متن خبر

دیزنی پلاس به تازگی سریال ماجراجویی Renegade Nell را با 88 درصد در Rotten Tomatoes کنسل کرده است، علیرغم اینکه کارگردان فیلم بسیار جالب فصل 2 را منتشر کرده است.

دیزنی پلاس به تازگی سریال ماجراجویی Renegade Nell را با 88 درصد در Rotten Tomatoes کنسل کرده است، علیرغم اینکه کارگردان فیلم بسیار جالب فصل 2 را منتشر کرده است.

شناسهٔ خبر: 663288 -




زنی ایستاده اسلحه ای بالای سرش گرفته است
(اعتبار تصویر: دیزنی پلاس)

Renegade Nell یکی از ستاره های درخشان دیزنی پلاس 2024 بود - پخش کننده به وضوح فکر می کرد که موفقیت بزرگی خواهد بود. اما علی‌رغم کسب رتبه قابل‌اعتماد 88 درصدی تماشاگران در Rotten Tomatoes با 87 درصد از منتقدان و کسب جایگاهی در فهرست بهترین نمایش‌های دیزنی پلاس ما، این درام کمدی بی‌نظیر، نوشته سالی وین رایت از دره شاد و جنتلمن جک و شهرت آن جنتلمن جک. اجرای لوئیزا هارلند دری گرلز برای فصل دوم تمدید نخواهد شد.

دلیل لغو به این واقعیت مربوط می شود که به "چند معیار" برخورد نکرده است. این طبق Deadline است که به نقل از سخنگوی دیزنی می گوید که با وجود اینکه ما به دنیایی که توسط سالی وین رایت و کارگردان اصلی بن تیلور ساخته شده است افتخار می کنیم، اما سریال به بهترین سرویس استریم باز نخواهد گشت.

تریلر رسمی تیزر | Renegade Nell | دیزنی + - یوتیوب تریلر رسمی تیزر | Renegade Nell | دیزنی + - یوتیوب
تماشا کنید

چیزی که از Renegade Nell نخواهید دید

در ماه آوریل، کارگردان بن تیلور به رادیو تایمز بيان کرد که او و وین رایت در حال کار بر روی فصل دوم احتمالی بودند: "چیزهای دیوانه کننده و دیوانه کننده ای در انبار وجود دارد." فصل دوم از پایان فصل 1 شروع می‌شد، اما چند سالی به جلو می‌رفت.

محوریت این سریال نل جکسون بود، یک زن جوان تیز هوش و شجاع که برای قتل قتل و مجبور به تبدیل شدن به یک قانون یاغی شد. نقدها تا حد زیادی مشتاقانه بودند: امپایر بيان کرد که "با یک پیش‌فرض جسورانه و مجموعه‌ای از اجراهای خارق‌العاده، Renegade Nell یک مرد اکشن و افسانه‌ای است که چیزی برای گفتن دارد"، در حالی که نیویورک تایمز بيان کرد که "نمایش سرگرم کننده، هوشمند و بسیار خوب اجرا شده است. »

با این حال، در حالی که بسیاری از منتقدان دریافتند که افراد زیادی دوست دارند ، هالیوود ریپورتر ناامید شده و با توجه به اخبار این هفته در مورد لغو نمایش، پیشگویی کرده است: " Renegade Nell هرگز به وعده اولیه مفهوم خود عمل نمی کند، و در نهایت به ناامیدی از پتانسیل های برآورده نشده رضایت می دهد. "

اگر از طرفداران آثار سالی وین رایت هستید، با این حال، یک خبر خوب وجود دارد: او در حال حاضر روی یک برنامه بی بی سی به نام Riot Women کار می کند که درباره پنج زن یائسه است که یک گروه پانک راک تشکیل می دهند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است