متن خبر

رشد Stripe همچنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد، زیرا حجم کل پرداخت‌ها به بالای 1 تریلیون دلار می‌رسد

رشد Stripe همچنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد، زیرا حجم کل پرداخت‌ها به بالای 1 تریلیون دلار می‌رسد

شناسهٔ خبر: 457791 -




نامه سالانه Stripe طرح کلی یک تجارت سالم و رو به رشد را ارائه می دهد. نوار به اندازه‌ای بزرگ است که وقتی رشد آن را در نظر می‌گیریم، باید آن را با رشد کلی فضای پرداخت به طور کلی‌تر مقایسه کنیم. با این معیار، این شرکت از بازار خود بهتر عمل می کند.

نقاط رشد عمده

Stripe در گزارش سالانه خود بيان کرد که در سال 2023 از یک تریلیون دلار متریک کل پرداخت عبور کرده است، رقمی که بزرگ و گرد است، اگر دقیق نباشد. مطمئناً این آستانه قابل توجه است، اما وقتی با ارقام رشد اخیر همراه شود، چشمگیرتر می شود. Stripe بيان کرد که در سال 2023 حجم پرداخت آن 25٪ افزایش یافته است. اگر این شرکت در سال گذشته دقیقاً 1 تریلیون دلار را پردازش می کرد، 800 میلیارد دلار در پردازش سال 2022 و سود 200 میلیارد دلاری TPV در یک سال را شامل می شد. در اندازه Stripe، کاملاً یک نتیجه است.

به یاد بیاورید که ساختار کارمزد Stripe از 2.9٪ با اضافه شدن 30 سنت شارژ برای تراکنش‌های مبتنی بر کارت داخلی شروع می‌شود، که حتی با احتساب تخفیف‌های حجمی نشان می‌دهد که حجم پرداخت اضافه شده آن در سال گذشته به درآمدهای جدید هنگفتی برای شرکت خصوصی اضافه شده است.

این درآمدها به جریان نقدی تبدیل می شوند که معیاری بسیار مهم برای سرمایه گذاران است. این شرکت در نامه سالانه خود اعلام کرد که "در سال 2023 به شدت جریان نقدی مثبت بوده و پیش بینی می شود دوباره در سال 2024 باشد"، به این معنی که احتمالاً نیازی به افزایش سرمایه قبل از عرضه عمومی ندارد. این ممکن است بخشی از دلیل عدم پیگیری عرضه اولیه اولیه سهام کوتاه مدت باشد: عرضه های عمومی مکانیسم های جذب سرمایه هستند و Stripe در حال حاضر پول نقد را آغاز می کند و نیاز خود را به سرمایه بیشتر محدود می کند.

دو نقطه داده دیگر برجسته بود.

اول اینکه در حال حاضر 100 شرکت وجود دارد که از خدمات آن استفاده می کنند و سالانه 1 میلیارد دلار یا بیشتر را با Stripe پردازش می کنند. این شرکت‌ها حدود 10 درصد از کل حجم پرداخت آن را تشکیل می‌دهند، که نشان‌دهنده تمرکز مشتری است - که برای برخی سرمایه‌گذاران نگرانی دارد، اگرچه رادار ریسک ما را از بین نمی‌برد - اما مهمتر از آن به این معنی است که Stripe در طول زمان حساب‌های بزرگی را نگه می‌دارد. هر شرکتی که حجم کل پرداخت را از طریق Stripe پردازش می کند، می تواند پشته داخلی خود را بسازد یا گزینه DIY بیشتری را دنبال کند. این واقعیت که بسیاری از حساب‌های بزرگ به Stripe پایبند هستند، نشان می‌دهد که مشتریان لزوماً از خدمات پرداخت ارائه‌شده آن فارغ‌التحصیل نخواهند شد، که نویدبخش رشد آینده و ثبات درآمد است.

دوم، پیش‌بینی می‌شود که پیشنهادهایی که در سطل «اتوماسیون درآمد و مالی» آن قرار می‌گیرند، امسال به نرخ اجرای سالانه 500 میلیون دلاری می‌رسند - این ابزارها ابزارهایی هستند که به کسب‌وکارها در مدیریت صورت‌حساب، مالیات و شناسایی درآمد کمک می‌کنند. این نرخ اجرا برای آن واحد تجاری کافی است تا به تنهایی یک شرکت سهامی عام باشد. این امر نه تنها به Stripe یک عملیات مقیاس بزرگ در سمت پرداخت، بلکه یک داستان نرم افزاری را نیز می دهد تا از آن عملیات اصلی جدا شود. تنوع درآمدی که به سرعت در حال رشد و درآمد با حاشیه بالا را باز می کند، سود سرمایه گذار است. پیش بینی می شود زمانی که Stripe در نهایت فایل های عمومی را منتشر می کند، این موضوع به وجود بیاید.

موفقیت شگفت انگیز استارتاپ

ما همچنان شاهد سرمایه گذاری خطرپذیر در پایین ترین سطح خود هستیم. با این حال، Stripe او میگوید که این افراد را از ایجاد شرکت‌های جدید منع نمی‌کند. در واقع در سال 2023 شاهد شکل گیری یک استارت آپ رکورد بود. به گفته این شرکت، ایالات متحده در آنجا پیشرو است، اما به گفته این شرکت، در کانادا، هلند و سوئد نیز گام هایی برداشته شده است.

این استارت آپ ها حتی بدون پشتوانه VC هم به موفقیت دست پیدا می کنند. به عنوان مثال، استارت‌آپ‌هایی که در سال 2022 تأسیس شده‌اند (جدیدترین سال کاملی از داده‌های Stripe) 60 درصد بیشتر احتمال دارد که در سال اول شروع به جمع‌آوری درآمد کنند، در حالی که 57 درصد احتمال بیشتری داشت که در سال اول یک میلیون دلار پردازش کنند. به گفته این شرکت در سال 2019.

از آنجایی که سال 2023 با شروع سال 2023 شروع شد که برخی از مردم گفتند که پیش بینی موفقیت استارتاپ ها در آن سال به ارزیابی مجدد بودجه ها و برنامه ها و راهی برای رسیدن به نقطه سر به سر می رسد.

Stripe همچنین وقتی متوجه می‌شود که از هر شش شرکت جدید دلاور، یک شرکت با Stripe Atlas همکاری می‌کند، صدای خودش را می‌زند. در این میان، بیش از 50000 نفر برای کسب درآمد 5 میلیارد دلاری در سال کار می کردند.

آینده

به طور کلی، سال جالبی برای استرایپ بود که اکنون به ارزش 65 میلیارد دلار رسیده است. به همان اندازه که ما منتظر عرضه اولیه عمومی Stripe به زودی هستیم، احتمالاً حداقل تا یک سال دیگر عرضه نخواهد شد.

این شرکت Okay را خریداری کرد، استارت‌آپی که یک نرم‌افزار تحلیلی کم‌کد توسعه داد تا به رهبران مهندسی کمک کند تا عملکرد تیم‌هایشان را بهتر درک کنند. مری آن آزودو در مورد آن نوشت: «استرایپ تصمیم به خرید استارت‌آپی می‌گیرد که به رهبران مهندسی کمک می‌کند تا داشبوردهای عملکردی بسازند تا عملکرد تیم‌هایشان را بسنجند، احساس می‌کند که این شرکت در مورد اطمینان از اینکه تیم مهندسی خودش به اندازه کافی مؤثر کار می‌کند تا نه تنها حرکت کند، بسیار جدی است. سریع‌تر، اما بهره‌ورتر باشید.»

"رابطه" همچنین یک موضوع بزرگ در سراسر نامه استرایپ بود. این شرکت نمونه‌های فراوانی از نحوه ادامه ارائه خدمات برای کمک به شرکت‌ها برای ایجاد روابط نزدیک‌تر با مشتریان خود و بهبود تجربه کلی پرداخت ارائه کرد.

علاوه بر این، Stripe همچنان می گوید که این شرکت هنوز در اوایل سفر خود است. هدف آن این است که "قابل اعتمادترین بخش از پشته یک تجارت باشد." این یک هدف عالی است، اما رشد آن تا کنون نشان می‌دهد که مشتریان متوجه می‌شوند که به اندازه کافی آن هدف را اجرا می‌کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است