متن خبر

راهنمای استراتژی برند تگزاس Chain Saw Massacre می گوید: “اگر قیمت برای شما قابل قبول نیست، می توانید آن را پرداخت نکنید” در مورد DLC

راهنمای استراتژی برند تگزاس Chain Saw Massacre می گوید: “اگر قیمت برای شما قابل قبول نیست، می توانید آن را پرداخت نکنید” در مورد DLC

شناسهٔ خبر: 439988 -




اطلاعات قیمتی که نشان می‌دهد از DLC آینده بازی The Texas Chain Saw Massacre چه انتظاری می‌رود، در توییتر به اشتراک گذاشته شده است و در پاسخ به ساختار، بازیکنان در ناراحتی خود متحد می‌شوند.

علاوه بر قیمت پایه بازی، بازیکنان باید انتظار داشته باشند که ۱۵.۹۹ دلار برای محتوای ممتاز، ۹.۹۹ دلار برای شخصیت ها، ۶.۹۹ دلار برای اعدام و ۴.۹۹ دلار اضافی برای لوازم آرایشی بپردازند.

همچنین تایید شده است که هیچ وسیله دیگری برای باز کردن قفل این محتوا در بازی وجود نخواهد داشت، پس خریدهای درون بازی تنها راه برای گرفتن دست شما (اره برقی؟) روی این لوازم آرایشی و شخصیت ها خواهد بود. ساختار کامل قیمت گذاری را می توانید در زیر مشاهده کنید:

ما بحث‌هایی را دیده‌ایم و برای شفافیت، می‌خواستیم قیمت تمام محتوای آینده را برای کشتار اره‌ای زنجیره‌ای تگزاس به اشتراک بگذاریم. pic.twitter.com/DGRdVgvxxDS 28 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

خوشبختانه، همچنان تعداد انگشت شماری از محتوای رایگان به بازی اضافه خواهد شد که با عنوان "نقشه ها و غیره" توصیف می شوند. در تفکیک قیمت، اما جزئیات در مورد چیزهای دیگری که این شامل می شود هنوز به اشتراک گذاشته نشده است.

بازیکنان به Reddit رفته اند تا گرد هم آیند و نظرات خود را در مورد قیمت گذاری به اشتراک بگذارند، که نشان می دهد نظر کلی "در نهایت چیزی است که ما [خانواده و قربانیان اصلی] می توانیم روی آن توافق کنیم."

با این حال، در پاسخ به این مکالمه، مت شوچا، رهبر استراتژی برند The Texas Chain Saw Massacre، اظهار داشت: «من می‌دانم که شما از کجا آمده‌اید، و می‌دانم که اگر بخواهیم می‌توانیم در این مورد بحث کنیم. اما در نهایت، چه بخواهید چه نخواهید، واقع‌گرا بودن به معنای درک این است که اگر قیمت برای شما قابل قبول نیست، این گزینه را دارید که آن را پرداخت نکنید، که پیامی پاک‌تر از میم‌ها ارسال می‌کند.

او گفت: "من سعی نمی کنم نگرانی ها را نادیده بگیرم، ما در مورد آنها گزارش می دهیم. اما ما هم دلایل خود را داریم که چرا این چیزها را با این نرخ ها قیمت گذاری کرده ایم، و حتی اگر فهرست را پایین بیاورم، کاربران اینجا علاقه ای به شنیدن آن نخواهند داشت و ما را به طمع ساده و غیره متهم می کنند.

برای بازی‌های بیشتری مانند The Texas Chain Saw Massacre، ممکن است بخواهید بهترین بازی‌های ترسناک را تحلیل کنید . بهترین بازی‌های همکاری به شما چند بازی جایگزین را ارائه می‌دهند تا در کنار دوستانتان بازی کنید، اگر به دنبال این هستید.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است