متن خبر

رویکرد Pudgy Penguins ممکن است پاسخی برای رفع مشکلات درآمد NFT باشد

رویکرد Pudgy Penguins ممکن است پاسخی برای رفع مشکلات درآمد NFT باشد

شناسهٔ خبر: 438828 -




Pudgy Penguins زمانی تنها به خاطر مجموعه ۸۸۸۸ NFT خود شناخته می شد . اما از زمانی که لوکا نتز ۲۴ ساله این پروژه را به قیمت ۲.۵ میلیون دلار خرید و در آوریل ۲۰۲۲ به عنوان مدیر عامل شرکت کرد، این پروژه به یک "شرکت توسعه IP و برند" تبدیل شد. برای سازمان، این به معنای جهان رو به رشدی از آپشن های دیجیتال و حتی پرش به قلمرو فیزیکی است.

کلکسیون های دیجیتالی Pudgy Penguins از زمان انتشار بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حجم تراکنش داشته اند. این موفقیت اولیه در بازار NFT اکنون به ایجاد یک تجربه پخش کننده دیجیتال در جهان باز به نام Pudgy World که فناوری بلاک چین از Ethereum و zkSync Era و همچنین یک خط اسباب بازی کامل به نام Pudgy Toys را ادغام می کند، تلقی می شود.

اوایل این هفته، Pudgy Toys در بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه Walmart در سراسر ایالات متحده در دسترس قرار گرفت و دری را به روی مسیرهای رشد خارج از بلاک چین باز کرد. این شرکت همچنین اسباب‌بازی‌های خود را در اسمیتز، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسباب‌بازی در بریتانیا، راه‌اندازی می‌کند تا فروش اسباب‌بازی‌های خود را از Five Below، Amazon، Hot Topic و سایر خرده‌فروشان افزایش دهد.

گسترش متمرکز بر اسباب بازی شرط نتز است که NFTها باید حضور گسترده تری داشته باشند، حضوری که به دنیای دیجیتال محدود نمی شود. او او میگوید که این تلاش در نهایت از حل چند مشکلی که صنعت با آن روبه‌رو است نشات می‌گیرد. «اگر دیده‌اید که پروژه‌های NFT چه چیزی را به صفر رسانده است، [این] پاشنه آشیل است که می‌خواهد درآمد کسب کند و هیچ [گزینه] دیگری جز ساخت NFT‌های بیشتر ندارد، که به قیمت بیشتر تمام می‌شود. جامعه و پروژه،» او توضیح می دهد.

دینامیک کلاسیک عرضه و تقاضا در اینجا در حال بازی است. مانند شرکتی که سهام بیشتری منتشر می کند، ضرب NFT های بیشتری از یک مجموعه خاص می تواند باعث کاهش ارزش فردی آن دارایی ها شود. صرفاً ایجاد NFT های بیشتر لزوماً به این معنی نیست که تقاضا برای کل مجموعه به طور متناسب افزایش می یابد. گاهی اوقات رقیق سازی فقط رقیق سازی است.

فروش نرم افزار یک مدل کسب و کار سودآور را ایجاد می کند، زیرا توزیع آن ارزان است و حاشیه های بالایی را به همراه دارد. ضرابخانه های NFT اقتصاد مشابهی دارند. از سوی دیگر، فروش اسباب بازی و سایر کالاهای فیزیکی نیاز به مدل اقتصادی متفاوتی دارد. نتز سود شرکت را از فروش اسباب‌بازی Walmart با آنچه که مردم زمانی از ضرب کردن یا ایجاد مجموعه‌های جدید NFT به دست می‌آوردند مقایسه کرد: «کاری که انجام می‌دهد این است که سوختگی من را پوشش می‌دهد. این به من مدلی می‌دهد که اگر به مقیاس‌پذیری ادامه دهم، می‌توانم رشد کنم، پیش‌بینی کنم و برنامه‌ریزی کنم.»

نتز اخیراً در پادکست Chain Reaction TechCrunch بیان کرد که Pudgy Penguins انتظار دارد فروش اسباب‌بازی‌ها بین ماه می تا پایان سال حدود ۱۰ میلیون دلار باشد. وی گفت : پس از محاسبه حاشیه‌های ناخالص، مشارکت و هزینه‌های صدور مجوز، این شرکت حدود ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار از مجموع آن درآمد خواهد داشت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است