متن خبر

دل و انویدیا در حال همکاری برای ارائه کارخانه‌های هوش مصنوعی به شرکت‌ها هستند.

دل و انویدیا در حال همکاری برای ارائه کارخانه‌های هوش مصنوعی به شرکت‌ها هستند.

شناسهٔ خبر: 473206 -




Dell Technologies World 2024
(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

کسب‌وکارها در همه جا می‌توانند به زودی در سفر هوش مصنوعی خود به دنبال یک پیوند جدید بین Dell و Nvidia کمک کنند.

این دو بزرگ‌وزن فناوری، همکاری گسترده‌ای را بر روی آنچه آنها «کارخانه‌های هوش مصنوعی» می‌نامند، اعلام کرده‌اند که بر اساس رونمایی اولیه خود در جولای 2023 است.

این خبر که در Dell Technologies World 2024 توسط مدیران عامل مایکل دل و جنسن هوانگ اعلام شد، شاهد گسترش پیشنهادات موجود است که فناوری‌ها و خدماتی را به شرکت‌ها ارائه می‌کند که برای کمک به ساده‌تر و مؤثرتر کردن پذیرش هوش مصنوعی طراحی شده‌اند.

کارخانه های هوش مصنوعی

کارخانه جدید هوش مصنوعی Dell با انویدیا سخت افزار و نرم افزار هر دو شرکت را گرد هم می آورد تا کسب و کارها را با ابزارهای هوش مصنوعی در مسیر خود قرار دهد.

این شامل محصولاتی می شود که توسط تراشه های پرفروش بلک ول دومی ارائه شده است که در اوایل سال جاری معرفی شد، با سرور جدید Dell PowerEdge XE9680L که از هشت پردازنده گرافیکی بلک ول انویدیا در فرم کوچکتر پشتیبانی می کند و یک راه حل جدید هوش مصنوعی Dell Generative برای دستیاران دیجیتال که می تواند به مشتریان کمک کند. دستیارهای دیجیتال را سریعتر از همیشه مستقر کنید.

هوانگ روی صحنه در این رویداد گفت: "ایده بزرگ هوش مصنوعی، صرف نظر از منبع... این است که می توانیم معنای اطلاعات را از داده ها یاد بگیریم."

او اضافه کرد: «هر شرکتی که در پایه آن قرار دارد، هوشمند است، هر شرکتی یک شرکت هوش مصنوعی خواهد بود... (و) هر جنبه ای از محاسبات در حال تغییر است.

هوانگ بيان کرد که این همکاری بزرگترین بازار عرضه شده در محاسبات هوش مصنوعی در تاریخ خواهد بود، و بيان کرد : «فقط Dell توانایی ایجاد شبکه های کامپیوتری، ذخیره سازی، یکپارچه سازی با نرم افزارهای باورنکردنی را دارد، چه بخواهید هوا خنک شود. ، با مایع خنک می شود.»

هوانگ همچنین فرصت‌های بالقوه عظیمی را برای شرکت‌هایی مانند دل و انویدیا در زمینه تامین سخت‌افزار مورد نیاز برای عصر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برجسته کرد.

او با خنده گفت: «ما دو کار داریم که باید انجام دهیم، یکی - باید برویم مراکز دنیا به ارزش یک تریلیون دلار را مدرن کنیم - و دوم، ما باید این کارخانه‌های هوش مصنوعی را برای بقیه صد تریلیون دلار بسازیم. صنایع.”

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است