متن خبر

دوقلوی دیجیتال شما اینجاست – استودیوی هوش مصنوعی جدید متا به شما امکان می دهد نسخه های هوش مصنوعی خود را برای اینستاگرام ایجاد کنید

دوقلوی دیجیتال شما اینجاست – استودیوی هوش مصنوعی جدید متا به شما امکان می دهد نسخه های هوش مصنوعی خود را برای اینستاگرام ایجاد کنید

شناسهٔ خبر: 663285 -




آیفونی <a href= که استودیوی هوش مصنوعی متا را روی پس‌زمینه زرد نشان می‌دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AkvyjK57rqFSLepcExEcWe.jpg">
(اعتبار تصویر: متا)

اگر تا به حال در مورد داشتن یک شبیه‌سازی هوش مصنوعی از خودتان که می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و از طرف شما مشاوره بدهد، خیال پردازی کرده‌اید، استودیوی هوش مصنوعی جدید متا به شما کمک می‌کند تا دقیقاً این کار را انجام دهید - اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید.

متا استودیوی هوش مصنوعی خود را که اکنون در وب و اینستاگرام در حال انتشار است، به عنوان "مکانی برای افراد برای ایجاد، اشتراک گذاری و کشف هوش مصنوعی برای گپ زدن - بدون نیاز به مهارت های فنی" توصیف می کند . متا هنوز مشخص نکرده است که آیا این ویژگی در خارج از ایالات متحده راه اندازی می شود یا نه.

این سرویس رایگان به شما امکان می‌دهد ربات‌های چت هوش مصنوعی سفارشی‌سازی کنید که می‌توانند جوک بگویند، الگوهای رفتاری ایجاد کنند و مشاوره ارائه دهند. اما جالب‌ترین مورد استفاده برای سازندگان محتوای حرفه‌ای است، که می‌توانند از این ابزار برای «ایجاد یک هوش مصنوعی به عنوان یک توسعه‌دهنده از خود» برای پاسخ دادن به پیام‌های پیامکی و پاسخ‌های داستانی استفاده کنند، و در واقع یک منشی هوش مصنوعی برای مدیر رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنند.

اگر در ایالات متحده هستید، اکنون می توانید به دو روش به استودیوی هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. می‌توانید به وب‌سایت رسمی استودیو متا هوش مصنوعی بروید، جایی که می‌توانید یک «هوش مصنوعی خلاق» (که پسوند شماست، اگر یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام دارید) یا یک «شخصیت هوش مصنوعی» (یک ربات چت مبتنی بر انتخاب شما ایجاد کنید. منافع).

همچنین، می‌توانید با شروع یک پیام جدید و سپس ضربه زدن روی «ایجاد چت هوش مصنوعی»، این ویژگی را در اینستاگرام پیدا کنید. از این نقطه، متا او میگوید که می‌توانید «نام، شخصیت، لحن، آواتار و شعار» شخصیت هوش مصنوعی را شخصی‌سازی کنید. متا یک راهنمای عمیق برای ایجاد کاراکترهای هوش مصنوعی ایجاد کرده است که نشان می دهد در حال حاضر مقدار قابل توجهی از سفارشی سازی وجود دارد.

برای مثال، می‌توانید دستورالعمل‌های دقیقی درباره نحوه رفتار شخصیت‌های هوش مصنوعی مانند «استفاده از واژگان دهه 1950» یا «پدری بداخلاق که از جناس‌های زیادی استفاده می‌کند» ارائه دهید. همچنین می‌توانید به چت ربات هوش مصنوعی بگویید که چگونه صحبت کند (مانند «تو مختصر هستی و هرگز خودت را تکرار نمی‌کنی»).

اما چت ربات‌های هوش مصنوعی در دسترس سازندگان حرفه‌ای اینستاگرام نیز فراتر از پاسخ‌های آماده خواهند بود. متا بیان می‌کند که «حافظه بلندمدت» به چت بات اجازه می‌دهد مکالمات قبلی با هر کسی که با هوش مصنوعی تعامل دارد را به خاطر بسپارد. جالب اینجاست که یک گزینه بتا به نام «جستجو» همچنین به هوش مصنوعی شما اجازه می‌دهد «اطلاعات را از اینترنت بگیرد تا پاسخ‌هایش قوی‌تر شود» و همچنین «پیوندهایی به وب‌سایت‌ها در صورت لزوم به اشتراک بگذارد».

آیا ما واقعاً کلون های هوش مصنوعی می خواهیم؟

نمونه هایی <a href= از چت ربات های هوش مصنوعی که با استفاده از ابزار AI Studio Meta ساخته شده اند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/58FMEWMsTtUgvHgGF4bDqL.jpg">

(اعتبار تصویر: متا)

متا امسال به سمت معرفی کاراکترهای تمام عیار هوش مصنوعی در برنامه های خود حرکت کرده است، با یک ابزار ایجاد تصویر به نام "Imagine Me" اخیراً به شما امکان می دهد یک آواتار دیجیتالی از خود با عکس های آپلود شده ایجاد کنید .

اما استودیوی هوش مصنوعی جدید متا در سطح دیگری قرار دارد و به ما نگاهی اجمالی (احتمالا نگران کننده) از جایی که چت ربات های هوش مصنوعی می توانند هدایت شوند، می دهد. به جای «15 دقیقه شهرت»، معادل قرن بیست و یکم پیش‌بینی معروف اندی وارهول ممکن است این باشد که همه یک شبیه‌سازی هوش مصنوعی شخصی‌شده دریافت خواهند کرد.

چت‌بات‌های «Creator AI» متا در حال حاضر فقط برای حساب‌های حرفه‌ای اینستاگرام (اعم از Business یا Creator) در دسترس هستند و به عنوان راهی برای «دستیابی به مخاطبان و صرفه‌جویی در وقت» فروخته می‌شوند.

باید دید طرفداران به حساب هایی که با استفاده از شبیه سازی هوش مصنوعی شخصیتی که دنبال می کنند به آنها پیام می دهند، چه واکنشی نشان خواهند داد. و چیزی کمی وحشتناک در قول متا به سازندگان وجود دارد که این ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند با «تقلید از لحن و عبارات شما» به آنها کمک کنند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند. متا می گوید که برخی از سوژه ها برای چت ربات های هوش مصنوعی غیرمجاز خواهند بود و به وضوح در برنامه هایش علامت گذاری می شوند.

اما این می تواند گام بزرگی در جهت عادی سازی این نوع تجربه چت بات باشد و «شخصیت های هوش مصنوعی» متا (که برای همه باز است) کمی سرگرم کننده تر و بی گناه تر هستند. متا او میگوید این‌ها برای «تفریح، سودمندی یا پشتیبانی» هستند و می‌توانید چت‌بات‌هایی ایجاد کنید که «به طور منحصربه‌فرد علایق شخصی شما را بیان می‌کنند و در مورد موضوعاتی که برای شما مهم هستند صحبت می‌کنند».

به هر حال شما نسبت به استودیوی هوش مصنوعی متا احساس می کنید، دوران هوش مصنوعی جدیدی برای رسانه های اجتماعی آغاز شده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر، در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است