متن خبر

دیزنی تیزر تریلر بمبی Moana 2 را منتشر کرد – و در ماه نوامبر منتشر خواهد شد

دیزنی تیزر تریلر بمبی Moana 2 را منتشر کرد – و در ماه نوامبر منتشر خواهد شد

شناسهٔ خبر: 449077 -




پرنسس های دیزنی
(اعتبار تصویر: دیزنی)

دیزنی به تازگی یک ناله عظیم را غافلگیر کرده است: این انیمیشن برنده چند جایزه در حال ساخت دنباله ای است، و شما می توانید نگاهی اجمالی از آن را همین الان ببینید (در ویدیوی زیر). دنباله، Moana 2، در تاریخ 27 نوامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد و البته برای دیزنی پلاس نیز عرضه خواهد شد.

این اولین نگاه شما به #Moana2 است، فقط در سینماهای نوامبر امسال pic.twitter.com/dYBmFMzfce 7 فوریه 2024

قبلاً گفته بودیم که انیمیشن موزیکال جزیره موفق شدیداً به دنباله ای نیاز دارد ، پس این موسیقی به گوش ما می رسد. به گفته دیزنی، فیلم جدید شما را به یک سفر جدید گسترده با موانا، ماوی و خدمه جدیدی از دریانوردان بعید می برد. پس از دریافت تماس غیرمنتظره از اجداد راه یاب خود، موانا باید به دریاهای دور اقیانوس سفر کند و به آبهای خطرناک و گمشده برای ماجراجویی بر خلاف هر چیزی که تا به حال با آن روبرو شده است. "

Moana 2: آنچه تاکنون می دانیم

Moana 2 توسط دیو دریک جونیور با موسیقی برندگان گرمی ابیگیل بارلو و امیلی بیر، نامزد جایزه گرمی Opetaia Foai و برنده سه جایزه گرمی، Mark Mancina ساخته خواهد شد. تریلر یک تیزر است، پس خیلی چیزها را به ما نشان نمی دهد یا خیلی از داستان را فاش نمی کند، اما علاوه بر موانا می توانیم صدای Maui را بشنویم و یک کوسه نهنگ وجود دارد که شبیه پژواک تصویری مادربزرگ موانا از فیلم اول است.

فیلم اصلی نقدهای بسیار خوبی را به خود جلب کرد. اگرچه از نظر فنی یک فیلم شاهزاده خانم دیزنی است، اما جزئیات بیشتری دارد و عمق بیشتری از آنچه انتظار دارید دارد، و همچنین یک فیلم واقعاً زیبا است. موسیقی متن فوق العاده است، جلوه های بصری فوق العاده است و یکی از لذت بخش ترین فیلم های دیزنی در سال های اخیر است.

این فیلم همچنین برای بازنمایی خود با واکنش‌های مثبت زیادی روبرو شد. موانا با پرنسس معمولی دیزنی شما بسیار متفاوت به نظر می رسد و داستان او نیز متفاوت است. ونلی ما در نوشتن برای news.com.au دریافت که این یک فیلم بی سر و صدا فمینیستی است. "شاید دلگرم‌کننده‌ترین بخش فمینیسم موانا، ظرافت آن باشد. این کارگزاری زن را چیزی غیرعادی نشان می‌دهد - درباره آن اظهار نظر نمی‌کند، هیچ مردسالاری وجود ندارد که او با آن مبارزه کند و هیچ داستان عشقی وجود ندارد."

Autostraddle آن را "عمیقاً متحرک" دانست و بيان کرد که Moana "جادویی، قدرتمند و قهوه ای" "تفاوتی تازه با شاهزاده خانم های سفید دیزنی است که در سال های اخیر دیده ایم". در حالی که نمایش ساکنان جزایر اقیانوس آرام می‌توانست بهتر باشد، فیلم جذابیت ویژه‌ای برای افراد LGBTQ+ داشت که «به آینده‌ای نامعلوم قدم می‌زنند، اما ما از اجدادمان برای راهنمایی ما استفاده می‌کنیم... ما آهنگ می‌خوانیم و خودمان به راه می‌رویم».

اگر این باعث می‌شود موانا به‌طور خسته‌کننده‌ای شایسته به نظر برسد، بد من است: فیلم چیزی جز این نیست. همانطور که قبلاً در مورد فیلم نوشتم: "استقلال موانا فقط چیزی است که ذاتاً وجود دارد و نه هر چیزی که نیاز به پس زمینه داشته باشد - میل او برای دیدن و تجربه بیشتر بسیار جذاب است، و کل فیلم شما را با آهنگ های باورنکردنی لین-مانوئل میراندا از بین می برد. "

توتال فیلم او میگوید که «علی‌رغم دزدی صحنه‌ای محکم دواین جانسون، موانا رام‌کننده موج، سفر یک قهرمان واقعی را در این شگفت‌انگیز دریاهای جنوبی دریافت می‌کند». Cinemania Spain گفته است که "انیمیشن و موسیقی متن Moana استادانه است، بهترین کاری که استودیو در دو دهه اخیر انجام داده است". و RTE Ireland گفت: «تعجب نکنید اگر در تمام راه خانه می‌خوانید – بدجوری».

Moana اکنون در دیزنی پلاس در حال پخش است، در حالی که Moana 2 در نوامبر 2024 منتشر خواهد شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است