متن خبر

ریویان با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری شبح‌آور، به خودروهای برقی خود یک KITT از نایت رایدر تغییر داد

ریویان با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری شبح‌آور، به خودروهای برقی خود یک KITT از نایت رایدر تغییر داد

شناسهٔ خبر: 789355 -




یک ماشین ریویان و داشبورد آن با تغییر شکل نایت رایدر کیت
(اعتبار تصویر: Rivian)

Rivian با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به روح هالووین وارد می‌شود که به مالکان این امکان را می‌دهد تا شاسی‌بلندهای برقی R1 خود را به KITT از نایت رایدر ، ماشین زمان از بازگشت به آینده یا مترسکی خالی از سکنه که عابران پیاده را با صدای جغدهای وحشتناک اذیت می‌کند، تبدیل کنند.

نه، این یک شوخی روز اول آوریل نیست که به طرز ناخوشایندی اشتباه گرفته شده است، بلکه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری با زمان محدود از Rivian است که امیدوار است کمی سرگرمی را به موضوع نسبتا کسل‌کننده وسایل نقلیه نرم‌افزاری تزریق کند.

هنگامی که کاربران به آخرین نرم افزار اپلیکیشن گوشی هوشمند و وسیله نقلیه (البته از طریق هوا) به روز رسانی کردند، دارندگان ریوین R1 می توانند از میان تعدادی «لباس خودرو» که سیستم اطلاعات سرگرمی و نمای بیرونی را در اختیار دارند، انتخاب کنند. نور و حتی جلوه های صوتی بیرونی در برخی موارد.

در حالی که در پارک هستند (به دلایل قانونی)، مالکان ابتدا باید کارت "Get Spooky" را در صفحه اصلی برنامه موبایل ریوین پیدا کنند و سپس می توانند Gear Guard را با لباس مایکل نایت انتخاب کنند تا بسته ای با مضمون نایت رایدر را فعال کنند. جنجال های نرم افزاری

صفحه نمایش اصلی اطلاعات سرگرمی، عیب یابی KITT را روی صفحه نمایش می دهد و موسیقی اصلی نمایش را پخش می کند، پس مالکان می توانند هاسلهوف درونی خود را در مسیر کار هدایت کنند.

به گفته این برند، دارندگان نسل دوم R1 از یک نوار نور بیرونی که یک پرتو قرمز را می‌تابد و جلوه صوتی نمادین اسکنر خود را بیرون می‌دهد، لذت خواهند برد و طبق گفته این برند، «تجربه نهایی نایت رایدر » را ایجاد می‌کند.

اگر بازگشت به آینده بیشتر مورد علاقه شماست، Rivian فقط راه حل را دارد، زیرا ظاهراً "Car Costume" سفارشی آن R1 را به ماشین زمان تبدیل کرده است. واضح است که به معنای واقعی کلمه نیست، اما صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را به رابط معروف DeLorean تبدیل می کند و همچنین موسیقی و جلوه های صوتی فیلم را پخش می کند.

باز هم، دارندگان نسل دوم R1 می‌توانند تمام لذت را ببرند، زیرا دکمه‌ای با سرعت 88 مایل در ساعت که نورپردازی و جلوه‌های صوتی با مضمون بازگشت به آینده را در جلو و عقب خودرو نیز درگیر می‌کند.

ریویان وحشتناک می شود

لباس ماشین Rivian R1 Back to the Future - YouTube لباس ماشین Rivian R1 Back to the Future - YouTube
تماشا کنید

نایت رایدر و بازگشت به آینده ممکن است اولین چیزهایی نباشند که وقتی به هالووین فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند، به همین دلیل است که ریوین با یک "لباس ماشین" جن زده شده که ویدیو را ثابت می بیند (a la The Ring ) و به همین دلیل است که برای سنت گرایان نیز تهیه کرده است. ارواح در حال پرواز در اطراف نمایشگرهای داخل خودرو.

همچنین هشت افکت صوتی مختلف و سه تم رنگی مختلف برای انتخاب وجود دارد، از جمله کلاسیک های هالووین بنفش، زرد، قرمز و سبز، در حالی که دارندگان Gen 2 می توانند یک رنگ ترسناک برای نوار نور بیرونی انتخاب کنند. وقتی پارک می‌کنید، در غیر این صورت ممکن است این کمی تفریح ​​فصلی مغایر قانون باشد.

علاوه بر این، صاحبان آن‌ها با یک دسته تخم‌مرغ دیگر عید پاک (یا باید ذرت آب نبات باشد؟) برای طرفداران فصل خزنده پذیرایی می‌کنند، مانند صفحه نمایش کمک راننده، که از دوربین‌ها و سنسورهای خارجی تغذیه زنده دریافت می‌کند و تغییر می‌دهد. عابران پیاده را به زامبی تبدیل می کنند و دوچرخه سواران را به سواران بی سر تبدیل می کنند.

به گفته Rivian، سرگرمی هالووین فقط تا 4 نوامبر ادامه خواهد داشت، قبل از اینکه خسته و کسل کننده شود و احتمالاً به جای آن تات کریسمس جایگزین شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است