متن خبر

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

شناسهٔ خبر: 438966 -




شرایط بازار به‌گونه‌ایست که حتی برای خرید اقتصادی‌ترین گوشی‌های هوشمند از برندهای مطرح جهان، باید چندین میلیون تومان هزینه کنید. گران شدن گوشی طی چند سال اخیر، منجر به کاهش قدرت خرید کاربران شده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که بودجه زیادی را به خرید گوشی جدید اختصاص ندهند. در این مطلب نگاهی به فهرست مدل‌های بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان داریم. اگر دنبال اقتصادی‌ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران هستید، با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شود که به‌لطف ارائه محصولاتی باارزش خرید بالا و مشخصات معقول، محبوبیت بی‌بدیلی بین کاربران دارد. گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر سامسونگ تحت خانواده گلکسی A به‌دست مشتریان می‌رسد. مشخصاً این گوشی‌های اقتصادی آپشن های پریمیومی را ارائه نمی‌دهند؛ اما برای استفاده‌های روزمره و انجام بسیاری از کارهای نه‌چندان سنگین، می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید. در ادامه به نگاهی به مدل‌های برتر راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان داریم. اگرهم قصد دارید نگاه کاملی به ارزشمندترین گوشی‌های سامسونگ داشته باشید، می‌توانید راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ دیجیاتو را مطالعه کنید.


راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان

در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان، ۳ گزینه اقتصادی را به شما معرفی می‌کنیم.


گلکسی ‌A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۳.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان - گلکسی A04
مشخصات گلکسی A04
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio P35
ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۳۲ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ١٩٢ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان است که طی ماه‌های گذشته، ثبات قیمت خود را تقریباً حفظ کرده و مدل ٣/٣٢ گیگابایتی آن در زمان نگارش این مطلب حدود ۳.۵ میلیون تومان قیمت دارد. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی اقتصادی از سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد‌نظرتان قرار دهید.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 محسوب می‌شود که عملکرد مناسبی دارد و از پس انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک برمی‌آید. دوربین اصلی این گوشی نیز از دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به‌لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بال است. هرچند این گوشی از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.


گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی؛ اقتصادی اما مدرن: ۴.۲ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان - گلکسی A04s
سامسونگ گلکسی A04s
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست اکسینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۳۲، ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۲ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت، جک هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04s (بررسی دیجیاتو) یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان تلقی می‌شود. این گلکسی اقتصادی با قیمت پایه ۴.۲ میلیون تومان در دسترس است و مدل‌های گران‌تر آن به‌دلیل اختلاف قیمت بالاتر، ارزش خرید پایین‌تری هم دارند. کره‌ای‌ها از چیپست اختصاصی اکسینوس ۸۵۰ در این گوشی استفاده کرده‌اند که از عملکرد خوبی برای انجام کارهای روزمره برخوردار است. نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند تا تجربه روان‌تری حین کار با گوشی داشته باشید.

این گوشی اقتصادی سامسونگ به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت نسبتا خوبی در ثبت تصاویر دارد. به‌لطف بهره‌مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مصرف کم دستگاه، شارژدهی گلکسی A04s در سطح بسیار خوبی قرار می‌گیرد و می‌توانید شارژدهی یک تا دو روزه آن نیز حساب باز کنید. این گوشی با اندروید ۱۲ عرضه شده و هم‌اکنون آپدیت اندروید ۱۳ نیز برای آن در دسترس قرار گرفته است. در نهایت اگر قصد خرید گوشی تا سقف ۴.۵ میلیون تومان را دارد، گلکسی A04s بهترین موبایل سامسونگ برای شم است.


گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی؛ بهترین گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ: ۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان - گلکسی A14
سامسونگ گلکسی A14
نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۵ وات
وزن ۲۰۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بررسی دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۵ میلیون تومان است. این گوشی بیشتر می‌تواند مناسب کسانی باشد که به‌روز بودن گوشی خود را در اولویت می‌دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اکسینوس ۸۵۰ است که هر دو قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل مجهز به چیپ مدیاتک عملکرد بهتری دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از آپشن های قابل‌توجه گلکسی A14، بهره‌مندی از اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر نسبت به سایر رقب است.  باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۱۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

گزینه‌های معرفی شده در این مطلب، اقتصادی‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۵ میلیون تومان و کم‌تر هستند. تمامی مدل‌ها در فروشگاه‌های معتبر کشور موجود هستند و با گارانتی به‌دست مشتریان می‌رسند. در بازار کشورمان مدل‌های دست دوم در این رده قیمتی نیز قابل خریداری هستند؛ اما اغلب این مدل‌ها قدیمی هستند و به‌دلیل افت کارایی، نمی‌توانند تجربه کاربری مناسبی را برایتان به‌ارمغان بیاورند.

نظر شما در مورد این فهرست چیست؟ ترجیح می‌دهید که برای تهیه بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۵ میلیون تومان سراغ کدام مدل بروید؟


سؤالات متداول کاربران در مورد بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان کدام است؟

اگر حداکثر ۵ میلیون تومان بودجه دارید و می‌خواهید بهترین گوشی هوشمند سامسونگ را خریداری کنید، گلکسی A14 بهترین انتخاب پیش‌روی شم است.

ارزان‌ترین گوشی ارزشمند سامسونگ در بازار ایران کدام است؟

گلکسی A04 در کنار ارزش خرید بالا، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ در بازار محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است