متن خبر

دولت بایدن 285 میلیون دلار بودجه برای دوقلوهای دیجیتالی در قانون چیپس برنامه ریزی کرده است

دولت بایدن 285 میلیون دلار بودجه برای دوقلوهای دیجیتالی در قانون چیپس برنامه ریزی کرده است

شناسهٔ خبر: 469556 -




دولت پرزیدنت جو بایدن به دنبال تامین بودجه تلاش هایی است که با استفاده از دوقلوهای دیجیتال، تولید نیمه هادی را بهبود می بخشد.

دوقلوهای دیجیتال مدل های مجازی هستند که برای آزمایش و بهینه سازی اشیاء و سیستم های فیزیکی استفاده می شوند. به عنوان مثال، خودروسازان به دنبال استفاده از دوقلوهای دیجیتالی کارخانه های خود هستند تا فرآیندهای جدید تولید را بدون ایجاد اختلال در تولید آزمایش کنند.

دولت بایدن اعلام کرد درخواست هایی را برای آنچه که پیش بینی می کند در مجموع 285 میلیون دلار برای کارهایی که شامل تحقیق در توسعه دوقلو دیجیتال نیمه هادی، ساخت و پشتیبانی از امکانات ترکیبی فیزیکی/دیجیتالی، پروژه های نمایشی صنعت، آموزش نیروی کار و بهره برداری است، می پذیرد. آنچه می گوید یک موسسه جدید تولید تراشه در ایالات متحده خواهد بود.

لوری ای. لوکاسیو، معاون وزیر بازرگانی برای استانداردها و فناوری و مدیر مؤسسه ملی استاندارد و فناوری روز یکشنبه در یک نشست مطبوعاتی بيان کرد که دوقلوهای دیجیتال می توانند هزینه های توسعه و ساخت تراشه را کاهش دهند، در حالی که فرآیندهای مشارکتی بیشتری را در مورد طراحی و توسعه تراشه ممکن می سازند.

لوکاسیو گفت: «در حال حاضر، هیچ کشوری در مقیاس مورد نیاز سرمایه‌گذاری نکرده یا صنعت را با موفقیت متحد نکرده است تا پتانسیل عظیم فناوری دوقلو دیجیتال برای اکتشافات موفقیت‌آمیز را باز کند.

این بودجه بخشی از قانون تراشه‌ها و علم سال 2022 است، یک صورت‌حساب 280 میلیارد دلاری که شامل 52.7 میلیارد دلار برای افزایش تولید نیمه‌رساناهای داخلی است. در آن زمان، پرزیدنت بایدن بيان کرد که ایالات متحده از تولید 40 درصد نیمه هادی ها در سراسر جهان به کمتر از 10 درصد رسیده است.

آراتی پرابهاکار، دستیار رئیس‌جمهور در امور علم و فناوری و مدیر دفتر سیاست‌گذاری علم و فناوری کاخ سفید، با تکرار موضوع اصلی دیگر در سخنان دولت، روز یکشنبه بيان کرد که وقتی قانون تراشه‌ها تصویب شد، تولید نیمه‌هادی‌ها به طور خطرناکی متمرکز شده بود. بخشی از جهان» (احتمالاً به چین اشاره دارد).

یک وبینار اطلاعاتی درباره برنامه‌ها در 8 مه برگزار می‌شود. سازمان‌هایی که می‌توانند درخواست دهند شامل سازمان‌های غیرانتفاعی، دانشگاه‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های انتفاعی هستند که «نهادهای داخلی» هستند (تشکیل شده در ایالات متحده، با محل اصلی کسب‌وکارشان در اینجا).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است