متن خبر

رهبران امنیتی نمی توانند استراحت کنند، زیرا بسیاری از آنها در آستانه استعفا هستند

رهبران امنیتی نمی توانند استراحت کنند، زیرا بسیاری از آنها در آستانه استعفا هستند

شناسهٔ خبر: 787380 -




کارگر پر استرس
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

تحقیقات جدید مدعی شده است که استرس، تهدیدات سایبری و کار بیش از حد باعث می شود متخصصان امنیت سایبری بخواهند دسته جمعی کار را ترک کنند.

یافته‌های BlackFrog نشان می‌دهد که تقریباً یک چهارم (24٪) از مدیران امنیتی به طور فعال به دنبال تغییر شغل هستند و بیش از نیمی از آنها (54٪) هنوز در مرحله ترک کار قرار نگرفته‌اند، اما فرصت‌های جدیدی را در اختیار دارند.

به طور عمده، استرس و تقاضاها ملاحظات اصلی برای متخصصان امنیتی است که به دنبال ترک کار هستند، به طوری که 93٪ این موارد را دلیل اصلی تصمیم خود برای ترک احتمالی اعلام کردند.

فرسودگی شغلی به اوج های جدیدی می رسد

این گزارش همچنین نشان داد که CISO ها و تصمیم گیرندگان امنیت فناوری اطلاعات نیز در تلاش برای ایمن نگه داشتن کسب و کار خود اضافه کاری کار می کنند و تقریباً همه پاسخ دهندگان (98٪) اظهار داشتند که بیشتر از ساعات قراردادی خود کار می کنند.

از بین افرادی که بیش از ساعات کاری خود دارند، 15٪ بیش از 16 ساعت وقت اضافی در هفته کار می کنند تا در برابر حملات تقریباً ثابت باج افزار و بدافزار دفاع کنند. مشخص شد که یک حرفه ای امنیتی به طور متوسط ​​کمی بیش از یک روز اضافی (9 ساعت) در هفته کار می کند.

دلایل ارائه شده برای افزایش استرس منعکس کننده چشم انداز تهدید در حال تغییری است که متخصصان امنیتی با آن مواجه هستند، به طوری که 42 درصد از پاسخ دهندگان نگرانی خود را در مورد پتانسیل بازیگران تهدید برای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در بردارهای حمله خود ابراز کردند و یک چهارم از پاسخ دهندگان نیز به استخراج داده ها به عنوان یک عامل اشاره کردند. نگرانی اصلی 37 درصد اعلام کردند که تهدید باج افزارها و حملات بدافزار منبع مهم استرس هستند.

وقتی نوبت به مدیریت استرس می رسد، نکات مثبتی نیز وجود دارد. ورزش و فعالیت بدنی به عنوان وسیله ای برای مقابله با استرس و تکمیل کننده سلامت کلی شناخته شده است، به طوری که 86 درصد اظهار داشته اند که زمان خود را به فعالیت ها اختصاص می دهند. از سوی دیگر، خواب دشوارتر است، زیرا تنها سه چهارم (75٪) اظهار داشتند که به اندازه کافی چشم بسته هستند.

علیرغم کار کردن مقدار قابل توجهی اضافه کاری، 82 درصد از افراد مورد تحلیل گفتند که مرز روشنی بین کار و زندگی خصوصی خود تعیین می کنند. اما نکته منفی این است که کمتر از نیمی از آنها (45٪) از مواد مخدر یا الکل به عنوان راهی برای مقابله با فشارهای شغلی استفاده کرده اند و 69٪ گفته اند که غیر اجتماعی تر بوده اند.

از مدیریت بالای کسب‌وکارها کمک ارائه می‌شود، به بسیاری از آنها برای مقابله با استرس شغلی، از جمله ساعات کاری انعطاف‌پذیر (64٪) و کار ترکیبی یا از راه دور برای نقش خود (62٪) پشتیبانی عملی ارائه می‌شود.

اما روسای امنیتی همچنان معتقدند که باید کارهای بیشتری برای مدیریت استرس آنها و جلوگیری از ترک سیگار انجام شود، با بودجه بیشتر برای ابزارهای امنیتی (41٪) و اولویت بندی زمانی برای چیزهایی که واقعا مهم هستند (40٪) به عنوان اقدامات اضافی برای تسکین. استرس و بار

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت نزدیک به 5 سال است که در مورد مسائل امنیتی می نویسد، در ابتدا در زمانی که در دانشگاه باکینگهام بود، ژئوپلیتیک و روابط بین الملل را پوشش می داد. در این مدت او در رشته لیسانس سیاست با روزنامه‌نگاری تحصیل کرد، که برای آن افتخارات درجه دو (بخش فوقانی) را دریافت کرد. بندیکت سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد و در کارشناسی ارشد امنیت، اطلاعات و دیپلماسی موفق شد. بندیکت با پیوستن به TechRadar Pro به عنوان Staff Writer، علایق امنیتی خود را به سمت امنیت سایبری تغییر داد و بر عوامل تهدید، بدافزارها، مهندسی اجتماعی و امنیت ملی توسط دولت تمرکز کرد. بندیکت همچنین متخصص محصولات امنیتی B2B، از جمله فایروال، آنتی ویروس، امنیت نقطه پایانی و مدیریت رمز عبور است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است