متن خبر

زنان در هوش مصنوعی: کریستال کافمن، پژوهشگر در موسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی توزیع شده

زنان در هوش مصنوعی: کریستال کافمن، پژوهشگر در موسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی توزیع شده

شناسهٔ خبر: 452717 -




TechCrunch برای اینکه به زنان دانشگاهی و سایرین که با تمرکز بر هوش مصنوعی تمرکز دارند، زمان شایسته و دیررس آنها را در کانون توجه قرار دهد، مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با تمرکز بر زنان برجسته‌ای که در انقلاب هوش مصنوعی مشارکت داشته‌اند، راه‌اندازی می‌کند. با ادامه رونق هوش مصنوعی، چندین قطعه را در طول سال منتشر خواهیم کرد و کارهای کلیدی را که اغلب ناشناخته می‌مانند برجسته می‌کنیم. پروفایل های بیشتر را اینجا بخوانید.

کریستال کافمن قبل از ادامه تحصیل در رشته زمین شناسی به عنوان یک سازمان دهنده در کمپین های سیاسی و موضوعی به مدت یک دهه کار کرد. سپس، او به کار کنسرت روی آورد، که او را به Turkopticon، یک سازمان غیرانتفاعی که به مبارزه برای حقوق کارگران گیگ - به ویژه کسانی که از پلتفرم Mechanical Turk (AMT) آمازون استفاده می‌کنند، هدایت کرد.

کافمن که اکنون سازمان‌دهنده اصلی در Turkopticon است، اخیراً به‌عنوان همکار پژوهشی با مؤسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی توزیع‌شده (DAIR) شروع به کار کرد و در کنار دیگران برای ایجاد - به قول او - «جامعه‌ای از کارگران متحد در اصلاح اشتباهات فناوری‌های بزرگ» کار می‌کند. پلتفرم های بازار.”

پرسش و پاسخ

به طور خلاصه، چگونه در هوش مصنوعی شروع کردید؟ چه چیزی شما را به این رشته جذب کرد؟

در سال 2015، من بیمار شدم و نتوانستم خارج از خانه کار کنم. در حالی که پزشکان در تلاش بودند تا مسائل را مرتب کنند، من پلت فرم AMT را پیدا کردم. برای دو سال بعد، می‌توانستم از انجام کارهای داده‌ای که در آن وظایفی را که به برنامه‌ریزی هوش مصنوعی ، ساختن LLM و غیره کمک می‌کردند، حمایت کنم. در طول مدتی که روی AMT کار می‌کردم، در مورد حل مسائل با پلتفرم و به‌طور کلی رعایت اصول اخلاقی کار داده‌ای بسیار اشتیاق پیدا کردم.

به چه کاری بیشتر افتخار می کنید ( در زمینه هوش مصنوعی

زمانی که نه سال پیش برای اولین بار کار داده را شروع کردم، تعداد کمی از مردم می دانستند که نیروی کار جهانی وجود دارد که بی سر و صدا دستگاه های هوشمند را برنامه ریزی می کند، هوش مصنوعی را توسعه می دهد و مجموعه داده ها را از خانه هایشان می سازد. در طی چندین سال گذشته، من در مورد این نیروی کار و چالش‌های اخلاقی ناشی از کار داده‌ها از طریق مصاحبه‌ها، پانل‌های کنفرانس، مقالات، انجمن‌ها، کمک به قانون‌گذاران، جلسات سخنرانی، کارگاه‌ها و رسانه‌های اجتماعی صحبت کرده‌ام. این باعث افتخار است که در موقعیتی باشم که در آن بتوانم به آموزش عموم مردم، رهبران کنگره و حامیان کارگری در مورد این نیروی کار و همه چیزهایی که به همراه دارد کمک کنم.

چگونه چالش‌های صنعت فناوری مردانه و در نتیجه صنعت هوش مصنوعی مردانه را پشت سر می‌گذارید؟

من خودم را بسیار خوش شانس می دانم زیرا یک سیستم پشتیبانی عالی دارم که شامل همکاران و مربیانم می شود. من انتخاب می کنم که اطرافم را با افرادی احاطه کنم که می خواهند شاهد موفقیت افراد زن و غیر باینری باشند. مربیان من زن هستند و از مردان حامی نیز مشاوره می جویم. با این حال، یکی از مواردی که باید ادامه یابد، صحبت در مورد بی عدالتی و پیشبرد گفتگو برای تغییر آن است.

چه توصیه ای به زنانی که به دنبال ورود به حوزه هوش مصنوعی هستند می دهید؟

به هر زنی که می‌خواهد وارد حوزه هوش مصنوعی شود، می‌گویم این کار را انجام دهد! پیدا کردن یک مربی یا مربی خوب بسیار مهم است. برای راهنمایی در صورت نیاز به بسیاری از زنان قوی و افراد غیر باینری در این زمینه نگاه کنید. با مردان حامی روابط برقرار کنید. در نهایت، از صحبت کردن نترسید. ایده های عالی از رویارویی با برخی از سخت ترین سوالات به وجود می آیند!

برخی از مهم ترین مسائلی که هوش مصنوعی در حال تکامل با آن مواجه است چیست؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در تکامل هوش مصنوعی با آن مواجه است، دسترسی است. چه کسی به ابزار دسترسی دارد؟ چه کسی داده ها را ارائه می دهد و سیستم را حفظ می کند؟ چه کسی از هوش مصنوعی سود می برد؟ چه جمعیت هایی در حال رها شدن هستند و چگونه آن را تغییر دهیم؟ برخورد با کارگران پشت سیستم چگونه است؟

موضوع دیگری که در اینجا مطرح خواهم کرد تعصب خواهد بود. چگونه سیستم هایی کاملاً عاری از تعصب ایجاد کنیم؟

برخی از مسائلی که کاربران هوش مصنوعی باید از آن آگاه باشند چیست؟

من همیشه به کاربران می‌گویم که به نحوه برخورد با کارگرانی که هوش مصنوعی آموزش می‌دهند نگاه کنند. این نشانگر خیلی چیزه است.

بهترین راه برای ساختن مسئولانه هوش مصنوعی چیست؟

ضروری است که در ایجاد هوش مصنوعی، جمعیت‌هایی را که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند، مشارکت دهیم. افرادی که تحت تأثیر فناوری قرار می گیرند باید همیشه پشت میز بنشینند. به طور مشابه، ایجاد قانون هوش مصنوعی باید شامل کارکنان داده باشد. آنها پایه و اساس این سیستم ها هستند و بحث بدون آنها غیرمسئولانه خواهد بود.

چگونه سرمایه گذاران بهتر می توانند برای هوش مصنوعی مسئولانه فشار بیاورند؟

من فقط همان چیزی را می گویم که گفته ام: هیچ چیز به سنگ نمی خورد. ما مجبور نیستیم آنچه را که به ما ارائه می شود بپذیریم. تنها راه بهبود اوضاع این است که حرف بزنیم و عمل کنیم. به دنبال سازمان های دیگری باشید که برای هوش مصنوعی مسئول تلاش می کنند. شرایط کاری را به چالش بکشید، اجرای چالش، استفاده و غیره را به چالش بکشید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است