متن خبر

ربات تسلا ایلان در نسخه نمایشی از پیش تعیین‌شده لباس‌ها را تا کردن می‌کند.

ربات تسلا ایلان در نسخه نمایشی از پیش تعیین‌شده لباس‌ها را تا کردن می‌کند.

شناسهٔ خبر: 442597 -




ربات انسان نما Optimus ایلان ماسک از تسلا در حال انجام کارهای بیشتری است این بار تا کردن یک تی شرت روی میز در یک مرکز توسعه. به نظر می رسد این ربات در انجام این کار نسبتاً کارآمد باشد، اما لحظاتی پس از اینکه ماسک ویدیو را به اشتراک گذاشت، او همچنین اطلاعات بعدی را به اشتراک گذاشت که قطعاً برخی از اشتیاق برای شاهکار داخلی ربات را کاهش می دهد.

اول اینکه من مطمئناً می توانم پیراهن ها را سریعتر از آن تا کنم. دوم، Optimus به طور مستقل عمل نمی کرد، که بدیهی است که هدف نهایی است. در عوض، ربات در اینجا مانند یک ماریونت بسیار گران قیمت، یا در بهترین حالت یک فکس مدرن از اولین خودروهای ابتدایی، عمل می کند و برای انجام وظیفه خود، حرکات تجویز شده را طی می کند. ماسک بيان کرد که در نهایت، «مطمئناً می‌تواند این کار را کاملاً مستقل انجام دهد»، با این حال، و بدون محدودیت‌های بسیار مصنوعی برای این نسخه آزمایشی، از جمله میز ارتفاع ثابت و تک لباس در سبد با دقت قرار داده شده.

تسلا با قرقره های هایلایت اخیر منتشر شده توسط این شرکت کمی جادوگری فنی نشان داده است، اما سناریوی محتمل این است که همه اینها فعالیت های بسیار برنامه ریزی شده و از پیش برنامه ریزی شده ای هستند که بیشتر برای نشان دادن عملکرد چشمگیر اتصالات ربات انجام می شوند. سرووها و اندام ها نسبت به هوش مصنوعی آن. اخطار ایلان، وقتی حتی برای یک ثانیه در نظر گرفته شود، در واقع به این معناست که «همه چیزهای بسیار سخت بعداً اتفاق خواهند افتاد».

به سختی ایجاد یک ماشین انسان نما که می تواند مواد نرم مانند لباس را به گونه ای که تعامل انسان با اشیاء مذکور را تقریبی کند، دستکاری کند. ممکن است انیماترونیک خوب کار کند. اما پیشنهاد این که آنها را در هر نقطه ای نزدیک به قلمرویی قرار دهد که Optimus به عنوان یک خدمتکار خانگی کاملاً کارآمد با تمام قابلیت های یک کارگر خانگی که ممکن است جایگزین شود، مانند نمایش ویدیویی از یک ماریونت چوبی و اضافه کردن «البته، این به زودی یک پسر واقعی خواهد شد.

ماسک به این دلیل مشهور است که ادعا می کند همه چیز در یک بازه زمانی اتفاق می افتد که مطلقاً منطقی نیست، اما پیش بینی او در مورد "در عرض سه تا پنج سال" در مراسم رونمایی اولیه ربات در سال گذشته (بدون احتساب سال قبل از آن) انجام شد. فقط یک پسر با کت و شلوار) با توجه به وضعیت فعلی آن و وضعیت فعلی هنر رباتیک به طور کلی خنده دار است.

Tl;dr - هنوز شروع به تعیین مجدد زمان تا شدن لباس های خود نکنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است