متن خبر

روتر بی سیمی که مانند هیچ دستگاه دیگری نیست – میلیون ها دستگاه به دلیل زشت بودن از دید پنهان هستند، اما بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی می خواهد با طراحی برنده جایزه آن را تغییر دهد.

روتر بی سیمی که مانند هیچ دستگاه دیگری نیست – میلیون ها دستگاه به دلیل زشت بودن از دید پنهان هستند، اما بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی می خواهد با طراحی برنده جایزه آن را تغییر دهد.

شناسهٔ خبر: 592866 -




فیلیپ کیم روتر WiFi Vibrant <a href= را طراحی کرد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vjPaHeAajj47MsW5ihwAVR.jpg">
(اعتبار تصویر: فیلیپ کیم/KT)

در حالی که برخی از تولیدکنندگان روترهای تجاری سعی می‌کنند محصولات خود را جذاب جلوه دهند، اما برای اکثر آنها کارکرد بیش از شکل است. این را نمی توان در مورد KT کره جنوبی (تله کام کره) بيان کرد زیرا WiFi پر جنب و جوش آن جوایز طراحی را از Red Dot و iF Design دریافت کرده است.

روتر اصلی KT WiFi 6D به خودی خود آنقدرها هیجان انگیز نیست - شکل و اندازه نسبتاً استانداردی دارد اما آنتن ها در داخل دستگاه قرار دارند و LED ها پنهان هستند. سرعت بی سیم تا 1.2 گیگابیت بر ثانیه، سیمی 1 گیگابیت در ثانیه و تا 100 اتصال همزمان را ارائه می دهد.

چیزی که روتر را برنده جایزه می‌کند، پشتیبانی آن از پوشش‌های جداشدنی است که به آن پوسته‌ها گفته می‌شود، که روی واحد پایه می‌لغزند، پس کاملاً (بسته به ترجیح شما یا نه) با محیط اطرافش مطابقت دارد. یک آداپتور برق روتر به نام «Simply Connect» نیرو و داده ها را از طریق یک کابل USB-C منتقل می کند، پس مرتب به نظر می رسد.

پوسته های طراح

پوسته‌های زیادی برای روتر موجود است، از جمله پوسته‌هایی که با گردو، فیبر اکریلیک، چرم گیاهی، سرامیک، شیشه‌های نورانی و حتی حصیر پوشیده شده‌اند.

اگر هیچ یک از طرح‌های اصلی این کار را برای شما انجام نمی‌دهد، KT با طیف گسترده‌ای از هنرمندان مشهور کره‌ای برای ظاهر عجیب‌تر همکاری کرده است. در حالی که اکثر طرح ها پوست را در آثار هنری چشم نواز می پوشانند، برخی دیگر شکل و فرم را تغییر می دهند و عناصر اضافی را به آن اضافه می کنند. به عنوان مثال، ساعت یک و ساعت دو، یک ساعت آنالوگ را به صورت پوست اضافه می کنند.

بسیاری از طرح‌ها به سلیقه هرکسی نمی‌آیند، اما می‌توان از بین آن‌ها تعداد زیادی از طرح‌ها را انتخاب کرد که به‌طور مرتب طرح‌های بیشتری اضافه می‌شوند، پس مطمئناً چیزی را که دوست دارید از این محدوده پیدا خواهید کرد.

این رویکرد برای طراحی در کره جنوبی بسیار منطقی است زیرا روترها معمولاً توسط کاربران با قراردادهای دو یا سه ساله اجاره می‌شوند، نه اینکه مستقیماً خریداری شوند. پوسته‌ها به متولی موقت اجازه می‌دهند که ترجیحات خود را بر روی محصول بدون تغییر آن مهر بزند، پس می‌توان آن را به راحتی مرمت کرد و در پایان مدت قرارداد تحویل داد.

پوسته های وای فای پر جنب و جوش

(اعتبار تصویر: Korea Telecom)

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC انگلستان نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است