متن خبر

دیسکاوری پلاس جدیدترین استریمری است که پس از نتفلیکس، دیزنی پلاس و مکس قیمت‌ها را افزایش داده است

دیسکاوری پلاس جدیدترین استریمری است که پس از نتفلیکس، دیزنی پلاس و مکس قیمت‌ها را افزایش داده است

شناسهٔ خبر: 440702 -




چه چیزی بر موجودی بانکی شما هر ماه تأثیر می گذارد و به تازگی ۲۵ درصد افزایش یافته است؟ ما حاضریم شرط بندی کنیم که برای اکثر ما، جواب دستمزد ما نیست. پس ناامید کننده است اما تعجب آور نیست که یکی دیگر از بهترین سرویس های استریم را ببینیم که به مهمانی افزایش قیمت ملحق شده است.

این بار دیسکاوری پلاس است. استریمر که بخشی از مکس است، برای اولین بار قصد دارد قیمت های خود را افزایش دهد. سطح بدون آگهی این سرویس که در حال حاضر ۶.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد، با دو دلار افزایش به ۸.۹۹ دلار به اضافه مالیات می رسد. اگر مشترک فعلی هستید، افزایش چرخه صورت‌حساب بعدی خود را در ۲ نوامبر یا بعد از آن مشاهده خواهید کرد.

با این حال، پوشش نقره ای کوچکی در این ابر خاص وجود دارد - ردیف پشتیبانی از تبلیغات Discovery Plus افزایش نمی یابد، پس هنوز ۴.۹۹ دلار در ماه خواهد بود. فوو این یک آرامش خوشایند است زیرا شایعه شده است که نتفلیکس به زودی دوباره قیمت های جهانی خود را افزایش می دهد.

همه چیز داره گرون میشه

دو دلار در ماه ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما در زمینه گسترده تر، بخشی از یک مشکل بزرگ برای مصرف کنندگان است. برای دریافت طیف مناسبی از نمایش‌ها و فیلم‌ها، نمی‌توانید فقط در یک سرویس مشترک شوید. پس اگر نتفلیکس دارید، قیمت آن در شرف افزایش است. اگر Disney Plus یا Hulu دارید، این نیز افزایش می یابد. و اگر پرایم ویدیو دارید، آمازون در حال قرار دادن تبلیغات در جریان های شما و درخواست پول برای خلاص شدن از شر آنها است.

وجه مشترک همه این افزایش قیمت ها این است که همه آنها تورم را از بین می برند. میانگین افزایش قیمت در بین خدمات بین ۲۰ تا ۲۵ درصد است. همانطور که در پاسخ به جدیدترین افزایش قیمت دیزنی نوشتیم، "نمی‌توانیم این افزایش قیمت‌ها را احساس نکنیم، به‌علاوه انتشار اشتراک تبلیغاتی دیزنی پلاس در کانادا و اروپا، غیرقابل توجیه است، به‌ویژه وقتی خانواده‌ها برای تامین هزینه‌های زندگی خود تلاش می‌کنند. و اعتصابات نویسندگان و بازیگران در حال انجام است.

برای پیمایش افقی انگشت خود را بکشید
هزینه خدمات بخارپز در ایالات متحده
ردیف ۰ - سلول ۰ تبلیغ پشتیبانی می شود بدون تبلیغات
نتفلیکس ۶.۹۹ دلار ۱۵.۴۹ دلار
دیسکاوری پلاس ۴.۹۹ دلار ۸.۹۹ دلار
حداکثر ۹.۹۹ دلار ۱۵.۹۹ دلار
پرایم ویدیو ۸.۹۹ دلار (بدون آگهی تا سال ۲۰۲۴) ۱۴.۹۹ دلار
پارامونت پلاس ۵.۹۹ دلار ۱۱.۹۹ دلار
هولو ۷.۹۹ دلار ۱۷.۹۹ دلار

مشکلی که من با این دارم این است که به نظر نمی رسد محتوا بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بهتر شود. حالا فصل دوم The Bear را نوش جان کردم، در دو فصل وکیل لینکلن خندیدم، جلیقه زردها را تمام کردم و ناباوری خود را به حالت تعلیق درآوردم تا از درام پلیس قایق بریتانیایی Annika لذت ببرم، به معنای واقعی کلمه چیزی در سرویس های استریم وجود ندارد که من از تماشای آن ناامید باشم. - و در برخی موارد، نمایش هایی که من در مورد آنها هیجان زده هستم ماه ها پخش نمی شوند.

من فکر می‌کنم برای بسیاری از ما، ماه‌های آینده ما را در مورد پخش جریانی، لغو یا نگه‌داشتن اشتراک‌ها انتخابی‌تر می‌کند تا زمانی که به اندازه کافی برای توجیه قیمت‌های روزافزون وجود داشته باشد.

استریمرها در اینجا بازی خطرناکی انجام می دهند. در حالی که به نظر می رسد آنها با تحمیل قیمت های هرچه بیشتر بر مشترکان خود، یکدیگر را تحریک می کنند، من فکر می کنم که دنبال کردن درآمدهای کوتاه مدت آنها می تواند به بخش گسترده تر آسیب برساند. به نظر می‌رسد به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که بسیاری از ما می‌خواهیم برخی از زیرمجموعه‌های استریم خود را متوقف یا حداقل معلق کنیم، مثل اینکه قبلاً سیم کابل را قطع کرده بودیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است