متن خبر

رقیب دیتابریکس در GPT و کسی که روی بنیانگذاران “دولت کار” سرمایه گذاری می کند

رقیب دیتابریکس در GPT و کسی که روی بنیانگذاران “دولت کار” سرمایه گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 460854 -




سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم. این قسمت جمعه ما است که در آن به تحلیل انتقادی ترین داستان ها و موضوعات هفته می پردازیم.

با نزدیک شدن به پایان هفته، ما همچنین کتاب محاکمه مدیر عامل سابق FTX، سام بنکمن-فرید، بارون سابق ارزهای دیجیتال را که به مدت 25 سال به زندان می‌رود، تعطیل می‌کنیم. اما در حالی که اخبار SBF یک معامله بزرگ بود، موارد بسیار بیشتری برای پوشش دادن در قسمت جمع بندی اخبار امروز Equity وجود داشت.

با حضور کرستن کوروسک، مری آن آزودو و الکس ویلهلم در این هفته، خدمه کارت اعتباری جدید رابینهود و آنچه را که می‌تواند در مورد استراتژی شرکت‌های بزرگ فناوری، آخرین مشکلات فیسکر و حتی مدل جدید هوش مصنوعی دیتابریکس به ما بگوید، کشف کردند. 10 میلیون دلار برای چرخش خرج کرد.

اما این کافی نبود. ما همچنین وارد دو شرکتی شدیم که استارت‌آپ‌هایی را متمرکز بر کودکان می‌سازند. یکی می‌خواهد به بچه‌ها کمک کند تا نحوه تولید موسیقی را بیاموزند، در حالی که دیگری تلاش می‌کند تا ضایعات را کاهش دهد و به والدین کمک کند تا با بودجه از فرزندان خود مراقبت کنند. سپس، برای جمع بندی، نگاهی به بنیانگذاران یونیکورن واقعا چه کسانی هستند و یک صندوق جدید 100 میلیون دلاری که از فناوری آب و هوا پشتیبانی می کند.

Equity پادکست و پست‌های شاخص TechCrunch هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه است و می‌توانید در پادکست‌های Apple، Overcast، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، ادامه مطلب را بخوانید یا آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است