متن خبر

رونمایی از گلکسی اس 24 سامسونگ: چگونه تماشا کنیم و انتظار چه چیزی را داشته باشیم

رونمایی از گلکسی اس 24 سامسونگ: چگونه تماشا کنیم و انتظار چه چیزی را داشته باشیم

شناسهٔ خبر: 443047 -




نمی‌توانم به خاطر بیاورم که آیا در هفته‌های بین CES و MWC یک آرامش واقعی وجود داشت یا نه، یا این همان چیزی است که به خود می‌گوییم ضربه‌های فصل سخت‌افزاری را که اکنون ۱۱.۵ ماه از سال را در بر می‌گیرد، کاهش دهیم. به هر حال، به نظر می‌رسد روزهایی که شرکت‌های بزرگ اخبار بزرگ را برای رویدادهای بزرگ ذخیره می‌کنند، بیشتر به پایان رسیده است.

روزی روزگاری، سامسونگ اعلامیه های بزرگ سال خود را بین CES (تلویزیون، مانیتور، لوازم خانگی) و کنگره جهانی موبایل (تلفن، تبلت، شاید یک پوشیدنی) تقسیم کرد. با این حال، چندین سال پیش، این شرکت اخبار بزرگ پرچمدار موبایل خود را به یک رویداد مستقل منتقل کرد - البته رویدادی که بیشتر با MWC مرتبط بود.

از سوی دیگر، اولین Samsung Unpacked امسال کمتر از یک هفته پس از نمایشگاه CES به سواحل غربی ایالات متحده بازمی گردد. خوشبختانه، برخی چیزها کمی قابل پیش بینی تر از برنامه رویدادهای شرکت هستند - یعنی دستگاه هایی که قرار است در رویداد مذکور معرفی شوند. فردا ساعت 10 صبح PT/13 به وقت شرقی، سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود، Galaxy S24 رونمایی خواهد کرد. این مقدار را می‌توانیم بگوییم که تقریباً به طور قطع می‌دانیم.

از آنجایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم سامسونگ است، ما همچنین فکر می کنیم که اطلاعات زیادی در مورد خود دستگاه داریم. مثل همیشه، Ultra (برچسب قیمت بالا) مرکز خط تولید خواهد بود. در اینجا برخی از چیزهایی است که فکر می کنیم می دانیم:

صفحه نمایش صاف تر جدید

یک آرایه چهار دوربین دیگر، اگرچه تله فوتو 10 برابر نصف شده است

یک قاب تیتانیومی برای آیفون 15

بدون تعجب، هوش مصنوعی فردا در کانون توجه قرار خواهد گرفت. این شرکت انتظار دارد نوعی از هوش مصنوعی مولد شخص ثالث را بر روی دستگاه ترکیب کند. تا پایان سال 2024، من پیش‌بینی می‌کنم که تقریباً همه گوشی‌های اندرویدی بزرگ نسخه‌ای از این را ارائه دهند، اما به سامسونگ اشاره می‌کند که در این مورد از منحنی‌ها جلوتر است.

یکی از نکات خاصی که در مورد هوش مصنوعی شنیده ایم، ویژگی جدید «Circle to Search» از Google است که هدف آن دسترسی بیشتر به موتورهای جستجو است.

سامسونگ به احتمال زیاد گزینه های استاندارد S24 و S24+ را نیز معرفی خواهد کرد. سخت افزار اضافی نیز می تواند روی داکت باشد.

اطلاعیه ها را می توانید از اینجا دنبال کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است