متن خبر

رئیس ایکس باکس تعهد خود را به سازگاری با “تیم جدید اختصاص داده شده به حفظ بازی” تایید کرد.

رئیس ایکس باکس تعهد خود را به سازگاری با “تیم جدید اختصاص داده شده به حفظ بازی” تایید کرد.

شناسهٔ خبر: 463018 -




Xbox Series S روی میز سفید با دو کنترلر سفید
(اعتبار تصویر: Mohd Syis Zulkipli / Shutterstock.com)

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس تأیید کرده است که سازگاری با بازی‌های نسل قبلی ایکس‌باکس همچنان در اولویت سخت‌افزار این شرکت خواهد بود.

باند در ایمیل‌های دریافت‌شده توسط Windows Central او میگوید : «ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد، که برای همه ما در Xbox و خود صنعت مهم است.

ما در حال ساختن بر سابقه قوی خود در ارائه سازگاری به عقب به بازیکنان خود هستیم و متعهد هستیم که کتابخانه شگفت انگیز بازی های Xbox را برای نسل های آینده بازیکنان ارائه دهیم تا از آن لذت ببرند.

باند همچنین برنامه‌های این شرکت برای ارائه یک جهش فنی چشمگیر برای نسل سخت‌افزار بعدی ایکس‌باکس را تکرار کرد که اولین بار در طی پادکست رسمی ایکس‌باکس که در فوریه سال جاری پخش شد، بیان کرد. باند بار دیگر در این مکاتبه ایمیلی اخیر تاکید می کند: «ما با سرعت کامل در سخت افزار نسل بعدی خود پیش می رویم، با تمرکز بر ارائه بزرگترین جهش تکنولوژیکی تا کنون در یک نسل.

تعهد چشمگیر

تعهد مایکروسافت به سازگاری به عقب همیشه چشمگیر بوده است، و با Xbox Series X و Xbox Series S ، مسلماً بهتر از همیشه است. هر دو کنسول نسل فعلی می توانند کتابخانه ایکس باکس وان را به طور کامل اجرا کنند و مقدار مناسبی از ایکس باکس 360 و بازی های اصلی ایکس باکس نیز قابل پخش هستند. بهتر از این، نسخه‌های فیزیکی این عناوین قدیمی روی Xbox Series X اجرا می‌شوند.

این به خودی خود خوب و خوب است، اما برای برخی از بازی‌ها، مایکروسافت تصمیم گرفت تا با بهبود وضوح و وصله‌های عملکردی یک گام فراتر برود. تا به امروز، کنسول های سری ایکس باکس تنها جایی هستند که می توانید به عنوان مثال Sonic Unleashed را با سرعت 60 فریم بر ثانیه به راحتی بازی کنید.

بازی‌های دیگری که از این وصله‌های اجرایی بهره می‌برند عبارتند از Dark Souls 3 ، Fallout New Vegas و سه‌گانه Dragon Age . اگر کنجکاو هستید، ما لیست کاملی از بازی‌های Xbox FPS Boost را داریم که به لطف پشتیبانی از سازگاری به عقب، بهتر از همیشه به نظر می‌رسند و بازی می‌کنند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در جنگنده‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را در انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به‌ویژه به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین بازی‌های روحی و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است