متن خبر

رویداد Apple 2024: آیفون 16، Apple Intelligence و سایر موارد مورد انتظار “Glowtime” فاش می شود

رویداد Apple 2024: آیفون 16، Apple Intelligence و سایر موارد مورد انتظار “Glowtime” فاش می شود

شناسهٔ خبر: 729273 -




گاهی یک تیتر کافی است. اپل آیفون 16 را در رویداد 9 سپتامبر "It's Glowtime" معرفی خواهد کرد. این مقدار را می توانیم به طور قطع به شما بگوییم. اما اپل ما را دعوت نمی‌کند تا برای یک محصول در سراسر کشور پرواز کنیم - نه اینکه به رزرو اتاق هتل در روز افتتاحیه 49 اشاره کنیم. جدای از فوتبال، زمان برگزاری رویداد سالانه مهم است، زیرا این آخرین فرصت مهم برای اعلام یک سری سخت افزار قبل از تعطیلات است.

پخش زنده دوشنبه ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز می شود. دعوت ها هفته گذشته با خط برچسب "Glowtime" و یک طرح رنگی مطابقت کاهش یافت. اپل دوست دارد نکات کوچکی را به این گرافیک ها بپاشد، و این یکی بیشتر از بقیه در ظاهر ظاهر می شود.

Apple Intelligence و Siri

در ماه ژوئن در WWDC، اپل بالاخره رویکرد خود را به هوش مصنوعی مولد معرفی کرد. این پیشنهاد یک رویکرد بسیار اپل است، دقیقاً به نام - Apple Intelligence - که با خوشحالی از ابتدایی بودن آشنای هوش مصنوعی ربوده است. روش "مدل کوچک" نماد شرکت است به این معنا که بر روی داده های محدود مربوط به بهبود تجربه کاربر آموزش دیده است.

این تفاوت قابل توجهی بین آن و مدل های بسیار بزرگتر «جعبه سیاه» مانند OpenAI و جمینی گوگل است. همچنان که منتظر انتشار گسترده‌تر Apple Intelligence هستیم، اثربخشی این رویکرد همچنان قابل مشاهده است. تقریباً مطمئناً کار در حال پیشرفت خواهد بود، همانطور که - حداقل - تمام هوش مصنوعی مولد در پایان روز همینطور است.

پاسخ چگونگی ارتباط همه اینها با "Glowtime" را می توان در سیری یافت. در ماه ژوئن، اپل یک درخشش بسیار مورد نیاز برای دستیار هوشمند OG را اعلام کرد. همراه با مدل‌های هوش مصنوعی مولد و یکپارچه‌سازی بهتر اپلیکیشن‌ها، این شرکت یک رابط کاربری به‌روز شده را معرفی کرد. حلقه آشنای رنگارنگ سیری که با حاشیه درخشانی که وقتی سیری در حال گوش دادن/پردازش است، صفحه نمایش را احاطه کرده است، از بین رفته است.

از هر آیفونی که تا به حال عرضه شده است، دو مدل می توانند Apple Intelligence را اجرا کنند: iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max. به گفته این شرکت، این به دلیل محدودیت های موجود در تراشه های قدیمی تر است. از آنجایی که مدل‌های غیرپرو آیفون 15 به طور موثر از چیپ‌ست آیفون 14 پرو استفاده می‌کنند، اپل می‌تواند به طور قابل اعتمادی این استدلال را مطرح کند که تنها یکی از تراشه‌هایش تاکنون با در نظر گرفتن هوش اپل ساخته شده است. شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا فکر می کنید حذف آیفون 15 کاملاً یک موضوع سخت افزاری است یا خیر.

با در نظر گرفتن همه این موارد، رویداد هفته آینده فرصتی عالی برای اعلام این است که Apple Intelligence در سراسر خط جدید آیفون در دسترس خواهد بود.

آیفون 16، 16 پرو و ​​16 پرو مکس

عکس بسته جدید آیفون 12 در بالای بسته مک بوک پرو.
اعتبار تصویر: استانیسلاو کوگیکو / تصاویر SOPA / LightRocket / Getty Images

ما به سمت وعده نمایشگرهای لبه به لبه واقعی میلی متر به میلی متر می رویم. طبق یکی از افشاگری‌های اخیر، آیفون 16 پرو مکس ممکن است صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشد، با توجه به حاشیه‌های کوچک‌تر، که از 1.5 میلی‌متر به 1.4 میلی‌متر تغییر می‌کند. پس ، چند کسری از میلی متر بین دوستان چقدر است؟ وقتی در مورد اندازه کلی زیر 2 میلی متر صحبت می کنید، خیلی چیزها مشخص می شود.

طبق گزارش ها، اندازه صفحه نمایش پرو مکس از 6.69 به 6.86 اینچ افزایش می یابد، بدون اینکه ردپای کلی دستگاه را تا حدودی افزایش دهد. آیفون 15 پرو مکس در حال حاضر یک گوشی بزرگ است. در همین حال، گفته می شود که آیفون 16 پرو از 6.12 به 6.27 اینچ جهش می کند.

بهبودهای دوربین برای به‌روزرسانی‌های سالانه بی‌معنی است. جالب‌ترین مورد از این دسته، لنز جدیدی است که از شیشه ساخته شده است که نازک‌تر و سبک‌تر است، در حالی که قابلیت زوم اپتیکال را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. قابلیت‌های زوم اپتیکال ارزش توجه را دارند، زیرا آنها از مشکلاتی مشابه با همتای دیجیتال خود رنج نمی‌برند.

مدل‌های ساختگی لو رفته در اوایل سال، ایده‌ای تقریبی از طراحی هر مدل به ما می‌دهند. قابل توجه ترین در 16 و 16 پلاس تغییر از تنظیم دوربین مورب به عمودی است. این مدل‌ها که برای اشخاص ثالث طراحی شده‌اند تا از لوازم جانبی استفاده کنند، دکمه جدیدی به نام Capture اضافه شده است. ویژگی جدید برای دسترسی سریع به قابلیت های مختلف دوربین طراحی شده است.

با این حال، خوش‌آمدترین تغییر ممکن است باتری‌های بزرگ‌تر باشد. بهبودهای صفحه نمایش و دوربین همگی خوب و خوب هستند، اما عمر باتری همچنان مشکل است. این گزارش خاص می تواند از دلایل بیشتر استفاده کند، پس آن را با یک دانه نمک حتی بزرگتر از حد معمول در نظر بگیرید. در همین حال، گزارش‌های اضافی به اپل اشاره کرده‌اند که جایگزینی باتری را برای کاربران قابل دسترس‌تر کرده است. از آنجایی که این شرکت شروع به ارائه گزینه های تعمیر خانه کرده است زیرا دولت ها و مناطق بیشتری قوانین تعمیر را تصویب می کنند، این یکی مطمئناً دنبال می شود.

همچنین انتظار داریم که که مدل‌های Pro از وای‌فای 7 بهره‌مند شوند که برای آخرین استاندارد بی‌سیم یک موهبت بزرگ خواهد بود.

Apple Watch Series 10/Ultra 3

پنج گزینه رنگ برای اپل واچ سری 9
اعتبار تصویر: اپل

هر چقدر هم که باورش سخت باشد، اپل واچ امسال 10 ساله می شود. خیلی زود بزرگ میشن اپل با آیفون X سروصدای زیادی به پا کرد، پس به نظر می رسد که چیزی مشابه برای اپل واچ سری 10 (سری X؟) برنامه ریزی کرده است. شایعات قبلی مبنی بر طراحی مجدد قابل توجه در ماه‌های اخیر سردتر شده و راه را برای طراحی آشنا با نمایشگر بزرگ‌تر، تا مدل‌های 45 و 49 میلی‌متری باز کرده است. ساعت جدید همچنین باید باریکتر از مدل قبلی خود باشد - چیزی که به ویژه هنگام بحث درباره ساعت مهم است.

مانند آیفون 16، اپل واچ سری 10 و اولترا 3 نیز باید پردازنده جدیدی داشته باشند - S10. این می تواند به این معنی باشد که عملکرد اضافی هوش مصنوعی دور از دسترس نیست. مانیتور گلوکز هیجان انگیزترین شایعه اضافه است. تشخیص آپنه خواب نیز برای این دستگاه شایعه شده است، اما همانطور که بلومبرگ اشاره می کند، مشکلات قانونی اپل با Masimo ممکن است این ویژگی را از بین ببرد.

به‌روزرسانی مدت‌ها انتظار برای Apple Watch SE با بدنه پلاستیکی نیز ممکن است هفته آینده ظاهر شود.

AirPods 4

اعتبار تصویر: اپل

در این مورد با من بمان. طبق گزارش ها، اپل هفته آینده دو نسخه از AirPods 4 را معرفی می کند. مدل ارزان‌تر جایگزین AirPods 2 می‌شود که هنوز در دسترس هستند و نسخه پریمیوم‌تر جایگزین AirPods 3 می‌شود. هنوز با من هستید؟ مدل ممتازتر قرار است با گفت ن قابلیت‌های Active Noise Cancellation و Find My، مرز بین آن و AirPods Pro را محو کند. همه مدل‌ها همچنین باید لایتنینگ را برای USB-C کنار بگذارند، زیرا این شرکت محصولات خود را برای مطابقت با الزامات اتحادیه اروپا تغییر می‌دهد.

پس ، اپل چگونه خط مشخصی را بین پادهای متوسط ​​و پرو حفظ خواهد کرد؟ ما باید منتظر پاسخ آن باشیم، زیرا هفته آینده انتظار AirPods Pro جدید را نداریم. با این حال، ممکن است بالاخره چهار سال پس از نسخه اصلی، AirPods Max 2 را دریافت کنیم.

مک های جدید

اعتبار تصویر: برایان هیتر

این یکی شاید بزرگ است. گزارش های اخیر حاکی از آن است که اپل تا ماه نوامبر از معرفی مک های M4 خودداری می کند. مشکلات زنجیره تامین از زمان همه‌گیری، تقویم انتشار مک را تعیین کرده است. گفته می‌شود که نسخه بزرگ و بدون USB-A مک مینی، همراه با iMac و MacBook Pro جدید، قبل از پایان سال وارد بازار می‌شود.

درخشش با جریان

دعوتنامه رویداد آیفون 16 اپل، با بیان «وقت روشنایی است»
اعتبار تصویر: اپل

در اینجا چیزی است که می توانیم با اطمینان بگوییم: رویداد Glowtime اپل برای دوشنبه، 9 سپتامبر در ساعت 10 صبح به وقت محلی برنامه ریزی شده است. مثل همیشه، ما آنجا خواهیم بود و شما را به زندگی می رسانیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است