متن خبر

دیزنی 1.5 میلیارد دلار از سهام اپیک گیمز را برای ساختن یک «جهان سرگرمی» با Fortnite می گیرد.

دیزنی 1.5 میلیارد دلار از سهام اپیک گیمز را برای ساختن یک «جهان سرگرمی» با Fortnite می گیرد.

شناسهٔ خبر: 449025 -




Lego Fortnite تنها دو ماه از عمر آن می گذرد، اما Epic Games در حال حاضر با همکاری بزرگتری منتشر شده است.

Epic و Disney امروز اعلام کردند که این شرکت‌ها در یک «جهان بازی و سرگرمی کاملاً جدید» شریک خواهند شد که شخصیت‌های کاتالوگ عمیق دیزنی را از طریق ارتباط با Fortnite زنده می‌کند. دیزنی به عنوان بخشی از این معامله، 1.5 میلیارد دلار از سهام Epic Games را تصاحب خواهد کرد.

حداقل می توان بيان کرد که دامنه پروژه عظیم به نظر می رسد. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت ها پروژه آتی را به عنوان «یک دنیای بازی و سرگرمی کاملاً جدید» توصیف کردند که به بازیکنان راهی برای «بازی، تماشا، خرید و تعامل» با شخصیت ها و داستان های دیزنی، مارول، جنگ ستارگان، پیکسار و دیگران. این همکاری از موتور Unreal Engine Epic استفاده می کند و قصد دارد با Fortnite "قابلیت تعامل" داشته باشد و به زیرساخت بازی های اجتماعی آنلاین موجود Epic متصل شود.

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در مورد این مشارکت گفت: «این بزرگ‌ترین ورود دیزنی به دنیای بازی‌ها است و فرصت‌های قابل توجهی برای رشد و گسترش ارائه می‌کند.»

همکاری دیزنی غافلگیر کننده است، اما دقیقاً در نقشه راه فعلی Epic قرار می گیرد. این شرکت در سال‌های اخیر دامنه فورتنایت را به‌طور چشمگیری گسترش داده است، و آنچه که به عنوان یک بازی محبوب بتل رویال (از لحاظ فنی یک بازی بازیکن در مقابل محیط قبل از آن) شروع شد، به قطبی از حالت‌های بازی تولید شده توسط کاربر و همکاری‌های برند تبدیل شد.

تیم سوئینی، مدیرعامل Epic در این اطلاعیه گفت: «دیزنی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به پتانسیل ترکیب کردن دنیای خود با دنیای ما در Fortnite اعتقاد داشت و از Unreal Engine در مجموعه خود استفاده می‌ کرد. اکنون ما در حال همکاری بر روی چیزی کاملاً جدید برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار، باز و قابل تعامل هستیم که جوامع دیزنی و فورتنایت را گرد هم می آورد.

در ماه دسامبر، Epic با اضافه شدن Lego Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival - سه بازی کاملاً مستقل در ژانرهای کاملاً متفاوت از Fortnite اصلی، تعهد خود را برای گسترش فورتنایت فراتر از ریشه های آن به عنوان یک تیرانداز چند نفره نشان داد. در طرف دیزنی، یک مشارکت عمیق و سرمایه گذاری بزرگ، ابزار پیشرفته Epic را برای ایجاد جهان های اجتماعی آنلاین که در آن افراد زیادی می توانند به طور همزمان بسازند و با هم بازی کنند، باز خواهد کرد.

فروشگاه پرسود Fortnite اپیک، که در آن بازیکنان می‌توانند لباس‌های درون بازی به نام اسکین‌ها را همراه با حرکات رقص و احساس‌ها بخرند، همچنین زیرساخت‌های ارزشمندی را برای آنچه که می‌تواند یک مرکز خرید دیجیتال بی‌حد و حصر با کالاهای الهام‌گرفته از شخصیت‌های محبوب دیزنی باشد، ارائه می‌دهد. دیزنی و اپیک هم‌اکنون از نزدیک روی همکاری‌های برند در Fortnite کار می‌کنند و بسیاری از شخصیت‌های محبوب جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول به‌عنوان پوسته‌های کلکسیونی در بازی موجود هستند. این شرکت‌ها همچنین قبلاً یک رویداد زنده درون بازی به نام Fortnite Nexus War را در سال 2020 تولید کردند.

نتیجه سرمایه‌گذاری غافلگیرکننده دیزنی هنوز تاریخ انتشاری فراتر از «به‌زودی» ندارد، اما حداقل به این معنی است که بازیکنان منتظر یک همکاری بلندپروازانه چند ساله نخواهند بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است