متن خبر

دوستان، به دور نگاه کنید: Philips PDS از صفحه نمایش LED در فضای باز با روشنایی 10000 نیت و نرخ تازه سازی 7680 هرتز رونمایی می کند – و بله، من پرسیده ام و هیچ غلط املایی در این اعداد وجود ندارد

دوستان، به دور نگاه کنید: Philips PDS از صفحه نمایش LED در فضای باز با روشنایی 10000 نیت و نرخ تازه سازی 7680 هرتز رونمایی می کند – و بله، من پرسیده ام و هیچ غلط املایی در این اعداد وجود ندارد

شناسهٔ خبر: 449509 -




Philips Urban LED سری 6000
(اعتبار تصویر: فیلیپس)

راه حل های نمایش حرفه ای فیلیپس (PPDS) از سری فیلیپس شهری ال ای دی 6000 پیشرفته خود پرده برداری کرده است که اولین حضور رسمی این شرکت در بازار نمایشگرهای LED در فضای باز است که پیش بینی می شود تا سال 2032 به ارزش 29.87 میلیارد دلار برسد.

سری Philips Urban LED 6000 در نمایشگاه ISE 2024 در بارسلونا رونمایی شد و قرار است بخشی جدایی ناپذیر از مشارکت PPDS با FC Barcelona باشد.

این شرکت تامین کننده رسمی نمایشگرهای LED و تابلوهای دیجیتال در ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو خواهد بود که قرار است تا سال 2026 یک بازسازی اساسی به پایان برسد.

آن نرخ تازه سازی

سری جدید LED فضای باز برای ارائه امکانات خلاقانه جدید برای مشتریان طراحی شده است و سری LED 6000 Philips Urban دارای روشنایی قابل توجه 10000 نیت و نرخ تجدید 7680 هرتز است (توجه داشته باشید، نرخ تجدید برای LED فقط بر حسب هرتز اندازه گیری می شود)، عملکرد بصری چشمگیری را ارائه می دهد. برای مشاهده فواصل بین 10-30 متر.

در حالی که مقایسه نمایشگری مانند Philips Urban LED 6000 Series با صفحه نمایش کامپیوتر برای نشان دادن قدرت و نیازهای مورد نیاز آن مفید است، مهم است که درک کنیم که مقایسه ای شبیه به مشابه نیست. در حالی که نرخ تازه سازی معمولی برای یک مانیتور ممکن است 60 هرتز تا 240 هرتز باشد، یک صفحه نمایش در فضای باز که برای مشاهده از راه دور طراحی شده است باید بسیار بالاتر باشد.

سری جدید دارای استاندارد IP65 است که پانل‌ها را در برابر آب و آلاینده‌های بالقوه خطرناک هوا مقاوم می‌کند و PPDS او میگوید که می‌تواند دمایی از -20 درجه سانتی گراد (4- درجه فارنهایت) تا 50 درجه سانتی گراد (122 درجه فارنهایت) را تحمل کند.

به عنوان بخشی از تعهد PPDS به پایداری، سری Philips Urban LED 6000 برای مصرف انرژی کمتر بهینه شده است و تنها با 280 وات بر متر مربع کار می کند.

Martijn van der Woude، معاون بازاریابی و توسعه تجارت جهانی، اظهار داشت: ما نه تنها با استفاده از سری جدید خیره‌کننده Philips Urban LED 6000 از گسترش عمده تجارت خود در ورود به بازار نمایشگرهای فضای باز خبر می‌دهیم، بلکه مشارکت خود را نیز تایید می‌کنیم. عرضه‌کننده رسمی نمایشگرهای LED و تابلوهای دیجیتال برای یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان، که از بازسازی یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان پشتیبانی می‌کند.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است