متن خبر

زنان در هوش مصنوعی: ماریسا هامون فکر می‌کند هوش مصنوعی به سبزتر شدن شبکه برق کمک می‌کند

زنان در هوش مصنوعی: ماریسا هامون فکر می‌کند هوش مصنوعی به سبزتر شدن شبکه برق کمک می‌کند

شناسهٔ خبر: 794356 -




به‌عنوان بخشی از مجموعه‌های جاری «زنان در هوش مصنوعی» TechCrunch، که به دنبال این است که زنان دانشگاهی و سایرین را که شایسته‌ی آن‌ها (و دیررس) هستند، در کانون توجه قرار دهد، با Marissa Hummon، مدیر ارشد فناوری شرکت انرژی Utilidata مصاحبه کرد. جایی که او در تلاش است تا شبکه برق را پایدارتر کند.

هامون به TechCrunch گفت: «کاری که من در Utilidata انجام می‌دهم بر خلاف وضعیت موجود صنعت آب و برق است. این به شرکت‌ها ابزارهای مورد نیاز را برای راه‌اندازی یک شبکه تمیز، مدرن و قابل اعتماد می‌دهد که به مردم و مشاغل مرتبط با آن خدمات بهتری ارائه می‌دهد.»

هومون کار خود را در آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر آغاز کرد، جایی که او بر روی چگونگی دور کردن صنعت انرژی از راه حل های کربن فشرده به منابع پاک تر تمرکز کرد. او به یاد می آورد که باید یک رویکرد مدل سازی جدید را در پیش گرفت، زیرا برخی از معادلات فیزیک "با استفاده از روش های تحلیلی سنتی غیرقابل حل بودند."

او گفت: «در عوض ما نیاز به استفاده از روش‌های عددی و یادگیری ماشینی داشتیم. این در سال 2010 بود.

توصیه به زنان

هامون به سمت بالا رفت و در شرکت انرژی Tendril کار کرد قبل از اینکه نقش CTO را در Utilidata بپذیرد، سمتی که از سال 2018 در این سمت است. او دکترای فیزیک کاربردی را از هاروارد دریافت کرد و بيان کرد که در حال گذار از مقطع کارشناسی ارشد به مهندسی است. او متوجه کاهش قابل توجهی در تعداد زنان شاغل در این حوزه شد. او گفت: "من اغلب فشار ناشی از استانداردهای بالاتر در محل کار را در مقایسه با همسالان مرد خود احساس کرده ام."

هامون بيان کرد که اکنون به عنوان یک رهبر، او تلاش می کند تا با الگوبرداری از خود رهبری کند و فرصت هایی را برای زنان ایجاد کند تا رهبری و شناخته شوند. او بيان کرد در عین حال، مردان باید مسئولیت ایجاد فضایی برای ورود و ماندن بیشتر زنان در این عرصه را داشته باشند.

تغییری که ما نیاز داریم فقط در عمل نیست. باید سیستماتیک و گسترده باشد.» "این کار با استخدام و استخدام شروع می شود، با راهنمایی و مربیگری ادامه می یابد و با شناسایی و ارتقای منصفانه و عادلانه به اوج می رسد - همه اینها در عین ایجاد یک محل کار ایمن و فراگیر."

توصیه او به زنانی که وارد عرصه هوش مصنوعی می شوند این است که همیشه به یاد داشته باشند که زن بودن می تواند یک مزیت باشد. "این به شما دیدگاهی متفاوت با همسالان مرد شما می دهد و پیشرفت در فناوری همیشه از دیدگاه های منحصر به فرد حاصل می شود."

او او میگوید به دنبال فرصت‌هایی با شرکت‌هایی باشید که تعهد خود را به تنوع نشان داده‌اند و رهبرانی دارند که تلاش‌های خود را برای حمایت از زنان و اقلیت‌ها به نمایش گذاشته‌اند. یک کارفرمای بالقوه را بر اساس نحوه حضورشان در فرآیند مصاحبه قضاوت کنید، نه بر اساس اظهارات یا گزارش هایی که در وب سایت خود قرار می دهند.

ساخت هوش مصنوعی اخلاقی

Hummon بيان کرد که کاربران باید بدانند که هوش مصنوعی چیزی نیست که بتواند همه مشکلات را حل کند، بلکه یک دستیار متخصص برای بهبود عملیات، بهبود اثربخشی و کمک به پشتیبانی است.

او گفت: «شناخت محدودیت‌های آن و اطمینان از وجود پست‌های بازرسی مناسب، کلیدی است.

او بيان کرد که همیشه مهم است که بدانیم هوش مصنوعی مولد چگونه آموزش داده و ساخته شده است تا هرگونه سوگیری احتمالی را درک کنیم. او ادامه داد: «این دانش ابزار قدرتمندی در هنگام کار با مدل‌های زبانی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارزیابی امکان‌سنجی راه‌حل‌ها است». "هوش مصنوعی فقط به اندازه داده ها و اطلاعاتی است که روی آنها آموزش داده شده است. "

او همچنین نکاتی را در مورد چگونگی ساخت هوش مصنوعی ایمن ارائه کرد و توضیح داد که Utilidata تصمیم اولیه خود را برای حفظ تمام داده های خود به صورت محلی گرفته است. نزدیک شدن به ساخت مدل با استفاده از محاسبات هوش مصنوعی توزیع شده، میزان و فرکانس اطلاعات ارسال شده به ابر را کاهش می دهد و در نتیجه احتمال نقض امنیت یا حریم خصوصی را کاهش می دهد.

در مورد سرمایه گذاران، او بيان کرد - مانند همه کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم - آنها باید ارزیابی کنند که یک شرکت چگونه می خواهد از هوش مصنوعی استفاده کند، به خصوص که هوش مصنوعی مسئول در هر صنعتی متفاوت به نظر می رسد. سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی مسئول باید با ریسک و پیچیدگی هر شرکتی متناسب باشد، نه یک استاندارد فراگیر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است