متن خبر

راهنمای خرید بهترین گوشی‌‌‌های سامسونگ تا سقف ۷ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی‌‌‌های سامسونگ تا سقف ۷ میلیون تومان

شناسهٔ خبر: 442638 -




مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ در رده اقتصادی عرضه شده و همین سبب شده که کاربران زیادی امکان خریداری این محصولات را داشته باشند. در این مطلب بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت 7 میلیون تومان را به‌شما معرفی می‌کنیم. در ادامه راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان با دیجیاتو همراه باشید.

در دیجیاتو راهنمای خرید اختصاصی بهترین گوشی‌های سامسونگ به‌صورت ماهانه منتشر می‌شود که می‌توانید آن‌را دنبال کنید. پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به راهنمای خرید بهترین گوشی‌های بازار نیز بیندازید. درنهایت اما نوبت راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر 7 میلیون تومان می‌رسد. اگر دنبال بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت 7 میلیون تومان و کم‌تر هستید این مطلب را تا انتها بخوانید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان مدل‌های مختلف این شرکت که از ارزش خرید بالایی برخوردارند و همچنان اقتصادی هستند را شامل می‌شود.


گلکسی ‌A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۳.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ - گلکسی A04
مشخصات گلکسی A04
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio P35
ترکیب رم و حافظه داخلی۳/۳۲، ۴/۳۲ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلیدوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن١٩٢ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04 یکی از بهترین گوشی های اقتصادی و ارزان‌ترین مدل در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ است که طی ماه‌های گذشته، ثبات قیمت خود را تقریباً حفظ کرده و مدل ٣/٣٢ گیگابایتی آن در زمان نگارش این مطلب حدود ۳.۵ میلیون تومان قیمت دارد. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی اقتصادی از سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد‌نظرتان قرار دهید.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 محسوب می‌شود که عملکرد مناسبی دارد و از پس انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک برمی‌آید. دوربین اصلی این گوشی نیز از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به‌لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بال است. هرچند این گوشی از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.


گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۴.۱ میلیون تومان

گلکسی A04s
مشخصات گلکسی A04s
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپستاگزینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۳/۳۲، ۴/۳۲، ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04s (بررسی دیجیاتو) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی بازار از شرکت سامسونگ دانست. این گوشی مشخصاتی غالباً شبیه به گلکسی A04 دارد؛ اما در عوض از چیپست قدرتمندتری بهره‌مند شده و نمایشگر بهتری را هم در اختیارتان می‌گذارد. مغز متفکر این گوشی، چیپست Exynos 850 است که در گوشی گران‌تری مانند گلکسی A14 شاهد به‌کارگیری آن هستیم. در کل این چیپست با همراهی رابط کاربری سبک‌سازی شده One UI Core 4.1 (قابل ارتقاء به One UI Core 5) می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای روزمره و ابتدایی شما باشد.

نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی بهره می‌برد اما مهم‌تر از آن، شاهد پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی در آن هستیم که به نمایش روان‌ترمحتوا کمک شایانی می‌کند. این گوشی اقتصادی به سه دوربین در قاب پشتی مجهز شده که تنها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و سایر دوربین‌ها عملا بی‌کاربرد هستند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و البته شارژر تعبیه شده در جعبه، از سایر مشخصات جذاب این گوشی ارزان‌قیمت کره‌ای‌ها هستند. در نهایت اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر 7 میلیون تومان را دارید، گلکسی A04s یکی از ارزشمندترین گزینه‌ه است.


گلکسی A05 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ ۵ میلیون تومان

گلکسی A05
مشخصات گلکسی A05
نمایشگر۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio G85
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5.1
دوربین اصلی۲ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ۲۵ وات
وزن۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ از راه رسیده و اقتصادی‌ترین محصول این نسل گلکسی A05 محسوب می‌شود. این دستگاه اقتصادی از چیپست مدیاتک Helio G85 قدرت می‌گیرد و در سه مدل ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به‌دست کاربران می‌رسد؛ پس عملکرد سخت‌افزاری این گوشی در حد پرچمداران نیست، اما برای انجام کارهای روزمره و برخی بازی‌های محبوب می‌توانید به آن اتکا کنید. سامسونگ نسل جدید گوشی اقتصادی خود را با اندروید ۱۳ و پوسته سبک One UI Core 5.1 عرضه کرده تا ترکیب نرم‌افزاری دستگاه نسبت به اکثر رقبایش مدرن‌تر باشد. نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی گلکسی A05 از پنل PLS LCD با رزولوشن +HD بهره‌مند شده و البته خبری از نرخ رفرش بالا در آن نیست.

برای گرفتن عکس با گلکسی A05 باید دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و البته دوربین عمق‌سنج بی‌کاربرد ۲ مگاپیکسلی آن‌را به‌کار بگیرید. ثبت تصاویر سلفی نیز از طریق دوربین ۸ مگاپیکسلی واقع در نمای جلوی دستگاه انجام می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی طولانی، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و بهره‌مندی از جک هدفون و قابلیت ارتقاء حافظه با MicroSD از سایر مشخصات کلیدی گلکسی A05 هستند.


گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ ۵.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ - گلکسی A14
مشخصات گلکسی A14
نمایشگر۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بررسی دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ است. این گوشی بیشتر مناسب کسانیست که به مدرن بودن گوشی خود اهمیت می‌دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اگزینوس ۸۵۰ است که هر دو قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل مجهز به چیپ مدیاتک عملکرد بهتری دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از آپشن های قابل‌توجه گلکسی A14، بهره‌مندی از اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر نسبت به سایر رقب است. گلکسی A14 از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید ۱۳ در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان محسوب می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۱۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است.


گلکسی A24 مدل ۴/١٢٨ گیگابایتی؛ ۷ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A24
مشخصات سامسونگ گلکسی A24
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپستمدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٣ با پوسته 1.One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژسیمی ۲۵ وات
وزن۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبیحسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A24 (بررسی دیجیاتو) از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار ایران است و چند ماه بیشتر از حضور آن در بازار نمی‌گذرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، قیمت این گوشی کاهش قابل توجهی پیدا کرده و در حال حاضر مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن به ۷ میلیون تومان رسیده تا ارزش خرید بیشتری پیدا کند.

چیپ مدیاتک هلیو G99 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند از عهده اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند. با این حال اگر قصد دارید از این گوشی تا سال‌های سال استفاده کنید، بهتر است بودجه خود را به بیش از ۷ میلیون تومان برسانید تا نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی را خریداری کنید. اوضاع وقتی بهتر می‌شود که نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم‌تر، پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی این گوشی بسیار بیشتر از رقبای هم‌قیمت است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مطلوبی دارد اما مهم‌تر از آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا تجربه خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید. با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌توانید سلفی‌های باکیفیتی ثبت کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می‌دهد.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ

در این مطلب نگاهی به فهرست بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ داشتیم. هرکدام از این گوشی‌ها کاربران خاص خود را دارند و از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار هستند. توصیه می‌کنیم پیش از خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۷ میلیون تومان و کم‌تر، اولویت‌ها و بودجه خود برای خرید گوشی جدید را تحلیل کنید.

نظرات خود پیرامون راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان را با دیجیاتو به‌اشتراک بگذارید.


سؤالات متداول کاربران در مورد فهرست بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت 7 میلیون تومان و کم‌تر کدام مدل‌ها هستند؟

در این مطلب راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان را می‌توانید بخوانید.

بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت 7 میلیون تومان چیست؟

گلکسی A24 آپشن های جذاب و مشخصات وسوسه‌کننده‌ای دارد که آن‌را به بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۷ میلیون تومان تبدیل می‌کند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است