعاً می توانم ببینم که چرا یک منطقه خاکستری درک شده وجود خواهد داشت ، حتی اگر فکر نمی کنم شخصاً بیشتر وجود داشته باشد ،

دوم دیویس
اما می دانید ، این فقط ما هستیم. اینها فقط افکار و عقاید ما هستند.

Becca Szkutak
منظور من این است که احتمالاً هر نوع مکان عروسی هر آخر هفته فقط دنیایی متفاوت نیست.

دوم دیویس
آن عروسی های antebellum به سمت جنوب پاره می شوند ، لطفاً متوقف شوید. چرا؟ فقط خلاق تر باشید ، فقط خلاق تر باشید. مثل ، جدی

Becca Szkutak
این یک چیز بزرگ نیز هست. خوب است که این سیستم عامل ها به نوعی قادر به ماندن هستند. و می دانم ، او در مورد ، کاوید صحبت می کند. و جالب است که چگونه آنها قادر به سازگاری بودند ، حتی اگر من خوشحالم که در آن زمان برنامه ریزی عروسی نکرده ام ، زیرا یک عروسی مجازی ممکن است مرا کشته باشد ، مثل اینکه نمی توانم یک عروسی مجازی انجام دهم.

دوم دیویس
من می خواستم از او بپرسم که آیا او هر یک از حیوانات را در حال گذر از عروسی دیده است ، زیرا این مانند یک چیز بود. می دانید ، مانند مردم که فارغ التحصیل بودند ، ما اعتماد داشتیم که من به یاد می آورم که این حیوانات با این مردم ملاقات می کردند که من از آن استفاده می کردم ، از آن استفاده می کردم ، زیرا من نمی دانم ، چرا من این کار را انجام می دادم؟ من نمی دانم. من همچنین می خواستم از او بپرسم که آیا او شاهد افزایش افراد چندین عروسی بود ، زیرا به نظر می رسد بسیاری از افراد در آن زمان فقط دو عروسی داشته اند.

Becca Szkutak
بله ، من در مورد آن نیز کنجکاو خواهم شد. زیرا این نوعی محصولی است که امیدوارید یک بار از آن استفاده کنید. مانند ، به همین دلیل جالب است. عروسی ها چنین صنعت عظیمی هستند که جالب است ، زیرا این یک صنعت یک بار است ، که معمولاً این نوع کارها برای سرمایه گذاری در صنایع عظیم نیستند و سعی می کنند نمونه دیگری را انجام دهند. مثل اینکه من همیشه در مورد اتومبیل فکر می کنم ، مثل وقتی که آنها مانند تقاضای ماشین اشتباه می شوند. و مثل این است که ، مطمئناً ، من علاقه مند به گرفتن وسیله نقلیه برقی هستم ، اما قصد دارم هر 12 تا 14 سال یک ماشین بخرم. پس مانند این است ، این کاری نیست که شما همیشه انجام دهید ، وقتی چیز جدید بیرون می آید. شما دوست ندارید بروید و یک ماشین جدید بگیرید. پس مثل این است که عروسی ها از این طریق آنقدر جالب است که دوست دارد چنین چیزی باشد ، چیز جنجالی که هست ، حتی اگر مانند افرادی باشد که امیدوارید یک بار از آن استفاده کنید.

دوم دیویس
میدانم. که باعث می شود فکر کنم چگونه ، چقدر پایدار و سودآور است. اوه ، در واقع ، معیارهای صنعت عروسی چیست؟ گذشته از آنها ، مردم را در سالن های غذا و مواد در مکان های خود شارژ می کنند؟ معیارهای آن چیست اما من حدس می زنم ، آیا مردم حتی یک بار ازدواج می کنند یا دوم یا سوم هستند؟ مثل اینکه نمی دانم من همیشه به مردم می گویم که من یک همسر دوم عالی خواهم بود. پس در حال حاضر مثل دو عروسی برای زولا است. اکنون چند بار مردم ازدواج می کنند؟ به هر حال؟ من نمی دانم مالی این صنعت چیست.

Becca Szkutak
اوه ، من فقط می دانم که بزرگ است. و اگر این خبر بزرگ شود ، منظورم این است که صنعت خوبی برای رشد مطمئناً است.

دوم دیویس
عروسی بزرگ به خیابان این اراده بعدی خواهد بود. اما آیا سرمایه گذاران هنوز هم آن را دریافت می کنند؟ آیا سرمایه گذاران آن را دریافت می کنند؟ از آنجا که آنها همیشه صنایع بزرگ را از دست نمی دهند؟

Becca Szkutak
بله ، من نمی دانم به نظر می رسد که این یکی برای شرکتهای موجود در آن به خوبی کار کرده است. آره اختلال بعدی در صنعت عروسی چیست؟

دوم دیویس
و آیا این به عنوان یک صنعت زنان دیده می شود؟ آیا کمی در مورد آن صحبت کردیم؟ مانند ، چگونه صنعت عروسی برای سرمایه گذاران که به آنها نگاه می کنند دیده می شود ، آیا آنها می گویند ، اوه ، این دقیقاً مانند یک هدف برای زنان است؟ یا آیا آنها آن را مانند همه چیز در هر نوع تجارت می دانند.

Becca Szkutak
این جالب بود ، زیرا او ذکر کرده بود ، بدیهی است که مانند ، بالا بردن دور بذر برای او و بنیانگذار او بسیار آسان بود. و البته ، همه عروسی ها نیست ، اما بسیاری از عروسی ها شامل مردان نیز می شوند. اما من قطعاً احساس می کنم که برنامه ریزی مانند یک چیز زنانه است ، مانند راه اندازی وب سایت و مواردی از این دست. اما پس از آن نیز این چیز عجیب است ، زیرا وقتی زوج های جنسی یکسان دارید ، دو مرد دارید ، هیچ زنی برای راه اندازی سایت وجود ندارد. پس مثل این است که شاید این نوع از آن باشد که آن را از قرار دادن در آن جعبه محافظت کرده است. از آنجا که من یکی از شرکت های دیگر در فضایی را که با او صحبت کرده ام می دانم مانند تیم های بنیانگذار است ، همه مردانی که دوست دارند ما در همان موضوعاتی مانند رفتن به عروسی های دوستشان و مواردی از این دست در حال اجرا هستند. پس مانند این بود ، شاید آن جهانی باشد ، حتی اگر قطعاً بیشتر شبیه به درک جنبه زنانه تر باشد. برنامه ریزی عروسی به طور کلی به نظر می رسد جنبه زنانه تری از آن است. اما بله ، شاید جهانی تر باشد ، این یک چیز خوب خواهد بود زیرا باید باشد اما معمولاً اینگونه کار نمی کند.

دوم دیویس
امیدوارم سرمایه گذاران بیشتری به مشاغل برنامه ریزی عروسی بیشتری برگردند زیرا به وضوح همه به عنوان میهمان رنج می برند و این همان چیزی است که من می بینم و می شنوم. پس همین است. سرمایه گذاری بیشتری در عروسی به ما کمک کنید تا به ما کمک کنید.

Becca Szkutak
به ما کمک کنید تا عروسی های آینده خود را برنامه ریزی کنیم. عروسی دوم DOM.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است