متن خبر

ریوین 10 درصد از نیروی کار خود را با افزایش فشار قیمت گذاری خودروهای برقی اخراج می کند

ریوین 10 درصد از نیروی کار خود را با افزایش فشار قیمت گذاری خودروهای برقی اخراج می کند

شناسهٔ خبر: 452527 -




ریوین 10 درصد از نیروی کار حقوق بگیر خود را اخراج می کند تا هزینه ها را در بازار سخت تر خودروهای الکتریکی کاهش دهد و فشار بیشتری را بر خودروی برقی مقرون به صرفه تری به نام R2 وارد کند. بنیانگذار و مدیرعامل RJ Scaringe در یک ایمیل در سراسر شرکت بيان کرد که تعداد محدودی از کارمندان ساعتی غیر تولیدی نیز برکنار خواهند شد.

این سومین دور اخراج برای شرکت خودروهای برقی از جولای 2022 است که ریوین 6 درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. این شرکت 6 درصد دیگر از مشاغل را در فوریه 2023 کاهش داد.

این شرکت تعداد خودروهای برقی خود را در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 بیش از دو برابر کرد. اما ریوین همچنان بیش از 5.4 میلیارد دلار در سال از دست داد و روز چهارشنبه اعلام کرد که تنها انتظار دارد به همان میزان - 57000 - خودروی الکتریکی در کل بسازد. سال 2024.

در نتیجه، Rivian او میگوید انتظار دارد در سال 2024، بر اساس تعدیل شده، حدود 2.7 میلیارد دلار ضرر کند و تصمیم گرفته است «برنامه تغییر هزینه‌های شرکت خود را ادامه دهد». این شامل تغییراتی در طراحی و مهندسی وسایل نقلیه آن، ساخت کارآمدتر و اخراج کارکنان بیشتر است. این شرکت بيان کرد که انتظار دارد هزینه‌های سرمایه‌ای در سال 2024 به 1.75 میلیارد دلار برسد که نسبت به 1.03 میلیارد دلاری که در سال گذشته خرج کرده بود، افزایش می‌یابد که ناشی از سرمایه‌گذاری اضافی در فناوری‌های نسل بعدی، کارخانه جورجیا و فعالیت‌های عرضه به بازار خواهد بود.

هدایت تولید و کاهش سود شرکت همراه با اخراج، سهام ریوین را بیش از 15.6 درصد در معاملات پس از ساعت کاهش داد.

بنیانگذار و مدیرعامل RJ Scaringe در ایمیلی به شرکت گفت: "کسب و کار ما با یک محیط اقتصاد کلان چالش برانگیز - از جمله نرخ بهره تاریخی بالا و عدم اطمینان ژئوپلیتیکی - روبرو است - و ما باید اکنون تغییرات هدفمندی ایجاد کنیم تا آینده امیدوارکننده خود را تضمین کنیم." ما باید به طور استراتژیک زمینه های رشد کسب و کار خود را اولویت بندی کنیم، از جمله راه اندازی Peregrine و R2 و همچنین سرمایه گذاری در قابلیت های خود به بازار.

Rivian در سه ماهه چهارم چهارشنبه درآمد 1.3 میلیارد دلاری را بیش از دو برابر 663 میلیون دلاری که در مدت مشابه سال 2022 تولید کرده بود گزارش داد. بر اساس کل سال، Rivian درآمد 4.4 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به 1.66 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش داشت. حاصل فروش خودروهای برقی آن است. حدود 39 میلیون دلار در سه ماهه چهارم و 73 میلیون دلار برای کل سال از فروش اعتبارات نظارتی به ارمغان آورد.

این شرکت زیان خالص 1.5 میلیارد دلاری را در سه ماهه چهارم گزارش کرد که نسبت به زیان 1.72 میلیارد دلاری گزارش شده در سه ماهه چهارم 2022 بهبود جزئی داشت. دوره قبل

این داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است