متن خبر

زنان در هوش مصنوعی: نماینده دارشون کندریک می خواهد قوانین هوش مصنوعی بیشتری را تصویب کند

زنان در هوش مصنوعی: نماینده دارشون کندریک می خواهد قوانین هوش مصنوعی بیشتری را تصویب کند

شناسهٔ خبر: 471134 -




TechCrunch برای اینکه به زنان دانشگاهی و سایرین که با تمرکز بر هوش مصنوعی تمرکز دارند، در کانون توجه قرار گیرند، مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با تمرکز بر زنان برجسته‌ای منتشر کرد که در انقلاب هوش مصنوعی مشارکت داشته‌اند. ما این قطعات را در طول سال با ادامه رونق هوش مصنوعی منتشر می‌کنیم و کارهای کلیدی را که اغلب ناشناخته می‌مانند برجسته می‌کنیم. پروفایل های بیشتر را اینجا بخوانید.

دارشون کندریک یکی از اعضای مجلس نمایندگان جورجیا است، سمتی که در سن 27 سالگی در سال 2010 به آن سمت انتخاب شد. او دارای سابقه شغلی در زمینه سیاست، عدالت و فناوری است، از جمله کمیته توسعه مشاغل کوچک و ایجاد مشاغل و کمیته فناوری و زیرساخت، جایی که او در کمیته فرعی هوش مصنوعی آن مشارکت دارد. او همچنین با کمیته ملی ارتباطات، علم و فناوری قانونگذاران ایالتی سیاه کار کرده است و در سال 2019، اولین گروه دو حزبی فناوری، نوآوری و کارآفرینی مجلس نمایندگان جورجیا را ایجاد کرد.

کندریک در دانشگاه اوگلتورپ تحصیل کرد و مدرک حقوق خود را از دانشکده حقوق دانشگاه جورجیا دریافت کرد. او یک وکیل دادگستری است و در سال 2017 یک شرکت مشاوره حقوقی و سرمایه گذاری افتتاح کرد تا به زنان و بنیانگذاران سیاه پوست کمک کند تا در مورد افزایش سرمایه بیشتر بیاموزند.

به طور خلاصه، چگونه شروع به هوش مصنوعی کردید؟ چه چیزی شما را به این رشته جذب کرد؟

من در زمینه هوش مصنوعی از مشارکت گسترده در فناوری شروع کردم. من یک وکیل اوراق بهادار هستم، پس به بنیانگذاران در سراسر کشور کمک می کنم تا میلیاردها سرمایه سرمایه گذاری خصوصی را جمع آوری کنند و همچنین به صندوق های VC مشاوره بدهم. پس به دلیل کاری که برای "شغل روزانه" خود انجام می دهم، همیشه در مورد افزایش سرمایه با آخرین فناوری می شنوم و درگیر آن هستم.

من جذب هوش مصنوعی شدم و هنوز هم جذب آن می‌شوم، زیرا به عنوان یک سیاست‌گذار چقدر جالب است که ایجاد تعادل در زندگی مردم را آسان‌تر کند و مطمئن شود که یادگیری ماشینی دموکراسی ما را مختل نمی‌کند و آنچه ما را انسان می‌سازد. به عنوان یک وکیل، من به آن علاقه مند هستم زیرا به نظر می رسد VCها و بنیانگذاران در فضای هوش مصنوعی از آخرین روندهای عدم افزایش سرمایه سرمایه گذاران به اندازه سایر زیرمجموعه های فناوری جلوگیری می کنند. نمی دانم چرا این کار ضروری است، و این چیزی است که آن را جذاب می کند.

در زمینه هوش مصنوعی به چه کاری بیشتر افتخار می کنید؟

در آخرین جلسه قانونگذاری مجمع عمومی جورجیا، من در یک کمیته فرعی هوش مصنوعی کوچک بودم که قوانینی را در مورد انتخابات آینده و "دیپ فیک"های ساخته شده توسط کمپین های سیاسی برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات تصویب کرد.

این فقط یک شروع است، اما من افتخار می کنم که ایالت جورجیا این گفتگوها را آغاز کرده است. دولت تمایل دارد سال‌ها از رسیدن به فناوری‌های نوظهور عقب باشد، پس خوشحالم که شروع کردیم به تحلیل همه چیز پیرامون هوش مصنوعی - به ویژه هوش مصنوعی مولد.

چگونه چالش‌های صنعت فناوری مردانه و در نتیجه صنعت هوش مصنوعی مردانه را کنترل می‌کنید؟

نشان دادن. من در فضاهایی ظاهر می شوم که در غیر این صورت این صنایع تحت سلطه مردان انتظار دیدن من را ندارند - رویدادها، کنفرانس ها، بحث ها و غیره. چیزی که من در مورد آن صحبت می کنم و چیزی با ارزش برای صنعت ارائه می کنم.

چه توصیه ای به زنانی که به دنبال ورود به حوزه هوش مصنوعی هستند می دهید؟

تولید کردن. خانم ها به چندوظیفه بودن عادت دارند. به نظر من این یکی از بهترین کاربردهای هوش مصنوعی مولد و کاربردی است. پس می‌دانم که زنان می‌توانند یک محصول جدید هوش مصنوعی تولید کنند تا زندگی را آسان‌تر کنند، زیرا ما کسانی هستیم که به آن نیاز داریم. شما نیازی به توسعه محصول ندارید - فقط باید یک رویا باشید. شخص دیگری می تواند آن را بسازد. نشان دادن. فضاهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم از آنها دور باشیم. به یادگیری ادامه دهید. تکنولوژی خیلی سریع تغییر می کند. شما می‌خواهید زمانی که فرصت پیدا می‌کنید و وارد این فضا می‌شوید، بتوانید ارزش ارائه دهید، پس — به YouTube گوش دهید و برای ایمیلی که کسی در مورد این فضا صحبت می‌کند ثبت‌نام کنید.

برخی از اصلی ترین مسائلی که هوش مصنوعی در حال تکامل با آن مواجه است چیست؟

تقلب هر زمان که یک فناوری جدید وجود دارد، کسی به اندازه کافی زیرک و زیرک است که راهی برای استفاده از آن برای شرارت بیابد. به ویژه به دلیل هوش مصنوعی، آسیب پذیرترین جوامع، مانند جمعیت سالمندان و مهاجران، هدف قرار خواهند گرفت. حریم خصوصی. داستانی به قدمت زمان و با هوش مصنوعی ادامه می یابد. همانطور که اطلاعات بیشتری در مورد خود به دستگاه هوش مصنوعی می دهید، بهتر می شود.

نکته منفی این است که اکنون اطلاعات زیادی درباره شما می داند و ذخیره می کند. نقض داده ها همیشه اتفاق می افتد. هک کردن یک چیز است. پس جای نگرانی دارد. انطباق کسب و کار کوچک دولت، حوزه حقوقی، خدمات مالی. همه این صنایع تمایل دارند محافظه کارانه تر و کندتر با فناوری های جدید سازگار شوند. اما در این دنیای پر سرعت، کند بودن در استفاده از هوش مصنوعی دستوری برای شکست به عنوان یک تجارت کوچک است. شرکای دولتی و شرکتی باید راهی بیابند تا کسب‌وکارها را دوباره ابزار کنند تا به تغییر چشم‌انداز توسعه فناوری و کسب‌وکار که از هوش مصنوعی ناشی می‌شود، پاسخ دهند.

برخی از مسائلی که کاربران هوش مصنوعی باید از آن آگاه باشند چیست؟

اکنون به دلیل تقلب باید همه چیز را دوباره حدس بزنید و باید در اطلاعاتی که با پلتفرم های هوش مصنوعی به اشتراک می گذارید دقیق باشید. علاوه بر این، کاربران باید طبق معمول بدانند که فناوری هوش مصنوعی تنها به اندازه ورودی‌های انسان هوشمند است. پس هنوز امکان تبعیض وجود دارد - به هوش مصنوعی در برنامه های شغلی فکر کنید - که می تواند ناشی از استفاده از آن باشد.

بهترین راه برای ساختن مسئولانه هوش مصنوعی چیست؟

یک چارچوب اخلاقی مکتوب از «ارائه و نبایدها» ارائه دهید که بر حریم خصوصی، امنیت داده ها، اقدامات ضد کلاهبرداری و ارزیابی مجدد دائمی مشکلات تبعیض آمیز سیستم تمرکز دارد. این چارچوب اخلاقی را یادداشت کنید، آن را با تیم به اشتراک بگذارید و به آن پایبند باشید.

چگونه سرمایه گذاران بهتر می توانند برای هوش مصنوعی مسئول فشار بیاورند؟

[به بالا مراجعه کنید] و با تحلیل مسئولیت. به‌ویژه، شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند بر ESG [محیط‌زیست، اجتماعی، و حاکمیت] تمرکز دارند، با پرسیدن سؤالات درست، نیاز به یک برنامه اخلاقی مکتوب، و تعیین معیارهایی برای به رخ کشیدن واقعی سرمایه‌گذاری ESG، آنها را مسئول می‌دانند.

کاری که همه ما - دولت، بخش خصوصی و افراد - باید انجام دهیم این است که به سرعت تعادل بین نوآوری را که من به عنوان علامت تجاری آمریکا دوست دارم، با حقوق پیدا کنیم - حق حریم خصوصی، حق آزادی، حق رویه قانونی و عدم تبعیض هر چه زودتر این تعادل را درک کنیم و عمل کنیم، به عنوان یک کشور و جهان بهتر خواهیم بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است