متن خبر

ریوین در تاریخ 7 مارس از شاسی بلند کوچکتر و ارزان تر R2 خود رونمایی خواهد کرد

ریوین در تاریخ 7 مارس از شاسی بلند کوچکتر و ارزان تر R2 خود رونمایی خواهد کرد

شناسهٔ خبر: 448332 -




این شرکت صبح روز دوشنبه اعلام کرد که Rivian نسل بعدی خودروی خود - یک SUV الکتریکی کوچکتر و ارزان‌تر به نام R2 - را در روز 7 مارس معرفی خواهد کرد.

جزئیات کمی در مورد این رویداد وجود دارد، اگرچه انتظار داریم که که این رویداد در لاگونا بیچ، کالیفرنیا برگزار شود، زیرا این شرکت اخیرا اسنادی را برای رویدادی تحت عنوان "RIVIAN R2 LAUNCH" ثبت کرده است.

R2 یک فرصت بزرگ برای Rivian است. قرار است این خودرو در محدوده 40000 تا 60000 دلار به فروش برسد، که بسیار مقرون به صرفه تر از شاسی بلند R1S و پیکاپ R1T است که این شرکت در دو سال گذشته به فروش رسانده است. مدیرعامل و بنیانگذار ریوین، آر جی اسکارینگ، گفته است که R2 در مقیاس بزرگتر از خودروهای فعلی آن ساخته خواهد شد. R2 حداقل تا سال 2026 در دسترس نخواهد بود، زیرا این شرکت هنوز باید کارخانه را در گرجستان بسازد، جایی که قصد دارد SUV را بسازد.

ریوین در سال 2023 بیش از 57000 وسیله نقلیه ساخت و بیش از 50000 دستگاه از جمله ون های تجاری که برای آمازون می سازد تحویل داد. اما هنوز هم هزاران دلار بابت هر یک از کامیون‌ها و شاسی‌بلندهایی که روی پلتفرم R1 تولید می‌کند، ضرر می‌کند. پلتفرمی که شاسی بلند R2 را تامین می‌کند باید کارآمدتر باشد و وقتی در مقیاس تولید شود، می‌تواند به شرکت کمک کند تا خود را به سمت سودآوری سوق دهد - به‌ویژه که ریویان خودروهای دیگری را بر روی پلت فرم جدید می‌سازد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است