متن خبر

زاخاریا ریتانو، مدیرعامل Ro می‌گوید مزایای یک شرکت خصوصی در حال افزایش است

زاخاریا ریتانو، مدیرعامل Ro می‌گوید مزایای یک شرکت خصوصی در حال افزایش است

شناسهٔ خبر: 795239 -




Zachariah Reitano، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Ro، بيان کرد در حالی که او "هرگز نمی گوید هرگز" در مورد به طور بالقوه عمومی کردن شرکت 7 ساله بهداشت از راه دور، او فکر می کند که مزایای یک شرکت خصوصی بودن در حال افزایش است.

ریتانو در رویداد BFD آکسیوس در 22 اکتبر، از سوالات متعدد دن پریماک، خبرنگار Axios در مورد اینکه آیا این شرکت برنامه‌هایی برای عرضه اولیه سهام در کوتاه‌مدت - یا به طور کلی - دارد طفره رفت.

ریتانو گفت: «ممکن است پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهم، اما حقیقت این است که در حال حاضر، ما منحصراً بر ارائه بالاترین کیفیت محصول برای بیماران خود متمرکز شده‌ایم.

Ro بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه خطرپذیر از شرکت هایی مانند General Catalyst، Initialized Capital و Torch Capital و بسیاری دیگر جذب کرده است. Ro اخیراً 150 میلیون دلار در دوری به رهبری ShawSpring Partners جمع آوری کرد که ارزش شرکت را حدود 6.6 میلیارد دلار ارزیابی کرد.

با توجه به داده‌های PitchBook، احساسات Reitano احتمالاً با سایر بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های در مرحله آخر مشترک است، زیرا شرکت‌های دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری به مدت طولانی‌تری خصوصی می‌مانند. یکی دیگر از عوامل خصوصی نگه‌داشتن شرکت‌ها، ظهور بازار ثانویه به‌عنوان روشی رایج برای ارائه مقداری نقدینگی به سرمایه‌گذاران و کارمندان است – اگرچه اکثریت فعالیت‌ها در اطراف تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها است.

او همچنین در مورد "شرط ناراحت کننده" بزرگ این شرکت بر روی داروهای کاهش وزن که در سال 2023 در دسترس قرار گرفت، صحبت کرد. Ro در سال 2017 توسط راب شوتز، سامان رحمانیان و ریتانو به عنوان یک شرکت بهداشت از راه دور با تمرکز بر اختلال نعوظ تاسیس شد. این شرکت به بخش‌های بیشتری از سلامت مردان و زنان، از جمله رشد مو، باروری و سلامت پوست گسترش یافت. اما اکنون به عنوان ارائه دهنده چندین گزینه GLP-1 شناخته شده است.

ریتانو بيان کرد که این شرکت توسعه برنامه ارائه چنین داروهایی را در سال 2021 آغاز کرد و درصد قابل توجهی از منابع خود را در آن زمان به این دسته منتقل کرد. اکنون یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد را در تجارت خود دارد.

ارائه دهندگان از بیماران می خواهند که آن را داشته باشند و بیماران به شدت آن را می خواهند. این چیزها قبلاً در هیچ دسته دارویی اتفاق نیفتاده است، و پس از دیدگاه ما، شیوع و استفاده گسترده از GLP-1 اجتناب ناپذیر است.

او گفت که این گسترش در آن زمان برای این شرکت طبیعی بود زیرا شرایطی مانند چاقی بر بسیاری از دیگر دسته بندی های سلامتی که شرکت روی آنها تمرکز می کند، از جمله شرایط باروری و سلامت جنسی مانند اختلال نعوظ، تأثیر می گذارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است