متن خبر

دوربین مقرون به صرفه بعدی فوجی فیلم ممکن است سخت‌افزار قدرتمندی را در خود جای دهد

دوربین مقرون به صرفه بعدی فوجی فیلم ممکن است سخت‌افزار قدرتمندی را در خود جای دهد

شناسهٔ خبر: 466966 -




دوربین فوجی فیلم X-T5 روی دیوار نشسته است
(اعتبار تصویر: فوجی فیلم)

اطلاعات جدیدی در مورد دوربین بعدی فوجی فیلم ، X-T50، اخیراً به بیرون درز کرده است که بینشی از عملکرد آن ارائه می دهد. طبق شایعات فوجی ، این دستگاه دارای لرزشگیر تصویر درون بدن (IBIS) خواهد بود. این ویژگی میزان لرزش دوربین را کاهش می‌دهد تا عکس‌های شفاف را تضمین کند. این یک تکه فناوری است که می‌توان آن را در Fujifilm X-T5 رده بالا نیز یافت. علاوه بر این، گفته می‌شود که X-T50 یک سنسور تصویر 40 مگاپیکسلی X-Trans V درست مانند همتای خود دارد.

این می تواند به این معنی باشد که دوربین جدید ممکن است به همان خوبی X-T5 عمل کند و بتواند همان سطح از عکس های با کیفیت را بگیرد. با این حال، همانطور که NotebookCheck اشاره می کند، بعید است که X-T50 یک مدل اقتصادی باشد. فوجی‌فیلم نمی‌خواهد فروش X-T5 را آدم‌خوار کند، پس این نشریه این نظریه را مطرح می‌کند که این شرکت به نوعی دستگاه جدید آنها را متوقف خواهد کرد.

X-T50 می‌تواند سخت‌افزار قدیمی‌تری مانند X Processor 4 را به جای X Processor 5 جدیدتر در خود جای دهد. NotebookCheck این ایده را گسترش نمی‌دهد، اما می‌تواند به این معنی باشد که برای مثال، تنها یک اسلات کارت SD وجود خواهد داشت. کاهش های کوچکی از این دست قیمت ها را پایین نگه می دارد.

قیمت گذاری احتمالی

از آنجایی که X-T50 قرار است ارتقای سخت افزاری دریافت کند، احتمال زیادی وجود دارد که همچنان قیمتی بیشتر از X-T30 II 900 دلاری داشته باشد. هیچ صحبتی در مورد هزینه آن وجود ندارد. این حسگر X-Trans و پیاده سازی IBIS بدون توجه به اقدامات کاهش هزینه توسط فوجی فیلم، قیمت را افزایش می دهد.

برای دریافت جزئیات بیشتر لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. Fuji Rumors ادعا می کند که X-T50 به طور رسمی در تاریخ 16 می در رویداد X Summit این شرکت که در سیدنی استرالیا برگزار می شود، معرفی خواهد شد. در کنار آن لنزهای Fujiflim GFX100SII و Fujinon XF14-50mm f/2.8-4.8 کیت خواهند بود. اطلاعات کمی در مورد هر دو وجود دارد، اگرچه تصاویری برای دومی ظاهر شد. منابع نزدیک به نشریه بیان می‌کنند که آپشن های ی که معمولاً روی «عدسی‌های سطح بالا» مانند مکانیزم زوم داخلی یافت می‌شوند را دریافت خواهد کرد.

تا آن زمان، فهرست TechRadar را از بهترین دوربین های 2024 تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است