متن خبر

رئیس انطباق برکس، استارتاپ فین‌تک را ترک کرد و به عنوان شریک به آندرسن هوروویتز ملحق شد.

رئیس انطباق برکس، استارتاپ فین‌تک را ترک کرد و به عنوان شریک به آندرسن هوروویتز ملحق شد.

شناسهٔ خبر: 582019 -




TechCrunch به طور انحصاری دریافته است که علی راتود-پاپیه از سمت خود به عنوان رئیس جهانی انطباق در استارتاپ مدیریت هزینه کارت شرکتی برکس کناره گیری کرده است تا به شرکت سرمایه گذاری Andreessen Horowitz (a16z) به عنوان شریک و افسر انطباق بپیوندد.

Rathod-Papier و a16z از اظهار نظر در مورد این حرکت خودداری کردند.

با توجه به پروفایل لینکدین خود، Rathod-Papier اکنون "بر توسعه و سیاست خارجی a16z نظارت می کند، از تیم امور دولتی، مدیریت جرایم مالی و خطرات امنیت ملی و همچنین عملیات های خارج از کشور حمایت می کند." او در مجموع 2 سال و نیم در برکس بود و در نقش‌های مختلفی از جمله رئیس انطباق با جرایم مالی قبل از پیوستن به a16z در ماه مه خدمت کرد.

بن گامل، مدیر مالی برکس، به TechCrunch بيان کرد که خروج او "دوستانه" بود، و گفت که راتود-پاپیه "در طول مدت حضورش در برکس کمک های ارزشمندی به مدیریت مالی و انطباق کرد" و او به استارتاپ در موقعیت "به خوبی برای رشد" در فصل بعدی آن کمک کرد. .

بر اساس یک ارتباط Slack که توسط TechCrunch مشاهده شد، Rathod-Papier این تصمیم را در آوریل با همکاران خود در میان گذاشت. یکی از سخنگویان برکس این هفته به TechCrunch بيان کرد که این استارت‌آپ در حال حاضر یک پشتیبان برای نقش خود استخدام می‌کند. در این بین، بروس والاس، مشاور بلندمدت برکس که قبلاً به عنوان مدیر ارشد اجرایی در بانک سیلیکون ولی و رئیس عملیات ریسک و تقلب در ولز فارگو خدمت کرده است، نقش رئیس موقت انطباق را بر عهده گرفته است.

این استخدام در زمان جالبی برای a16z انجام می‌شود که در سیناپس سرمایه‌گذاری کرده بود، یک استارت‌آپ بانکی به‌عنوان یک سرویس که در آوریل اعلام ورشکستگی کرد و از آن زمان به‌خاطر حدود ۸۵ میلیون دلار از دست‌رفته وجوه مشتریان مورد انتقاد قرار گرفت. این شرکت در مورد موضوع جنجال پیرامون سیناپس سکوت کرده است. TechCrunch در سال 2022 با رهبران فین‌تک a16z و شرکای عمومی آنجلا استرنج و آنیش آچاریا درباره استراتژی این شرکت در فضا صحبت کرد. از جمله سرمایه‌گذاری‌های فین‌تک غیرکریپتویی این شرکت می‌توان به Wise، Affirm، Deel و Greenlight اشاره کرد.

در همین حال، TechCrunch همچنین این هفته دریافت که داگ آدامیک دیگر مدیر ارشد درآمد برکس نیست. این استارت آپ به ما بيان کرد که گرت مارکر اخیراً جای او را به عنوان CRO جدید برکس گرفته است. مارکر اخیراً به عنوان معاون فروش جهانی در Braze، یک پلت فرم تعامل مشتری مبتنی بر ابر برای بازاریابی چند کاناله، خدمت کرده است.

آدامیک در ماه مه سال 2022 پس از خروج سم بلوند، به عنوان مدیر ارشد سرمایه گذاری برکس برگزیده شد و بعداً به عنوان شریک به صندوق بنیانگذاران پیوست، نقشی که در اوایل سال جاری از سمت خود کناره گیری کرد. پیش از این، آدامیک بیش از 16 سال با SAP Concur (رقیب برکس) کار کرده بود.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که برکس از مدل هم‌مدیرعامل خود کنار گذاشته است و پدرو فرانچسی، یکی از بنیان‌گذاران، تنها مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران، هنریکه دوبوگراس، سمت ریاست هیئت مدیره را بر عهده می‌گیرد.

این زوج در اوایل این ماه به TechCrunch گفتند که معتقدند داشتن دو مدیر عامل می‌تواند با جلوگیری از تصمیم‌گیری سریع‌تر رهبری، گلوگاهی برای رشد شرکت باشد. آن‌ها همچنین احساس می‌کنند زمانی که برکس بالاخره به صورت عمومی عرضه می‌شود - چیزی که پیش‌بینی نمی‌کنند تا سال 2025 یا بعد از آن اتفاق بیفتد - سرمایه‌گذاران بیشتر جذب مدل سنتی یک مدیر عامل شرکت می‌شوند.

جالب اینجاست که در ژوئن 2023، جیسون موک، شریک عملیاتی سابق 16z، به عنوان رئیس استارت آپ ها به برکس پیوست.

آیا می خواهید اخبار فین تک بیشتری در صندوق پستی خود داشته باشید؟ در اینجا برای TechCrunch Fintech ثبت نام کنید .

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا به سیگنال 408.204.3036 برای من پیام ارسال کنید. همچنین می توانید یادداشتی را برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است