متن خبر

رویداد اپل: چه اتفاقی در سال 2024 افتاد و چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد

رویداد اپل: چه اتفاقی در سال 2024 افتاد و چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد

شناسهٔ خبر: 521394 -




تیزر WWDC 2024
(اعتبار تصویر: اپل)

آخرین رویداد اپل ، "Let Loose"، آیپد پرو 2024 و آیپد ایر 6 را معرفی کرد، اما ما به سرعت به WWDC 2024 نزدیک می شویم.

کنفرانس یک هفته ای توسعه دهندگان در 10 ژوئن 2024، ساعت 10 صبح PT / 1 بعد از ظهر به وقت شرقی / 6 بعد از ظهر به وقت محلی یا ساعت 1 بامداد ACT با سخنرانی کلیدی آغاز می شود. در حالی که انتظار سخت افزار جدیدی را نداریم، اپل احتمالاً نسل بعدی نرم افزار و جاه طلبی های هوش مصنوعی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

اگر روی سخت‌افزار بیشتر اپل تمرکز کرده‌اید، در اواخر امسال، ما باید آیفون 16 ، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را به همراه اپل واچ 10 و شاید حتی آی‌پدهای بیشتری دریافت کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد WWDC 2024، رویدادهای آینده اپل، و جزئیات بیشتر در مورد آنچه در آخرین نمایشگاه اپل رخ داد، بخوانید.

رویداد یا محصول بعدی اپل چه زمانی رونمایی می شود؟

WWDC 2024 برای 10 ژوئن تایید شد

پیش بینی می شود آیفون 16 در ماه سپتامبر معرفی شود

پیش بینی اینکه اپل دقیقاً چه زمانی محصولات جدید خود را معرفی می کند دشوار است. این احتمال وجود دارد که بتواند دستگاه های جدیدی را در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی خود در 10 ژوئن یا در اطراف آن رونمایی کند، اما این رویداد عمدتاً بر روی نرم افزار متمرکز است.

ما نسبتاً مطمئن هستیم که شاهد رونمایی از مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو در سپتامبر امسال خواهیم بود، زیرا در آن زمان است که اپل تمایل دارد گوشی‌های جدید خود را معرفی کند. پس شرط خوبی وجود دارد که دفعه بعدی خدمه کوپرتینویی محصولات جدید را به نمایش بگذارند.

در مراسم افتتاحیه WWDC 2024 باید اپل از iOS 18، iPadOS 18 و همچنین نسخه بعدی macOS، watchOS، tvOS و نسل دوم visionOS که Vision Pro را پشتیبانی می‌کند، رونمایی کند. درست مانند جمینی گوگل ، مجموعه آپشن های هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ یا حتی رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot ، اپل احتمالاً آپشن های هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های خود قرار خواهد داد.

با iOS 18، گزارش‌هایی را دیده‌ایم که سیری می‌تواند جنبه‌های بیشتری از سیستم و حتی وظایف خاص برنامه را کنترل کند. به‌علاوه، می‌توانید انتظار ارتقای برنامه‌های ساخت اپل، از جمله ابزارهای خلاصه‌سازی جدید در نامه، پیام‌ها و سافاری را در حین مرور وب داشته باشید. حتی صحبت هایی در مورد همکاری احتمالی اپل با ChatGPT برای کمک به تقویت ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد. می توانید در مورد پنج موردی که باید در WWDC انتظار داشته باشید اینجا بخوانید.

در آخرین رویداد اپل چه اتفاقی افتاد؟

(اعتبار تصویر: اپل)

تبلت های جدید iPad Pro Air و iPad Pro تراشه های M3، M3 Pro و M3 Max

Apple Pencil Pro کاملاً جدید و صفحه کلید جادویی به روز شده

یک تراشه M4 متمرکز بر کارایی

آخرین رویداد اپل در 7 می 2024 برگزار شد و شاهد رونمایی از iPad Air 6 بودیم که اکنون در پیکربندی های 11 یا 13 اینچی و دارای تراشه M3 است.

اپل همچنین طیف جدید iPad Pro 2024 را معرفی کرد که در آن آی‌پدهای درجه یک صفحه‌نمایش OLED و تراشه جدید M4 دارند که کارایی بیشتری نسبت به تراشه M3 ارائه می‌دهد و در عین حال عملکردی شبیه به دسکتاپ ارائه می‌دهد.

در کنار تبلت‌های جدید، Apple Pencil Pro نیز فاش شد که آپشن های جدیدی مانند ژست‌های حرکتی پیشرفته، پشتیبانی از مکان دستگاه یافتن من و گزینه‌ای برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای ایجاد تعاملات سفارشی خود را به همراه دارد. صفحه‌کلید جادویی نیز باریک‌تر و سبک‌تر شد و اکنون یک ردیف از کلیدهای عملکردی دارد. همچنین در دو رنگ نقره ای و مشکی فضایی عرضه می شود.

داستان های بیشتر با محوریت اپل

آیفون 16 : حدس و گمان تاریخ عرضه، آخرین افشای اطلاعات، پیش بینی قیمت و موارد دیگر

آیفون 16 پرو مکس : آخرین اخبار، شایعات و هر آنچه که تاکنون می دانیم

بهترین آیفون : کدام گوشی هوشمند اپل برتر است؟

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است