متن خبر

رئیس نینتندو تأیید می کند که سوییچ پشتیبانی و بازی های خود را تا سال آینده ادامه خواهد داد

رئیس نینتندو تأیید می کند که سوییچ پشتیبانی و بازی های خود را تا سال آینده ادامه خواهد داد

شناسهٔ خبر: 440484 -




رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa تایید کرده است که این شرکت در سال آینده با نرم افزار جدید برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی از نینتندو سوییچ ادامه خواهد داد.

از Furukawa در مصاحبه اخیر با Nikkei (ترجمه شده از طریق VGC) پرسیده شد که آیا این گوشی دستی اکنون که شش سال و نیم از چرخه عمر خود می گذرد، همچنان شاهد پشتیبانی خواهد بود.

رئیس جمهور در پاسخ بیان کرد که نینتندو تا سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۴ تمرکز خود را بر روی سوییچ ادامه خواهد داد و این کنسول تا سال ۲۰۲۵ همچنان شاهد بازی های جدید خواهد بود.

فوروکاوا گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی نرم‌افزار سوییچ برای سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۵ هستیم.

"در سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴، ما امیدواریم که شتاب زلدا و فیلم [ برادران سوپر ماریو ] را با تمرکز بر فصل فروش تعطیلات حفظ کنیم. در مورد سخت افزار، ما نه تنها تقاضای جدید برای سخت افزار را به حداکثر خواهیم رساند. ، بلکه برای کسانی که کنسول های دوم و جایگزین می خرند."

برای بقیه سال ۲۰۲۳، نینتندو در حال آماده سازی دو عنوان جدید از جمله Super Mario Bros. Wonder و Super Mario RPG Remake است که هر دو در پایان سال ۲۰۲۳ عرضه می شوند.

ما قبلاً می‌دانیم که برخی از بازی‌ها برای سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، از جمله Princess Peach: Showtime که در حال حاضر برای انتشار اواخر مارس ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، و همچنین بازسازی Luigi's Mansion 2 HD که منتظر آن هستیم. هنوز هیچ پنجره ای برای انتشار وجود ندارد، اما پیش بینی می شود در اواسط سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

آخرین نسخه Nintendo Direct از ۱۴ سپتامبر همچنین تأیید کرد که Side Order ، Wave Two of the Splatoon 3: Expansion Pass در بهار ۲۰۲۴ عرضه می شود، پس در حال حاضر مجموعه ای از عناوین برای پیش بینی در سال آینده وجود دارد، علاوه بر آنچه که نینتندو هنوز برای آن اعلام نکرده است. بقیه سال و ۲۰۲۵.

برای اطلاعات بیشتر، بهترین انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های Nintendo Switch که می‌توانید در حال حاضر بازی کنید، و همچنین بهترین بازی‌های تک‌نفره برای لذت بردن انفرادی را بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است