متن خبر

راه اندازی مجدد Free Fire India در بلاتکلیفی شش ماه بعد

راه اندازی مجدد Free Fire India در بلاتکلیفی شش ماه بعد

شناسهٔ خبر: 456503 -




Sea هنوز در حال ایجاد تغییرات است و هنوز بازی موبایل محبوب Free Fire خود را در هند راه اندازی نکرده است، بیش از شش ماه پس از اعلام برنامه های خود برای انجام این کار.

Yanjun Wang، مدیر ارشد شرکت در Sea، طی تماس‌های درآمدی این هفته بيان کرد که غول مستقر در سنگاپور همچنان در حال ایجاد تغییراتی در بازی است تا «ترجیحات کاربران محلی» را در نظر بگیرد و «هیچ توسعه مادی» برای به اشتراک گذاشتن ندارد.

Garena، واحد بازی Sea، برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی مجدد Free Fire در هند در آگوست سال گذشته اعلام کرد. در آن زمان، Garena بيان کرد Free Fire India در تاریخ 5 سپتامبر در این کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. Garena بيان کرد که با Yotta که توسط غول محلی Hiranandani کنترل می شود، برای ابر و سایر نیازهای ذخیره سازی داده های کاربران محلی در کشور شریک شده است. همچنین ماهندرا سینگ دونی، نماد کریکت هند را به عنوان سفیر برند خود در این کشور منصوب کرده است.

Free Fire که زمانی یک بازی محبوب در هند بود، طرفداران اختصاصی خود را به دلیل عدم شفافیت Garena در مورد راه‌اندازی مجدد ناامید کرد و باعث شد بسیاری از گیمرها این عنوان را به نفع BGMI Krafton کنار بگذارند.

سی از اظهار نظر خودداری کرد.

هند Free Fire و ده‌ها برنامه دیگر چینی را در سال 2022 ممنوع کرد. چند روز بعد، Sea اعلام کرد که در حال تعطیل کردن عملیات Shopee در هند، ماه‌ها پس از آزمایش سرویس تجارت اجتماعی در این کشور است.

آزمایش Shopee در هند انتقاد خرده فروشان محلی در این کشور را برانگیخت. کنفدراسیون تمام معامله‌گران هند، یک گروه لابی با نفوذ برای تعداد زیادی خرده‌فروش آفلاین در هند، با نخست‌وزیر نارندرا مودی تماس گرفته و به او هشدار داده است که ورود یک بازیکن خارجی دیگر که در آن‌چه گفته می‌شود «روش‌های تجاری ناعادلانه» است، شرکت می‌کند. به اکوسیستم محلی آسیب برساند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است